A riunione di l'Assemblea ICI hè stata tenuta in lugliu cù Kavcıoğlu cum'è invitatu

A riunione di l'Assemblea di l'ISO di lugliu hè stata cun Kavcioglu cum'è invitatu
A riunione di l'Assemblea ICI hè stata tenuta in lugliu cù Kavcıoğlu cum'è invitatu

A riunione regulare di l'Assemblea di a Càmera di l'Industria d'Istanbul (ICI) in lugliu hè stata tenuta in a Sala di l'Assemblea Odakule Fazıl Zobu cù l'agenda principale di "L'impurtanza di e Politiche di Finanziamentu di Qualità chì Supportanu u Settore Reale in termini di Produzione è Esportazioni". Participendu à a riunione parlamentaria di lugliu tenuta sottu a presidenza di u presidente di l'Assemblea ICI Zeynep Bodur Okyay, presidente di a Banca Centrale di a Republica di Turchia (CBRT) Prof. Dr. Şahap Kavcıoğlu hà fattu valutazioni nantu à l'agenda.

In u so discorsu annantu à l'agenda parlamentaria, Erdal Bahçıvan, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Camera di l'Industria di Istanbul, hà dettu chì u clima ecunomicu glubale si vultò contr'à l'ecunumia turca è chì e misure devenu esse prese da oghje per minimizzà u L'impattu negativu di u settore di l'industria esportatrice è l'ecunumia da questa situazione ùn deve esse abbandunatu ", disse.

In u so discorsu à l'industriali, u presidente di CBRT, Şahap Kavcıoğlu, hà dichjaratu chì l'economia turca hà dimustratu un rendimentu assai successu è forte in paragunà à l'altri paesi durante u periodu pandemicu, è hà dettu: "In questu cuntestu, a nostra ecunumia hè cresciutu di 2021 per centu in 11 è affissatu. un rendimentu di crescita assai forte cumparatu cù altri paesi ".

A riunione di l'assemblea hè stata aperta da u presidente di l'Assemblea ICI Zeynep Bodur Okyay. Okyay hà fattu a seguente valutazione in quantu à l'agenda di a riunione:

"In fronte di a preferenza di e PMI è di u suggerimentu chì hè ghjuntu à u primu pianu di pocu tempu, ùn deve esse micca difficiule per l'imprese corporative per accede à u creditu. U sustegnu di u settore reale cù cumminzioni di creditu, liquidità è pulitiche di capitale chì saranu cuncepiti in cunfurmità cù e cundizioni uniche di u nostru paese hè essenziale per a sustenibilità di a crescita ecunomica è a produtividade à mediu-longu termine. U sustegnu urgente deve esse furnitu per sustene l'imprese à traversu garanzii di prestitu è ​​prestiti, per prevene i prublemi, cum'è l'investimenti di l'equità bassa è i prublemi di rollover di u debitu chì fermanu serii per u settore reale turcu. Per ottene stu equilibriu, hè impurtante chì l'implementazione sia realizata cù un prugramma d'impattu miratu, selettivu è à longu andà destinatu à i settori più pruduttivi è priurità. In a pianificazione di u sustegnu chì deve esse furnitu, applicàlu sottumessu à diversi criterii cum'è i lacune di a catena di supply chain esistenti, l'ambiente cumpetitivu internaziunale, l'ecunumie di scala, u potenziale di sviluppu / saltu è l'investimenti di trasfurmazioni verdi / digitale aumenteranu l'impattu ".

U presidente di l'Assemblea ICI, Zeynep Bodur Okyay, hà invitatu u presidente di l'ICI Erdal Bahçıvan à a tribuna per fà u so discorsu parlamentariu. In u so discorsu di apertura, Bahçıvan hà ancu spartutu una seria di prublemi affrontati da l'industria turca è l'esportatori. Bahçıvan hà dettu chì u livellu righjuntu in i prezzi di i cunsumatori crea incertezza in quantu à u cursu di a dumanda domestica è di i prezzi, hà affettatu negativamente e cundizioni cumpetitive di i prezzi di i pruduttori stranieri, è l'incertezza in corso in quantu à u cursu di a lira malgradu i passi pusitivi fatti.

À questu puntu, Bahçıvan, chì hà datu un spaziu largu à l'impurtanza di accede à i prestiti di rediscount Eximbank, hà dettu:

