Modi per prutegge i zitelli è i zitelli da u sole

Modi per prutegge i zitelli è i zitelli da u sole
Modi per prutegge i zitelli è i zitelli da u sole

Da Memorial Ankara Hospital Dipartimentu di Dermatologia, Uz. Dr. İbrahim Özcan hà fattu suggerimenti à i genitori per a salute di a pelle di i zitelli in i mesi d'estate.

Özcan hà dettu in a so dichjarazione:

"U modu più impurtante per prutezzione di u sole hè di evità u sole. L'ombra, u clima nuvoloso o coperto ùn furnisce micca una prutezzione cumpleta da u sole. Per quessa, ùn deve micca esce à u sole trà 10:00 è 16:00, quandu i raghji di u sole sò più perpendiculari à a terra, soprattuttu in l'estiu. I cappelli è i vetri di larghezza anu da esse definitamente utilizati, stretti tessuti, vestiti di culore scuru deve esse preferitu. In l'estiu, s'ellu ci vole à esse fora, l'ombra deve esse preferita; Ancu in l'ombra è in u tempu nuvoloso, i creme di sunscreen deve esse usatu. Perchè i raghji ultraviolet ponu ghjunghje sin'à 60 metri sottu à l'acqua, hè pussibule di brusgià mentre nata.

Sunscreen prutege a pelle da l'effetti dannosi di u sole. Sunscreens adattati deve esse usatu per i zitelli è i zitelli di più di 6 mesi. I zitelli chjuchi chì ùn anu micca cumpletu 6 mesi ùn deve esse pigliatu da u sole durante l'ore quandu i raghji di u sole sò intensi, si deve esse guardatu à l'ombra o si deve esse vistutu di vestiti di cuttuni di cuttuni di maniche longa è magre.

A crema solare deve esse appiicata à tutta a pelle esposta 20 minuti prima di andà fora è riapplicata ogni duie ore. Dopu à natà in a piscina o in u mare, dopu l'asciugatura cù una spugna è dopu a sudazione, u sunscreen deve esse appiicatu di novu. Siccomu i guanciali, u nasu è e spalle brusgianu a maiò parte di u sole, ci vole à piglià cura di prutezzione di sti spazii.

Un sunscreen cù SPF 30 o più altu (SPF 50 se pussibule), chì furnisce una prutezzione larga è prutegge da i raghji UVA è UVB deve esse preferitu. I prudutti ipoallergenici, parabeni è senza alcolu chì sò adattati à a pelle di i zitelli è di i zitelli è chì sò testati dermatologicamente anu da esse preferitu. Deve cuntene filtri minerali è/o organo-minerali. Hè da esse resistente à l'acqua è a sabbia, cum'è i zitelli amate à ghjucà in a sabbia è l'acqua.

A pelle di u zitellu hè più fina è più sensibile chì l'adulti. Per quessa, ci vole à piglià cura di l'usu di i filtri solari pediatrici pruduciati apposta per i zitelli è i zitelli. Sunscreens ùn deve micca cuntene additivi, esse senza odore è senza perfume. I chimichi cum'è paraben, oxide di zincu, diossidu di titaniu in creme adulti ùn pruteghjanu micca da i raghji di u sole, à u cuntrariu, riflettenu i raghji à a pelle. Per questu mutivu, creme chì cuntenenu tali cunsirvatori ùn deve esse mai aduprate nantu à i zitelli, è i marchi minerali chì furnisce a prutezzione fisica deve esse usatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*