Blu in Izmir Bayraklı U numeru di spiagge hè aumentatu da 3 à 49 in 66 anni

U numeru di spiagge di bandiera blu in Izmir hè aumentatu da annu à annu
Blu in Izmir Bayraklı U numeru di spiagge hè aumentatu da 3 à 49 in 66 anni

A municipalità metropolitana di Izmir, cù i so investimenti ambientali, hà purtatu un novu culore blu à a cità. bayraklı e spiagge cuntinueghjanu à guadagnà. Dopu à a pianta avanzata di trattamentu biologicu di l'acqua residuale in Mordoğan, chì hè stata cumpletata cù un investimentu di 60 milioni di lire, a bandiera blu hè stata issata nantu à a spiaggia di Ardıç in a regione. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer"A bandiera blu hè un premiu chì assicura a prutezzione è a liga à u standard. Hè una marca internaziunale in termini di salute, sicurezza, ambiente è igiene. Avemu aumentatu u numeru di bandiere blu da 49 à 66 in trè anni. Sò fieru di questu ", disse.

A municipalità metropolitana di Izmir, chì hà stabilitu a prima Unità di Coordinazione di a Bandiera Blu di Turchia, hà purtatu una nova bandiera blu à a cità in u scopu di i travaglii chì hà realizatu da nuvembre 2019. bayraklı spiagge pubbliche. Blu in a cità, cumpresi facilità speciale bayraklı U numaru di spiagge era 66. Quist'annu, Ardıç Beach, situata in u distrettu Mordoğan di Karaburun, hà pigliatu u so postu trà e spiagge pubbliche chì anu ricevutu a bandiera blu per a prima volta. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à a ceremonia di a bandiera blu Tunç Soyer è a so moglia Neptün Soyer, u sindaco di Karaburun İlkay Girgin Erdoğan è a so moglia Teoman Erdoğan, u deputatu CHP İzmir Kani Beko, u subsegretariu generale di a municipalità metropolitana di İzmir Şükran Nurlu, TÜRÇEV İzmir è u coordenatore di e pruvince di l'Egeu di u Nordu, u presidente di u distrittu di CHP Erdogan Karaşun, u coordenatore di u distrittu di CHP Erda Karaşun. i membri, i capi, i burocrati è i citadini anu participatu.

Soyer: "Sò fieru"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer"U duvere primariu di un sindaco hè di prutege a so cità. In particulare in una cità cum'è a nostra cù 8 anni di storia, u megliu chì pudete fà hè di prutege. In questu sensu, a bandiera blu hè un premiu chì guarantisci a prutezzione è a cunnessione à un standard. Hè una marca internaziunale in termini di salute, sicurezza, ambiente è igiene. Avemu aumentatu u numeru di bandiere blu da 500 à 49 in trè anni. Sò fieru di questu ", disse.

"Ci meritemu di più"

Dicendu chì un altru significatu di riceve a bandiera blu hè di creà potenziale turisticu, u presidente Soyer hà dettu: "U standard internaziunale crea una credibilità. Sta marca hà una contraparte è cumpratori in u mondu sanu. Hè per quessa chì ci sò bandiere blu soprattuttu in Spagna è in Grecia oghje. Cum'è Turchia, assicuratevi chì meritemu assai megliu è più. Questu hè u nostru sforzu. Ùn simu micca difensori di u turisimu di massa, simu à prò di un mudellu di turisimu chì si intreccia cù a so ghjente è induve ognunu sparte u so pane, un mudellu di turisimu durevule. Semu inclusi in e rete di u Patrimoniu Mondiale di l'UNESCO. Cù u nome di Direct İzmir, avemu cunnessu voli diretti à İzmir à 69 punti da tuttu u mondu oghje. Avemu purtatu una di e più grande enciclopedia turistica di u mondu, a prima in Turchia, in Izmir, sottu u nome di Visitİzmir. İzmir hà ancu una longa strada per andà in quantu à u turismu. Ùn pudemu micca accettà chì Izmir hà ricevutu 6 milione di turisti, mentre chì 12 milioni di turisti sò andati à Atene è 1 milioni à Barcellona l'annu passatu. A nostra ricchezza straordinaria, cultura antica, cundizioni climatichi straordinarie è persone di qualità sò pronti à accoglie assai di più. "A bandiera blu significa à tempu a prutezzione è l'aghjunghje cun un turismu di qualità", disse.

