Finisce l'inundazioni in i distretti di Kartal è Maltepe

Finisce l'inundazioni in i distretti di Kartal è Maltepe
Finisce l'inundazioni in i distretti di Kartal è Maltepe

İSKİ, l'istituzione radicata di l'IMM, mette fine à l'inundazioni chì anu sperimentatu dapoi anni in i distretti di Kartal è Maltepe cù u so investimentu in infrastruttura. Ricordendu chì anu acceleratu u so travagliu in u scopu di a maratona '150 Prughjetti in 150 Days', u presidente IMM Ekrem İmamoğlu, enfatizzatu ch'elli mettenu fine à l'imaghjini chì anu sperimentatu soprattuttu in i distretti custieri in u passatu è chì eranu ancu in l'agenda di l'opinione publica mundiale. İmamoğlu hà dettu: "A volte i nostri travaglii sotterranei sò scurdati è trascurati in alcune sezioni, chì chjamemu lavaggio d'occhi, qualchì volta lucidatura. È questu hè in i prucessi municipali. Ma ùn avemu micca sta mentalità. Invece di gastru e so risorse in questu prucessu, puderanu avè trattatu cù altre priorità. Puderanu avè lasciatu u populu di Istanbul inutilmente solu cù sta miseria per anni. Esprimemu a nostra determinazione di pruduce suluzioni permanenti, micca suluzioni tempuranee. Travagliemu ghjornu è notte per sta visione ".

İSKİ, l'istituzione di longa durata di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM), mette fine à l'inundazioni chì anu sperimentatu dapoi anni in i distretti di Kartal è Maltepe cù u so investimentu in infrastruttura. Parlendu à a "Cerimonia d'apertura di a riabilitazione di a linea di acque reflue di Kartal-Maltepe è di u flussu" tenuta à Adalar Logistics Pier, u presidente IMM Ekrem İmamoğlu"Per capisce megliu l'impurtanza di u prugettu chì avemu finitu oghje, a mo dumanda da voi hè questa: rinfrescate in i vostri ricordi alcuni di i siti chì avemu scontru in Istanbul per un quartu di seculu. Per disgrazia, videndu u mare è a terra inseme è disgraziatamente i veiculi esse sottu à i ponti, i quartieri immersi, ancu u fattu chì i nostri citadini sò immersi in l’acqua sin’à a cintina è qualchì volta ancu i buttreghi di u nostru populu sò chjappi in u suttu. passaggi, centinaie di Istanbuliti ùn ponu micca passà per i passaghji sottumessi... In questu sensu, sta vista di Istanbul mostra veramente l'impurtanza di u nostru travagliu ".

İMAMOĞLU: "PUderanu avè decisu cù altre priorità ..."

Dicendu: "Ci hè solu un mutivu di stu prucessu, stu tormentu", İmamoğlu hà dettu: "A volte u nostru travagliu sottu à a terra hè scurdatu è trascuratu in certi sezioni, chì chjamemu lavaggio d'occhi, volte lucidatura. È questu hè in i prucessi municipali. Ma ùn avemu micca sta mentalità. Invece di gastru e so risorse in questu prucessu, puderanu avè trattatu cù altre priorità. Puderanu avè lasciatu u populu di Istanbul inutilmente solu cù sta miseria per anni. Esprimemu a nostra determinazione di pruduce suluzioni permanenti, micca suluzioni tempuranee. Travagliemu ghjornu è notte per questa visione, è cuntinuemu una maratona à u puntu di mette "150 prughjetti in 150 ghjorni" à u serviziu di i nostri citadini ", disse. "Per l'ultimi 3 anni, avemu fattu sforzi per chì 16 milioni di residenti di Istanbul ponu vive una vita più umana, più giusta, di qualità più alta è ancu più tranquilla", disse İmamoğlu.

"Avemu ancu muvimenti per affruntà parechji bisogni di e nostre famiglie in bisognu. Apertemu i kindergarten. È avemu principiatu un prucessu chì face una grande cuntribuzione à u sviluppu di i zitelli. Aumentemu u so numeru. Chì pudemu fà più intensamente per i nostri citadini, in particulare e donne, i zitelli è i ghjovani, in questi ghjorni difficili cù a nostra assistenza suciale ? Facemu stu prucessu mettendulu in cima à ciò chì avemu fattu finu à avà. Custruemu 10 linee di metro à u stessu tempu in Istanbul. Ùn aghju micca elencu quì alcuni sforzi di ritardu o prucessi ligati à l'obstruczione. Ma malgradu questu, più di 10 mila persone serve attualmente i nostri prucessi in u travagliu di metro sotterraneo in Istanbul. Vogliu dichjarà chì mantenemu un prucessu unicu di cantiere vivu in Istanbul, è chì, malgradu tutti questi tempi difficili è e cundizioni ecunomiche, avemu custruitu parechji chilometri di linee di metro chì avemu in esecuzione è continueremu à multiplicà ".

