Chjama à u Cunsigliu di Statu per u Prughjettu Çeşme da İzmir

Chjama à Danista per Cesme da Izmir Project
Chjama à u Cunsigliu di Statu per u Prughjettu Çeşme da İzmir

E camere è l'urganisazioni ambientali anu reagitu à u rifiutu di a dumanda di u Cunsigliu di Statu per a sospensjoni di l'esecuzione in quantu à u Prughjettu Çeşme.

Evaluendu u rifiutu di a dumanda di u Cunsigliu di Statu per a permanenza di l'esecuzione in quantu à u Prughjettu Cesme, chì hè definitu cum'è "Canal Istanbul" di Izmir, e camere prufessiunali è l'urganisazioni ambientali anu tenutu una cunferenza di stampa è chjamanu u Cunsigliu di i Dipartimenti di Casi Amministrativi di u Statu per u futuru di a penisula di Çeşme.

A dichjarazione cumuna fatta da l'Associazione di l'Avucati di Izmir, u Cunsigliu di Coordinazione Provinciale TMMOB Izmir, a Camera di Medicina di Izmir, a Plataforma di l'ambiente è di a cultura di l'Egeu (EGECEP) hè a seguente:

CHIAMATA PER L'AVVENU DI A PENINSULA ÇESME À E DIVISIONI LEGALI ADMINISTRATIVE

Comu hè cunnisciutu, u presidente avia publicatu in a Gazzetta Ufficiale datata 12.02.2020, in quantu à a ridefinizione di e fruntiere di a Zona di Conservazione è Sviluppu di Cultura è Turismu İzmir Çeşme.

A decisione di u presidente include tutte e zoni sottu à a sovranità è u pussessu di u statu attuale in a penisula di Çeşme, 47 km di zona costiera, 4.000 5.000 ettari di mare in u nordu è u sudu di a penisula, è cinque isule in queste zone, 70 16.000 ettari di zoni forestali, tutti i bacini di prutezzione di l'acqua potabile, tutti i zoni di prutezzione naturali in a regione.Copri un vastu terrenu publicu di XNUMX ettari, u XNUMX per centu di i quali include spazii agriculi qualificati, oliveti, zoni di u patrimoniu culturale è archeologicu, è tutti i spazii. fora di e zone di insediamentu di a penisula. A custruzzione è a densità di pupulazione chì sta decisione hà da creà avarà cunsequenze impurtanti nantu à e risorse d'acqua limitate è l'infrastruttura inadegwata di a regione. Avemu presentatu una demanda per l'annullamentu di stu prughjettu di saccheghju per a nostra rispunsabilità publica, chì hè a nostra ragione di esistenza, è per u futuru di a Peninsula Çeşme.

In mezu à parechji dibattiti suciali è pulitichi, avemu perseguitu u nostru casu senza cumprumissu a verità scientifica è a nostra postura pro-interessu publicu. À a fine di a scuperta è di l'esame espertu fattu in u locu u 27 d'ottobre di u 2021, a tappa più impurtante di u prucessu, hè statu presentatu un rapportu espertu cumpletu di 190 pagine.

In u rapportu di u cumitatu di sperti datatu u 25 di marzu di u 2022, a delegazione di l'esperti hà dichjaratu à l'unanimità chì "... Tenendu in contu l'intera zona di KTKGB, a decisione di cunfini, chì portarà à l'apertura di usi turistici è dunque a custruzzione, è ancu i zoni di cunservazione cù l'aghjunzione di u casu; In cunsiderà l'effetti negativi chì avarà nantu à i zoni agriculi è forestali, i valori naturali (flora, fauna, ecosistema), risorse d'acqua è u patrimoniu culturale, hè statu cunclusu chì ùn hè micca in cunfurmità cù i principii di pianificazione è l'interessu publicu.

In questu modu, a ghjustificazione di u nostru casu hè stata pruvata scientificamente. Dopu à sta tappa, a cosa legale da fà era di suspende l'esekzione di a decisione di u presidente, chì portaria à a distruzzione, o di annullà nantu à i so meriti, postu chì u schedariu era maturu. Ma ùn hè micca.

A Sesta Càmera di u Cunsigliu di Statu hà riittatu a nostra dumanda per a sospensjoni di l'esecuzione cù a decisione di IRRAGUNABILE, cù a maiuranza di i voti datati 15.06.2022 è numerati 2020/3285 E. I nostri avucati si sò opposti à a decisione u 13 di lugliu 2022. In fatti, u votu dissidenti di u Vicepresidente Ahmet Arslan, chì hà participatu personalmente à a scuperta chì a decisione era illegale, spiega assai bè. U sgiò Arslan dichjara i seguenti in u so votu dissidenti; "In disputa; In riassuntu, in u rapportu di l'espertu preparatu com'è u risultatu di a scuperta in situ è ​​l'esame di l'espertu u 27.10.2021; Pigliendu l'inseme di l'area di a Zona di Conservazione è Sviluppu di Cultura è Turismu, a decisione di u cunfini, chì purterà à usi turistici è dunque a custruzzione, cù l'aghjunzione di u prucessu, i zoni agriculi è forestali, i valori naturali, (flora, fauna, ecosystems) acqua In cunsiderà l'effetti negativi ch'ella averà nantu à e risorse è u patrimoniu culturale, hè statu determinatu chì ùn hè micca adattatu per l'interessu publicu. Siccomu l'infurmazioni è i documenti in u schedariu è u rapportu di l'espertu sò valutati inseme, l'esecuzione di a decisione di u presidente datata 11/02/2020 è numerata 2103 deve esse fermata.

A "Zona di Conservazione è Sviluppu di Cultura è Turismu İzmir Çeşme", chì l'illegalità hè fissata cù u rapportu di l'espertu, hè ancu unu di l'agende impurtanti di a pulitica. In un statu di dirittu, sicuru, u determinante deve esse a lege, ma questu ùn era micca u casu, quandu avemu cunsideratu u regime presidenziale esistente, a prima cosa chì vene à a nostra mente hè "Ci hè una intervenzione in a magistratura".

Noi, l'attori, chì sò in favore di u regnu di dirittu è u regnu di dirittu, aspittemu chì u Cunsigliu di e Camere di Litigazione Amministrativa di u Statu annullarà sta decisione illegale. Esigemu un sughjornu di l'esecuzione di sta decisione illegale, chì pruvucarà a distruzzione ecologica in a penisula di Çeşme, hà da risultatu in a distruzzione di a penisula è a distruzzione di e so risorse cù custruzzioni à cortu termine, è trasformerà a penisula di Çeşme in un inabitabile. statu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*