Esportazioni di Acidu Citricu da Turchia à 90 Paesi

Export di l'acidu citricu da Turchia à u Paese
Esportazioni di Acidu Citricu da Turchia à 90 Paesi

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, è u Ministru di l'Agricultura è a Foresta, Vahit Kirişci, anu visitatu a fabbrica di Tezkim Tarımsal Kimya, chì produce l'acidu citricu da u granu è l'esporta in 90 paesi. Enfatizendu l'impurtanza di fà a produzzione agricula di più valore aghjuntu, u Ministru Varank hà dettu: "Avemu pruducia è esporà l'acidu citricu, chì avemu usatu per impurtà tutti da l'esteru, avà".

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, è u Ministru di l'Agricultura è a Foresta, Vahit Kirişci, anu visitatu i stabilimenti di produzzione di Tezkim Tarımsal Kimya, chì producenu l'acidu citricu da amido di granu in Adana è esportanu in 90 paesi.

UTILIZZATA IN OGNI ZONA

Dichjarà chì hè assai cuntentu chì l'acidu citricu, chì Turchia hà impurtatu tuttu prima, hè pruduttu in Turchia, u Ministru Varank enfatizatu chì hè strategicu assai impurtante per pruduce stu pruduttu, chì hè necessariu in ogni campu da l'alimentariu à i prudutti di pulizia, in Turchia.

PRODUZIONE DI 54 MIL TONI À L'ANNU

U Ministru Varank hà nutatu chì a fabbrica di chimica Tezkim Tarımsal hè una di e strutture strategiche di produzzione per a Turchia è hà dettu: "Semu in a fabbrica di l'acidu citricu di TEZKİM. L'apertura ufficiale di sta fabbrica hè stata fatta da u nostru presidente. Questa hè una facilità chì pò pruduce 54 mila tunnellate d'acidu citricu annu ". disse.

TARGET 100K TONN

àcitu citricu; Dichjarà chì hè inclusu in tutti i prudutti utilizati da i citadini, da l'alimentariu à i prudutti di pulizia, Varank hà dettu: "Hè una materia prima chì assicura chì i prudutti sò longu o chì sò menu affettati da e cundizioni ambientali. Pudemu avà pruduce l'acidu citricu, chì avemu impurtatu tutti da l'esteru, in Adana, in queste strutture TEZKİM. Spergu chì aumenteranu a so capacità attuale di 54 mila tunnellate à 100 mila tunnellate ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

Rimarchendu chì TEZKİM hà digià un putenziale d'esportazione seriu, Varank hà dettu: "Averanu aumentatu questa esportazione. Di sicuru, simu felici di vede chì queste strutture è questi investimenti sò fatti in Turchia ". disse.

INVESTIMENTI, IMPIEGI, PRODUZIONE E EXPORTA

U Ministru Varank hà dettu: "Sapete in Turchia, pruvemu à agisce cù un mottu sottu a guida di u nostru presidente. Investimentu, impiegu, pruduzzione è esportazione. Quì, sta facilità di TEZKİM hè una facilità chì risponde à sti quattru cundizioni è pruduce l'acidu citricu di valore aghjuntu, chì ùn hè micca pruduttu in Turchia. Di sicuru, vulemu cuntinuà à apre a strada per tali investimenti ". disse.

IN POSIZIONE STRATEGICA

Nutendu chì TEZKİM hè una facilità assai impurtante in particulare in l'industria alimentaria, Varank hà dettu: "L'industria alimentaria hè diventata una industria chì hè diventata sempre più strategica. E discussioni nantu à l'alimentariu cuntinueghjanu in tuttu u mondu. Noi, cum'è un ministeru, continueremu à dà u nostru sustegnu sia in strutture cum'è questu è in u campu di a biotecnologia. Spergu chì i nostri imprenditori continueranu à sviluppà Turchia cù i so investimenti. disse.

R&D E SMART SKIN

U Ministru di l'Agricultura è a Foresta Vahit Kirişci hà dettu: "Avemu capaci di ottene tanti prudutti da e piante cum'è u granu chì simu ghjunti à questu puntu per via di l'attività di R&D, a saviezza è questi studii nantu à questi sugetti. Sta pianta di l'acidu citricu hè veramente unu di elli. Cum'è un paese, mi pare assai preziosu di pruduce questi prudutti quì, invece di impurtà. hà utilizatu e so dichjarazioni.

LOTTA DI IMPUGIA

Spieghendu chì un gran numaru di ghjovani sò impiegati in a fabbrica, Kirişci hà dettu: "Anu persu a mente. Felicitazioni di novu à elli. Spergu chì, cù l'aumentu di a capacità, serà una di e pochi facilità è imprese chì ponu cumpete cù u mondu ". disse.

PRODUZIONE PIENA CAPACITÀ

U presidente di u Cunsigliu di TEZKİM Ahmet Tezcan hà dichjaratu chì esportanu in 90 paesi è hà dettu: "Avemu esportazioni da l'America à u Brasile. Attualmente, 40 per centu di a nostra pruduzzione hè exportata, 60 per centu hè u mercatu domesticu. Ci hè una grande dumanda per u nostru pruduttu. Hè per quessa chì avemu decisu di aumentà a capacità di 100 per centu. Dighjà quandu avemu stabilitu a facilità, avemu tenutu i spazii viventi largu per ch'elli crescenu circa 100 per centu. Avà l'aumentu di a capacità hà iniziatu. Pensemu à cumissioni in l'ultimu trimestre di u 2023 ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*