"Avemu da esse vigilanti è meticulosi"

U presidente, chì hà dettu chì Izmir hè in lotta cù incendi in tuttu Tunç Soyer"Izmir hè attualmente l'unicu cumuni chì hà u putere di luttà istantaneamente induve u fumu sorge in u 60 per centu di a cità cù l'intelligenza artificiale. Avemu principiatu questu 6 mesi fà. Cumpiteremu u 100 per centu in un annu. "Induve chì u fumu nasce, avemu u putere di avvisà immediatamente u dipartimentu di u focu più vicinu", disse. Ricordendu chì anu datu i cisterna chì pompanu l'acqua pressurizzata à i paesi di u boscu dapoi u so postu, u presidente Tunç Soyer"Izmir ùn hà micca a machina, i motopompe è l'equipaggiu hardware in alcuna cità in Turchia. Semu una cità assai resistente è pronta. Ma questu ùn hè micca abbastanza, avemu da esse vigilanti è meticulosi in queste cundizioni straordinariamente ventu.

Erdoğan: "Ùn averiamu micca cumpratu se l'investimentu di 60 milioni ùn era micca finitu"

U sindaco di Karaburun, İlkay Girgin Erdoğan, hà dettu: "Avemu dichjaratu ripetutamente chì simu ambientalisti, amanti di l'animali, micca in parolle ma in essenza. Avemu statu sottumessu à critiche ingiuste nantu à certi cunti. Avemu vistu chì avemu passatu a nostra grande prova. A bandiera blu hè una medaglia data à a nostra cuscenza ambientale in i mo ochji. U più grande architettu hè u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir. Tunç SoyerÙn averiamu micca pussutu riceve sta bandiera blu se l'investimentu di 60 milioni, chì era impegnatu à noi è cumpletu in anticipu, ùn era micca statu finitu. u mo presidente Tunç SoyerTi ringraziemu. Stu investimentu hà apertu a strada per altri investimenti. Questu hè un principiu ", disse.

Karataş: "İzmir 66 blu bayraklı Hà prutettu a so spiaggia "

TÜRÇEV İzmir è u Coordinatore di e Pruvince di l'Egeu di u Nordu, Doğan Karataş, hà dettu: "Malgradu i negatività sperimentate per via di a pandemia, İzmir hà 66 blu. bayraklı prutettu a spiaggia è classificatu 3u in questa zona in Turchia. Semu fieri di dà a bandiera blu à Ardıç Public Beach. Sta bandiera hè a quarta bandiera di Karaburun. Semu felici di purificà dopu parechji anni ", hà dettu u presidente per i so sforzi. Tunç SoyerHà ringraziatu.

L'investimentu di trattamentu hà purtatu una bandiera blu

A qualità di l'acqua di a spiaggia hè stata monitorata regularmente da a Unità di Bandiera Blu di a Municipalità Metropolitana di Izmir. Dopu chì tutti i campioni d'acqua prelevati periodicamente da a Municipalità Metropolitana di Izmir è a Direzzione Provinciale di Salute di Izmir sò stati trovati adatti, a spiaggia hè stata premiata cù a bandiera blu da TÜRÇEV. In a valutazione fatta da TÜRÇEV, l'investimentu di purificazione di a Municipalità Metropolitana di Izmir hè ghjuntu in primura in l'attribuzione di a bandiera blu à a spiaggia di Karaburun Ardıç. U stabilimentu di a pianta avanzata di trattamentu biologicu di l'acqua residuale, chì hè stata cumpletata da a Direzzione Generale di İZSU cun un investimentu di 60 milioni di lire è sarà messu in serviziu prestu, è a qualità di l'acqua nantu à a spiaggia hà purtatu a bandiera blu à a spiaggia di Ardıç.

Soyer hà assistitu à l'apertura di a piazza in Eğlenhoca

Dopu à a cerimonia di a Bandiera Blu, una cerimonia hè stata tenuta in u Distrettu di Eğlenhoca. U presidente hà inauguratu a piazza di u paese di u quartieru di Eğlenhoca è a facilità suciale, chì hè stata purtata à u distrittu di Eğlenhoca. Tunç Soyer è a delegazione accumpagnata. U sindaco di Karaburun İlkay Girgin Erdoğan hà dettu chì, malgradu e cundizioni difficili, a piazza hè stata finita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*