L'attività di u Festival di l'Albicocca Cuntinueghja cun Entusiasmu

L'attività di u Festival di l'Albicocca Cuntinueghja cun Entusiasmu
L'attività di u Festival di l'Albicocca Cuntinueghja cun Entusiasmu

U 25e Festival di l'Albicocca cuntinueghja à esse celebratu in ogni angulu di Malatya cù diversi avvenimenti.

In u scopu di u festivale, sò state realizate mostre fotografiche "Quattru stagioni in Malatya" è "Avventura di l'apricot". Un totale di 88 opere sò state esposte in e duie mostre di fotografia.

Cum'è parte di l'attività di u festival, i cuncorsi di cucitura di buttone è di corda di perle sò stati tenuti per e donne in Kernek Square. I vincitori di u cuncorsu sò stati rigali. E cuncorsi di u saccu è di l'ova sò ancu urganizati per i zitelli. Diversi rigali sò stati distribuiti à i zitelli in questi cuncorsi. In l'area di a Fiera di u Parcu di Mişmiş, spettaculi di teatru, spettaculi di meddah è cuncorsi sò stati organizzati per i zitelli chì participanu à u festival à u Kemal Sunal Stage.

E squadre di ballu folk di paesi stranieri cum'è Azerbaijan, Tadjikistan, Georgia è Kirghizistan, chì furniscenu mumenti eccitanti à u populu di Malatya, offrenu spettaculi specifichi per i so paesi è facenu ancu chì i Malatya diventenu u Festival di l'Albicocca cù i canti chì cantanu tramindui. in turcu è in e so lingue.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*