Kavacık Square riceve u so novu aspettu

Kavacik Square riceve u so novu aspettu
Kavacık Square riceve u so novu aspettu

In u scopu di u Prughjettu Kavacık Square realizatu da a Municipalità di Karabağlar, a piazza di u paese guadagna rapidamente a so nova apparenza.

E squadre anu finitu l'infrastrutture è i travaglii di pavimentazione di a piazza. Circundata da pontoni, a piazza hà guadagnatu una nova identità. Dopu, i posti di travagliu di fronte à a piazza sò disposti di pergola. In questu cuntestu, i porchi purtati è periculosi seranu rinnuvati fendu legnu è tile in cunfurmità cù a struttura di u paese. E facciate di fronte à a piazza seranu dipinte cumplettamente è seranu furnite migliorie di a facciata. À novu, u minaretu di a moschea, chì face à a piazza di u paese, serà dipintu è esse riparati necessarii. L'elettricità, a fontaneria è i pavimenti di l'edificiu, chì hè adupratu cum'è un centru di salute, seranu rinnuvati cumplettamente. Cusì, a piazza è u so circondu, chì sò inundati da millaie di persone à u Festival di l'uva di Kavacık ogni settembre, avarà un novu aspettu.

Per esse cumpletu prestu

Enfatizendu chì i travaglii seranu finiti in un futuru vicinu, u sindaco di Karabağlar, Muhittin Selvitopu, hà dettu: "I travaglii chì avemu principiatu per piglià l'opinioni di i nostri citadini chì vivenu in a regione avanzanu rapidamente. Dopu à l'arrangiamentu di a piazza, principianu i nostri travaglii di Casa di paese. Avemu fattu una dumanda à u Cunsigliu di Conservazione in quantu à questu. In seguitu, realiceremu l'arrangiamenti di a facciata di a strada. Kavacık serà trasmessu à e generazioni future cù a so struttura storica è a ricchezza agricula.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*