Esenzione di l'IVA per l'Investitori di l'Industria Manufacturera in u Sviluppu Rurale

Esenzione di l'IVA per l'Investitori di l'Industria Manufacturera in u Sviluppu Rurale
Esenzione di l'IVA per l'Investitori di l'Industria Manufacturera in u Sviluppu Rurale

In più di u 50 per centu di sustegnu di cuncessione in prughjetti in u scopu di u Programma di Supportu per l'Investimenti di Sviluppu Rurale (KKYDP), l'oppurtunità di prufittà di l'esenzione IVA hè stata purtata à l'investitori di l'industria di fabricazione.

L'attrattiva di l'investimenti rurali hè stata aumentata cù a mudificazione fatta in a Decisione nantu à u sustegnu di l'investimenti ecunomichi basati nantu à l'agricultura è l'investimenti in l'infrastruttura ecunomica rurale in u scopu di u sustegnu di u sviluppu rurale, chì hè entrata in vigore cù a decisione di u presidente.

In u scopu di u prugramma, u 50 per centu di sustegnu di cuncessione hè statu furnitu per prughjetti d'investimentu ecunomicu cum'è a trasfurmazioni di prudutti agriculi, u almacenamentu è l'imballu, è l'esenzione di l'IVA hè stata introdutta finu à u 31 di dicembre di u 2022 per l'acquistu di novi machini è equipaghji per esse utilizati in a fabricazione. industria da i contribuenti VAT cù certificati di registrazione industriale.

Trà l'investitori di l'industria di fabricazione, per i quali 50 per centu di sustegnu di cuncessione hè statu furnitu in u scopu di KKYDP, quelli chì anu un certificatu di registrazione industriale ùn puderanu micca prufittà di l'esenzione di IVA è si sò accaduti reclami. Grâce à la modification apportée, ces investisseurs ont pu bénéficier de l'exonération de la TVA.

Cù u regulamentu, in u scopu di i prughjetti d'investimentu ecunomicu KKYDP, l'investitori di l'industria di fabricazione, quelli chì anu un certificatu di registrazione industriale, prufittàranu di 50 per centu di esenzione IVA in più di 18 per centu di sustegnu di cuncessione in a consegna di macchinari è attrezzature per esse incluse in u prugettu. .

U regulamentu, chì hè previstu di aumentà l'attrattiva di l'investimenti di sviluppu rurale, serà un strumentu di sustegnu impurtante, soprattuttu in pruvince chì ùn ponu micca prufittà di i fondi di sviluppu rurale (IPARD) di l'Unione Europea.

Ùn ci sarà micca cambiamentu in quantu à e risorse furnite da u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, ma postu chì l'investituri ùn paganu micca l'IVA, puderanu compie u so prughjettu cù menu cuntribuzione in natura / equità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*