İzmir benedettu u so martire

Felicita u martire di Izmir
İzmir benedettu u so martire

U sergente ingegnere in capu di 24 anni Batuhan Şimşek, chì hè statu martirizatu in u Nordu di l'Iraq in parte di l'Operazione Claw Lock, hè statu intarratu in İzmir. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU Vicepresidente Nilay Kökkılınç, chì hà assistitu à a ceremonia chì rapprisenta a Turchia, hà manifestatu e so condolenze à a famiglia Şimsek.

U corpu di u Sergeant Chief Engineer Batuhan Şimşek (24), chì hè statu martirizatu in u Nordu di l'Iraq durante l'Operazione Claw Lock, hè statu purtatu à İzmir. U Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì ùn pudia assistisce à a ceremonia perchè era fora di a cità, Tunç SoyerU vicepresidentu Nilay Kökkılınç ùn hà micca lasciatu a famiglia Şimşek sola.

Martyr Şimşek, chì hè statu purtatu à a so casa di famiglia in Bornova dopu a cerimonia di benvenuta in l'aeroportu Adnan Menderes, hà ricevutu halal quì. U corpu di Şimşek hè statu purtatu à a Moschea di Gaziemir 15 July. U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Nilay Kökkılınç, u guvernatore di İzmir Yavuz Selim Köşger, u generale di l'armata di l'Egeu Ali Sivri, i deputati di İzmir, i sindaci di u distrittu, i rapprisentanti di i partiti pulitichi è i citadini anu assistitu à a preghiera funebre, chì hè stata tenuta dopu a preghiera di u dopu meziornu. Kökkılınç hà manifestatu e so condolenze à a mamma di Şimşek, Ayten Şimşek, è u so babbu Hakan Şimşek, chì dopu sò stati intarrati in u Cimiteru di l'Air Kadifekale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*