"TRY interessi di prestitu cummerciale in i banche anu superatu a banda di u 40 per centu, è cum'è a nostra prima di risicu hè sfurtunatamenti basatu annantu à i livelli storichi di 900, l'opportunità di prestitu da l'esteru sò state minimizate. I banche è l'imprese anu difficultà à piglià prestitu da l'esteru è sò affruntati cù i tassi d'interessu di valuta straniera à duie cifre. In questu sensu, hè assai chjaru chì i crediti di rediscount originati da Eximbank sò una risorsa vitale per l'esportatori turchi. In l'ultimi anni, Eximbank hè diventatu u so cumpagnu finanziariu finanziariu più forte è a fonte di fornimentu per i nostri industriali esportatori in l'ultimi anni, quandu ci sò stati seri difficultà à accede à e risorse finanziarie. Indubbiamente, i prughjetti dinamichi è di nova generazione implementati da Eximbank anu cuntribuitu assai à e nostre esportazioni righjunghjendu u livellu di 250 miliardi di dollari. Dunque, da ghjugnu, l'obligazione di vende u 40 per centu di l'ingudu in cambiu à u Bancu Centrale è u 30 per centu à i banche per utilizà i crediti di rediscount, è l'impegnu di ùn cumprà micca valuta straniera in u mesi dopu, hà fattu difficiule per i nostri Esportatori à accede à finanzii di qualità è dinù criatu perdi tassi di scambiu. e nunustanti, hà avutu un impattu assai negativu per via di u pesu operativu seriu. Ùn deve esse scurdatu chì a nostra industria hà bisognu di munita straniera per impurtà e materie prime è i beni intermedi necessarii per a produzzione è l'esportazione è per realizà l'investimenti necessarii. Vogliu enfatizà chì una grande parte di l'ingudu di l'esportazioni hè spesa in questi spazii, chì a nostra industria ùn hà mai avutu u scopu di generà ingressu da u scambiu straneru, ma chì questu ingressu di cambiu hè vitale per a so pruduzzione è l'esportazioni per continuà. U fattu chì l'Eximbank hà riduciutu i tappi di creditu in una larga misura in l'ultimu periodu hà ancu affettatu e nostre cumpagnie assai negativamente. In questu sensu, cum'è l'aghju appena citatu, l'impossibilità di ghjunghje à e risorse di Eximbank per u nostru esportatore, chì soffre digià di una carenza di risorse in mercati alternativi, aumenta i prublemi chì ùn ponu esse cumpensu.

Bahçıvan hà sottolineatu chì à a fine di ghjugnu, anu tistimuniatu chì u passu di u BRSA, chì impone un limitu di l'attivu in valuta straniera à l'usu di e cumpagnie di prestiti denominati in TL, hà fattu più difficiuli di accede à i prestiti è allargendu u tempu in u mondu oghje, induve qualchì volta ancu minuti importa, "Se sta stampa cuntinueghja cù u listessu puntu di vista in e prossime settimane, u prucessu continuarà. Ci dispiace di dì chì serà assai peggiu. À novu, i risultati ISO 500 è ISO Second 500 mostranu chì; Mentre l'attività di l'affari sò finanziati più è più da u prestitu, ci hè un accorciamentu notevuli in a struttura di maturità di u debitu. In più di questi, da i debiti di l'industriali à i banche in 2021; L'aumentu di i debiti à altre cumpagnie à un ritmu assai più veloce attira l'attenzione cum'è una nova situazione. In issi ghjorni, quandu e cundizioni di finanziamentu sò strette è l'opportunità di creditu sò ristrette, sta situazione di i nostri industriali susciteghja preoccupazioni in quantu à i risichi di pagamentu chì ponu sviluppà cum'è una reazzione in catena, cum'è aghju enfatizatu in a mo recente dichjarazione. Inoltre, vogliu dì cun dispiacere chì simu à a vigilia di certi sviluppi chì avarianu affettà negativamente a nostra ecunumia, in particulare i figuri di l'esportazione è di i figuri di produzzione in un futuru vicinu, se u prucessu cuntinueghja in questu modu ".

Basatu annantu à questi prublemi, Bahçıvan hà enfatizatu chì e so aspettative generali cum'è industriali sò di nurmalizà l'opportunità di creditu è ​​di finanziamentu è di finisce o di stende e pratiche chì ùn sò micca conformi à a realità di u settore reale, è hà cunclusu e so parolle cum'è seguente:

"Eximbank deve ripiglià e so funzioni di finanziamentu u più prestu pussibule. E decisioni di pruvisione restrittiva nantu à e facilità di creditu di i banche anu ancu esse rilassate. In listessu modu, u CBRT deve rilassà e cundizioni per mantene è scambià valute straniere in crediti di rediscount TL. Quandu guardemu u prublema in quantu à l'investimentu, chì hè vitale per a nostra industria per cuntinuà a so pruduzzione è l'esportazioni, vedemu u prestitu di anticipu d'investimentu da u Bancu Centrale, chì hè furnitu per mezu di banche publiche, cum'è un strumentu finanziariu assai impurtante in termini. di l'accessu di e nostre cumpagnie d'investitori à un finanziamentu efficaci in u costu è à cumpiendu i so impegni. Tuttavia, hè di grande impurtanza chì i prucessi riguardanti l'applicazioni di l'investitori in questu scopu sò operati assai più rapidamente è chì e nostre cumpagnie d'investitori anu accessu à questu strumentu di finanziamentu più efficace. Infine, vogliu menziunà e nostre relazioni cummerciale cù a Russia, unu di i nostri mercati d'esportazione più impurtanti. A causa di a guerra chì dura più di cinque mesi trà l'Ucraina è a Russia è e sanzioni internaziunali imposte à a Russia, ùn hè micca pussibule chì i prezzi di l'esportazione fatti in questu paese venenu à u nostru paese in dollari o euru. Fà u cummerciu trà Turchia è Russia in rubli seria una suluzione à stu prublema. Quandu i nostri esportatori venenu in Turchia in rubli, u rublu deve esse rapidamente cunvertitu in TL in u settore bancariu turcu ".

