I prublemi di i citadini rom in İzmir sò stati discututi

I prublemi di i citadini Roma in Izmir sò stati discututi
I prublemi di i citadini rom in İzmir sò stati discututi

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà urganizatu una cunferenza "Micro Entrepreneurship, Project Finance, Eco Tourism" per i citadini rumani in Izmir in u Ahmed Adnan Saygun Art Center.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà urganizatu a cunferenza "Micro-Imprenditorialità, Finanza di Prughjetti, Eco-Turismu" per i citadini rumani in u Ahmed Adnan Saygun Art Center (AASSM). Cunsigliu di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Ahmet Altan, Presidente di a Rete Accademica Romany di Eurasia Orhan Galjus, membru di a facultà di l'Università Svedese di Uppsala Prof. Dr. Tahir Jan Babar, İzmir Roma, u presidente di l'Associazione di Supportu è Sviluppu di a Cumunità Roma, Ladin Yıldıran, Buca Municipality Charlie Chaplin Etude, Manager di Professione è Art Workshop Fevziye Meletli è rapprisentanti di Slovenia è Kosovo.

"Indirighjemu i ghjovani Rom à u sport è l'arte"

In u discorsu d'apertura di a cunferenza induve i suggerimenti per a participazione di i citadini romani in l'ecunumia sò stati spartuti, u Cunsigliu di u presidente Ahmet Altan hà dettu: "Quandu guardemu à a cumunità rom in Turchia, vedemu chì ùn hè micca sfarente di u paese. restu di u mondu. Unu di i nostri prublemi hè cù l'alloghju. I citadini rumani sò custretti à campà in case chì mancanu di cundizioni igieniche. L'abusu di sustanza hè ancu diventatu un prublema seriu. Cum'è a municipalità metropolitana di Izmir, pruvemu di sustene li purtendu l'attività chì li dirigeranu à sport è arti à i so quartieri. Creemu prugrammi speciali per includere i ghjovani rom in attività sportive è culturali ".

"Puderemu rinfurzà l'ali di a cumunità rom"

Orhan Galjus, presidente di a Rete Accademica Romany Eurasia, hà dichjaratu ch'elli anu creatu un altru universu per a cumunità Roma in Turchia è hà dettu: "E persone chì travaglianu nantu à questi prublemi creanu suluzioni diverse è pruduttivi. Passi assai impurtanti sò fatti in İzmir. Forse rafforzeremu l'ale di a cumunità Roma. Tuttu u travagliu fattu in Turchia crescerà cum'è una bola di neve ".
A municipalità metropolitana di Izmir hà urganizatu un Workshop per i diritti di i Roma u 22-23 di lugliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*