Primu Pruduttu Joy in Kadifekale Neighborhood Garden

Primu Pruduttu Joy in Kadifekale Neighborhood Garden
Primu Pruduttu Joy in Kadifekale Neighborhood Garden

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn cunfurmità cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibule" è l'intelligenza di a cità in armunia cù a natura, u primu di i giardini di u giardinu di u quartieru hè statu stabilitu in Kadifekale. Dopu à i travaglii di piantazione è piantazione realizati cù e donne di a regione, i primi prudutti sò vinuti. I residenti di u quartieru anu dichjaratu ch'elli eranu assai felici è ringrazianu u sindaco Soyer.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerA Municipalità Metropolitana di İzmir, chì furnisce servizii à ogni angulu di a cità in cunfurmità cù a visione di cittadinanza uguale di u . L'opere per l'arburetu, chì hè statu stabilitu in partenariatu cù a Squadra di Soluzione di Emergenza, Dipartimentu di Prughjetti Suciali, İZDOĞA, Dipartimentu di Affari Scientifici, Dipartimentu di Servizi Agricole è Dipartimentu di Parchi è Giardini, cuminciaru in maghju. A ricerca hè stata realizata in quattru quartieri in Kadifekale. In u ghjugnu, 2 mila 196 piantini sò stati piantati, cumpresi tomate, pepite, melanzane, okra, cucumari è zucchini. 54 pruduttori femine in 51 parcelle anu participatu à l'attività di piantazione è piantazione. E donne pruduttori anu ancu compru i so primi prudutti.

"Aspittàvanu felice di riceve i so prudutti"

Berkay Aslanbey, u staffu di ricerca di u campu di u Squadra di Soluzione d'Emergenza di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà dichjaratu ch'elli vanu in i quattru quartieri intornu à Kadifekale da a strada à a strada è spiegà u prugettu è si ncuntravanu cù a ghjente di a regione in un terrenu cumuni. Aslanbey hà dettu: "Ci era una dumanda assai alta. Per una distribuzione ghjusta di i pacchi, sò stati sorteggiati, ogni citadinu hà determinatu u so propiu pacchettu. Dopu à u disegnu, avemu piantatu piantini cù u staffu di u Dipartimentu di i servizii agriculi è u Dipartimentu di Prughjetti Suciali è u Team Solution d'Urgenza. Avemu spiegatu cumu pruduce. I citadini sò avà felice di cumprà i so prudutti ", disse.

"Riproducemu a vita"

Ferhan Uzun, da Kadifekale Lens Project, hà dettu chì anu fattu a zona di u giardinu in una manera cullaburazione è hà dettu: "Crescemu a cunniscenza di i citadini è di u Metropolitanu inseme in sulidarità. Pensemu chì riproducemu a vita quì ", disse. Ferhan Uzun hà spiegatu cumu si sò implicati in u prughjettu cusì: "Un ghjornu, ci hè statu un colpu à a nostra porta. Dicenu chì pensanu à fà un giardinu è anu avutu a nostra idea. Semu assai felici. Hè un bellu prughjettu. Semu assai vechji in u vicinatu. Semu quì dapoi a nanna di u mo babbu. Dapoi a nostra zitiddina, avemu intesu dì chì sti terri sò assai fertili. Avà possu dì chì sò assai felice cum'è zitellu. Vive in cità significa esse luntanu da a terra. Semu trà u béton. Di sicuru, l'impurtanza di a terra hè avà megliu capitu. Da i pumati à i pepite, da l'albergine à l'okra... I nostri primi prudutti sò fora, sò incredibbilmente felice ".

"Manghjemu i prudutti chì cultivamu noi stessi"

Emir Akan, chì travaglia in u giardinu cù i so genitori, hà dettu: "Diciaraghju à i mo maestri:" Custruianu un giardinu per u castellu, ci vanu, hè divertente ". Sò assai felice di trattà cù a terra ", disse. Yaren Kayaer hà dettu ch'ella era andata in u giardinu per un mese è mezu è disse: "Prima, mi annoiavu à pusà in casa. Quì avemu trattatu di a terra, ci rilassemu. Manghjemu i prudutti chì avemu cultivatu noi stessi. I prudutti ùn anu micca gustu medicatu, anu un odore naturali. Tastemu quandu manghjemu. Mi divertu ancu assai. Mi piace à travaglià cù a terra. Vogliu ringrazià assai Tunç President.

"Dopu à Fairy Tale House, avemu un giardinu"

Enfatizendu chì s'hè divertitu assai in u giardinu, Ecrin Akıncı hà dettu: "Producemu verdura cum'è pepite è melanzane. Ùn possu aspittà per cullà i prudutti cù u mo amicu. Semu assai grati à a Municipalità Metropolitana ", disse. Berivan Akıncı hà dichjaratu ch'ella era una casalinga è cuntinuò e so parolle cusì: "Un ghjornu, ci hè statu un colpu à a porta è si diceva chì un giardinu era custruitu. Semu assai felici. Tunç Soyer Ringraziemu u nostru presidente. Assai hà cambiatu in a nostra vita da quandu ellu hè vinutu. Hè diventata una Casa di Fata, avà avemu un giardinu. Semu assai grati à u nostru presidente ".

"Ringraziemu u presidente Tunç"

Hatice Akan hà dettu ch'ella hè ghjunta à u giardinu cù i so figlioli è hà dettu: "Involucranu cù a terra. Semu tutti assai entusiasmati. Finimu u travagliu è venenu à u nostru giardinu. Ci hè certamente bisognu di più tali spazii. Venanu ancu i zitelli, e famiglie è i ghjovani. Semu assai felici. Vulemu ringrazià Tunç President. Face assai cù i zitelli. Portable navuz, Fairy Tale House... Ringraziemu assai ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*