Ghost Net A dimensione di 2 campi di football hè stata estratta da Marmara

Ghost Net A dimensione di un campu di football hè stata estratta da Marmara
Ghost Net A dimensione di 2 campi di football hè stata estratta da Marmara

Sottu a dirigenza di a Municipalità Metropolitana di Balıkesir; Cù a cooperazione di l'Università Çanakkale 18 Mart è a Direzzione Provinciale di l'Agricultura è a Foresta di Balıkesir, i mari cuntinueghjanu à esse sbulicati da e rete fantasma. E squadre di immersione in a regione di l'Isule Marmara anu tiratu a reta fantasma di a dimensione di 2 campi di football fora di u mare.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Balikesir, Yücel Yılmaz, chì hà firmatu u prughjettu "Zero Waste Blue" per lascià un ambiente sanu per e generazioni future è per prevene a contaminazione marina, cuntinua i so investimenti chì impediscenu a furmazione di a contaminazione in i mari. L'annu passatu, sottu a guida di a Municipalità Metropolitana di Balıkesir; U travagliu cuntinueghja nantu à una basa di rutina in u scopu di u prughjettu "Pulizia di Ghost Nets", chì hè statu iniziatu in cuuperazione cù l'Università Çanakkale 18 Mart è a Direzzione Provinciale di Agricultura è Silvicultura di Balıkesir. In u scopu di a pulitura di e reti abbandunate, chjamate ancu "reti fantasma", chì ponenu una grande minaccia per a biodiversità è a sustenibilità di i mari, i travaglii di pulizia sò stati realizati nantu à a riva di a regione di l'Isule di Marmara Marmara.

i mari sò sbulicati da e reti fantasma

A VITALITÀ SOTTAWA AUMENTARÀ

Duranti i travaglii, a reta fantasma, a dimensione di 2 campi di football, hè stata eliminata da u mare da i subacquei. E squadre cuntinueghjanu à pulisce regularmente e rete fantasma, chì ponenu un grande periculu per a vita di e criature marine. In questu modu, in più di pulisce i mari; Parechji prughjetti scientifichi cum'è l'aumentu di a vitalità sottumarina, a creazione di scoglii artificiali è a prutezzione di i coralli rossi seranu seguiti.

GRAZIE DA PRESIDENTE AKSOY À PRESIDENTE YILMAZ

Sottu a dirigenza di a Municipalità Metropolitana di Balıkesir, u sindaco di l'Isule Marmara Süleyman Aksoy hà dichjaratu chì e reti fantasma in u Mari di Marmara sò state pulite cù i travaglii realizati da a Facultà di Scienze Marine di l'Università 18 Mart; Hà ringraziatu u presidente Yücel Yılmaz, chì hè assai sensibile à l'ambiente, per u so accostu sensibile à a pulizia di u mare.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*