U presidente di a Banca Centrale di a Republica di Turchia Şahap Kavcıoğlu, chì hè ghjuntu à u podium cum'è oratore invitatu di l'Assemblea Ordinaria di l'ICI di Lugliu, hà dichjaratu chì u prucessu hè diventatu più aggravatu è l'incertezze anu aumentatu per via di l'effetti di a Russia. è a crisa di l'Ucraina chì hè scoppiata in u primu trimestre di u 2022 è i scossa negativi di l'offerta in corso. Kavcıoğlu hà dettu: "Tuttavia, malgradu i scossa negativi di l'offerta, l'attività ecunomica domestica hà cuntinuatu u so cursu forte in modu sustenibile è senza interruzzione. In questu quadru, u tassu di crescita annuale in u primu trimestre di u 2022 era di 7,3 per centu. A nostra aspettazione per u sicondu trimestre hè chì a crescita serà vicinu à questu ritmu ", disse.

Rimarchendu chì a parte di l'esportazioni nette è l'investimenti in l'equipaggiu di macchinari in questa forte crescita hè abbastanza notevole, u presidente di a Banca Centrale Kavcıoğlu hà sottolineatu chì l'esportazioni nette anu cuntribuitu positivamente à a crescita per l'ultimi 5 trimestri consecutivi, quandu si sguardu da u latu di spesa. Dichjarà chì l'investimenti in macchinari-equipaggiu anu cuntribuitu ancu positivamente à a crescita in u periodu post-pandemia, Kavcıoğlu hà dettu: "Da u latu di a produzzione, i settori di i servizii è di l'industria anu cuntinuatu à cuntribuisce à a crescita".

Inoltre, Kavcıoğlu hà enfatizatu chì a parte di l'investimenti in macchinari-equipaggiu è l'esportazioni nette, chì sò cumpunenti di supportu di u rendimentu di crescita forte è sustenibile di l'ecunumia turca focu annantu à l'aumentu di a produzzione, l'esportazioni è l'impieghi, hà aumentatu constantemente in u redditu naziunale. chì a so parte tutale hà righjuntu u so altu livellu storicu à 2022 per centu. U guvernatore di a Banca Centrale Kavcıoğlu hà dettu chì l'aumentu constantu di l'investimenti in macchinari-equipaggiu aumenterà a capacità di furnimentu di a nostra ecunumia è cuntribuisce à a stabilità permanente di i prezzi.

U presidente CBRT Şahap Kavcıoğlu hà cuntinuatu u so discorsu cù e seguenti parolle:

"L'ecunumia turca hè in un prucessu di trasfurmazioni strutturali, chì si cuncentra nantu à l'aumentu di l'investimentu, l'impieghi, a produzzione è l'esportazioni, è nantu à quale site l'enfasi. Ajustatu per l'effetti ciclichi, l'ecunumia turca hà avutu un surplus di u contu currente per dui trimestri consecutivi per a prima volta da quandu sta analisi hà iniziatu in u 2004. In altri palori, stu novu equilibriu indica chì a nostra ecunumia ghjunghjerà à a capacità di surplus di u cuntu currente, a necessità di finanziamentu à cortu termine hè minimizzata, è a crescita guidata da l'esportazione quandu i prezzi di l'energia globale è di e materie prime cumincianu à nurmalizà. Questu hè u principiu di una nova era per u nostru paese. In altri palori, u fattu chì l'ecunumia turca avarà un surplus di cuntu currente mentre cresce, assicurarà chì a crescita è a stabilità di i prezzi seranu stabilitu permanentemente nantu à una strada sustinibili. Cum'è a Banca Centrale, simu determinati à assicurà chì questa opportunità storica, chì hè ombreggiata da l'aumentu di u prezzu di l'energia è chì avemu identificatu cù e dati, hè permanente cù e pulitiche chì implementemu ".

Dopu à i discorsi fatti in l'Assemblea Ordinaria di l'ICI di lugliu, i membri di l'Assemblea ICI anu pigliatu a parolla è cuntinueghjanu cù e so valutazioni nantu à u tema principale di l'agenda è i so pinsamenti nantu à u prucessu attuale di l'industria in questu cuntestu. E dumande di i membri di l'assemblea, chì anu ancu dumandatu à u presidente CBRT Kavcıoğlu nantu à e pulitiche monetarie di u Bancu Centrale, sò stati risposti da Kavcıoğlu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*