Suggerimenti nutrizionali per Eid-al-Adha

Suggerimenti nutrizionali per Eid-al-Adha
Suggerimenti nutrizionali per Eid-al-Adha

Eid-al-Adha, à u cuntrariu di l'altri mesi, hè un mesi in u quale a dieta è u modu di vita cambianu. Avemu bisognu di cunnosce u metudu di nutrimentu ghjustu sta festa. Kızılay Kartal Hospital Specialista in Nutrizione è Dieta Dyt. Nurdan Çeliktaş hà fattu avvirtimenti impurtanti nantu à u cunsumu di carne durante a Festa di u Sacrificiu. Çeliktaş hà dettu: "E persone cù disordini gastrointestinali duveranu mantene a carne di a carne sacrificata in u frigorifero per almenu 24 ore è poi cunsumà".

L'abitudini alimentari di parechje persone cambianu durante l'Eid al-Adha. A carne di sacrifiziu, chì hè cunsumata in quasi tutti i pranzi durante u ghjornu, pò ancu invià diverse malatie perchè ùn hè micca guardatu abbastanza. Nurdan Çeliktaş, specialista in nutrizione è dieta di l'Hospital Red Crescent Kartal, hà listatu e cose da esse cunsiderate durante a Festa di u Sacrificiu. Çeliktaş hà dettu: "A carne di l'animali appena macellati hà una durezza chì chjamemu "Durezza di a morte di l'animali". In generale, a carne d'animali macellata u ghjornu di a festa hè cotta è cunsumata in pochi ore senza aspittà. Sta durezza crea difficultà in a cucina è a digestioni. Provoca prublemi cum'è gonfiore è indigestioni in u stomacu. E persone cù disordini gastrointestinali ùn deve micca cunsumà a carne di u sacrifiziu immediatamenti, è dopu à riposu per almenu 24 ore o mantene in a frigorifera per uni pochi di ghjorni, deve esse alimentatu da ebullizione, grilling, è coccia in u fornu.

Ùn lasciate micca fritte nantu à i vostri tavulini

U dietista Çeliktaş, chì avvirtenu chì e carni grasse anu un altu cuntenutu di grassu saturatu è di colesterolu, pò causà malatie cardiovascular, diabetici è i malati di pressione sanguigna alta, è aghjunse: Hè una festa induve sò preferiti arrosti di grassu di coda è frattaglie. Per quessa, hè necessariu di attentu à e persone cù malatie croniche è altu risicu durante stu periodu. L'aumentu di a quantità è a freccia di u cunsumu di carne rossa durante l'Eid al-Adha aumenta u risicu di diabete, ipertensione, cardiovascular, gastrointestinali, i malati renali. I principii di nutrimentu adattatu è equilibratu deve esse seguitu. In altri palori, u cuntrollu di a porzione è a distribuzione equilibrata deve esse fattu in nutrimentu di ogni ghjornu. In particulare a pressione sanguigna è i malati di rino anu attentu à a quantità di carne è acqua. 2-2,5 litri d'acqua si deve beie ogni ghjornu. disse.

Cumu a carne hè cotta Affetta a nostra salute

Nurdan Çeliktaş, Specialista in Nutrizione è Dieta di l'Hospital Kızılay Kartal, hà dettu: "Ancu se a carne cuntene proteini di bona qualità, ùn cuntene alcune vitamini cum'è a vitamina C. U cunsumu eccessivu di carne pò ancu dannà i batteri benifichi in l'intestinu. Per prutezzione di sti batteri, l'attenzione deve esse pagata à l'ingesta di polpa. A vitamina C aumenta l'assorbimentu di ferru. Per questi mutivi, deve esse sustinutu cù ligumi, insalate, legumi, iogurt, kefir, frutti per fibra è supportu di vitamina. Hè impurtante ancu di attentu à a manera chì sò cotti. I carni crudi o pocu cotti, per esempiu, causanu l'abortu in e donne incinte è aumentanu a pussibilità di malatie contagiose chì si stallanu in u corpu di e persone è diventanu cumuni à l'alimenti chì manghjanu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*