A squadra di pallanu di e donne di İzmir batte Galatasaray è hà righjuntu u Happy End

A squadra di waterpolo femminile di Izmir hà scunfittu u Galatasaray è hà righjuntu u Happy End
A squadra di pallanu di e donne di İzmir batte Galatasaray è hà righjuntu u Happy End

A squadra di Water Polo femminile di a Municipalità Metropolitana di İzmir hà battutu Galatasaray è hà ghjuntu à una fine felice. Ministru Tunç Soyer"Stu campionatu cunvene assai bè à e donne di Izmir", disse. A squadra di Water Polo femminile di a municipalità metropolitana di Izmir hè diventata campione battendu Galatasaray u 22-24 di lugliu in Istanbul. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir in u so postu nantu à i so cunti di e social media Tunç Soyer"Stu campionatu si adatta assai bè à e donne di İzmir. Felicita à i nostri atleti di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì sò diventati i campioni di Turchia battendu Galatasaray in a 1a Liga di Water Polo. Ci avete datu un grande orgogliu è eccitazione. Chì u vostru successu sia sempre ".

Galatasaray hè u sicondu, METU hè u terzu.

Izmir Metropolitan Municipality Youth and Sports Club hà affruntatu l'ultimu campionu Galatasaray in a partita finale di u Big Women's Water Polo 1st League in Istanbul Tozkoparan Swimming Pool, induve sei squadre anu participatu. A squadra di Water Polo femminile di a municipalità metropolitana di İzmir, chì hà finitu u primu periodu davanti cun un puntu di 3-1, hà finitu a mità cun un vantaghju di 7-3. Cuntinuendu à duminà cù un puntu di 8-4 in u terzu periodu, a squadra hà vintu u partitu cù una vittoria 10-7 è divintò u campionu. Kübra Kuş hà marcatu 5 gol, Selina Çolak 4 è Hanzade Dabbağ 1 gol in a partita.

In u campionatu, induve Galatasaray era secondu, l'Università Tecnica di u Mediu Oriente (METU) hà finitu a stagione in u terzu postu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*