"ÙN FACEMO SUL TRAVAIL IN LOCHI VISIBILI DI A CITTA"

Dicendu: "Ùn facemu micca solu affari in e parti visibili di a nostra cità", İmamoğlu hà dettu, "L'aiutu suciale hè ancu fattu senza esse vistu o mostratu. Parechje di i nostri travaglii sotterranei sò realizati cun un prucessu attentu à u puntu di salvà u futuru di a cità. Perchè sapemu chì u prucessu di sti prublemi, chì sò ossificati è facenu a vita di a ghjente assai problematica, ùn pò micca ghjunghje à un risultatu sanu cù suluzioni veloci. Solu ciò chì ci hè bisognu; a pianificazione, u sensu cumunu, è soprattuttu l'offerta è a continuità di u bilanciu... Ùn serà micca interrotta ancu. "L'acqua di piova İSKİ, a custruzzione di e linee d'acqua residuale è i travaglii di migliuramentu di u flussu", chì avemu finitu è ​​messu in serviziu oghje, chì copre i nostri distretti Kartal-Maltepe, hè unu di i passi impurtanti in u scopu di sti scontri.

"Avemu agitu senza discriminazione di u partitu puliticu"

Ricordendu ch'ellu hà visitatu i sindaci di 39 municipalità di distrettu in circa 2 mesi dopu à u so postu, İmamoğlu hà dettu: "Lasciami sprime l'impurtanza di questu cusì: Cum'è un sindaco di distrettu chì hà fattu grandi sforzi per fà sente a so voce per 5 anni, ma ùn pudia accoglie u sindaco di a municipalità metropolitana neppure una volta in u so distrittu, cunnoscu l'impurtanza di stu travagliu. Avemu dui sindaci di u Partitu Populare Republicanu quì. Ma ùn importa micca u merre di u partitu puliticu, sò qualchissia chì sà quantu hè impurtante a so opinione. Avemu identificatu i prublemi in e riunioni chì avemu fattu in Kartal è Maltepe. Iè, issi prublemi sò da esse risolti per chì i nostri merri ponu esse chjaru è e so facci saranu bianche. Per quessa, quandu parte, pò dì à i nostri citadini ciò chì facemu. In questu, avemu agitu senza discriminazione di partiti pulitichi. Oghje, solu l'investimenti İSKİ in solu dui distretti sò intornu à 1 miliardi 600 milioni di lire. È andemu senza compromessi in i travaglii di l'infrastruttura. Malgradu u fattu chì İSKİ ùn hè micca statu datu una crescita, è İSKİ hè statu sottumessu à certe persecuzioni è difficultà, cuntinuemu a nostra strada. Perchè simu una amministrazione chì hè cuscente di u fattu chì stu tipu d'attitudine è cumportamentu populistu, totalmente partigianu hà una fine, di sicuru.

YÜKSEL: "COME KARTAL, AMU 25 ANNI DI INFRASTRUTTURA"

À a cerimonia, u sindaco di Kartal Gökhan Yüksel hà ancu fattu un discorsu. Ricordendu chì hà occupatu pusizioni pulitiche in u distrittu prima di a merria, Yüksel hà dettu ch'ellu hà assistitu à l'inundazioni. Dichjarà chì dopu à u so duvere cum'è u sindaco di u distrittu, anu realizatu a produzzione di canali d'acqua di pioggia in e strade laterali in a so zona di rispunsabilità, Yüksel hà dettu: "Ancu se stavamu custruendu canali d'acqua di pioggia sottu a nostra rispunsabilità, ùn eranu micca. cumplettamente efficace perchè l'infrastruttura di u centru ùn era micca adattatu in l'arteria principale, in u centru principale. Durante u prucessu pandemicu, quandu a ghjente ùn pudia micca esce, fà affari è pruduce, in particulare l'istruzzioni di u nostru Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul, i so culleghi, i nostri culleghi in İSKİ, i nostri culleghi in Kartal anu dimustratu una dedicazione assai seria. È quandu eru u merre -era settembre è uttrovi- quandu sò surtitu in a strada in a prima piova, è quandu aghju visitatu i cummercianti in u centru, mi dicianu: "Ùn vulemu micca un desideriu di guariscenza". vulemu una suluzione avà, sindaco.» Aghju dumandatu. Allora avemu principiatu cù l'infrastruttura prima. Cum'è Kartal, avemu 25 anni di infrastruttura. Continuemu sempre u nostru travagliu. In coordinazione cù a nostra Municipalità Metropolitana ", disse.

BAŞA: "TOTALE DI I NOSTRI INVESTIMENTI IN 2 DISTRITI SOU 1,6 MILIARDI DI LIRA"

In u so discorsu, u Direttore Generale İSKİ Şafak Başa hà dettu: "Un totale di 10,3 chilometri di linea di cullizzioni di l'acqua residua in i nostri dui distretti; 32,9 chilometri di linea di rete d'acqua residuale; Da oghje, avemu finitu a pruduzzione di 6,4 chilometri di linea d'acqua di piovana è 2 chilometri di migliione di u flussu. A quantità attuale di queste opere hè di 223 milioni di TL. Avemu finitu è ​​travagli in corso in u nostru distrittu di Kartal. U so totale hè di circa 1 miliardi 50 milioni di lire. In novu, u tutale di i nostri investimenti finiti è in corso in u nostru distrittu di Maltepe hè di circa 525 milioni di lire. Dopu à i discorsi, a delegazione, cumpresu İmamoğlu, u deputatu CHP Mahmut Tanal, u sindaco di Kartal Yüksel è u sindaco di Kartal Şerdil Dara Odabaşı, hà pigliatu una foto di gruppu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*