"Innocents" à l'AKM Yeşilçam Cinema

L'Innocents à AKM Yesilcam Cinema
"Innocents" à l'AKM Yeşilçam Cinema

U filmu 2021 di u regista è sceneggiatore norvegese Eskil Vogt "L'innocenti" serà proiettatu à u Cinema di Yeşilçam di u Centru Culturale Atatürk.

U direttore è sceneggiatore norvegese Eskil Vogt, chì hà vintu u Golden Tulip for Blind in u 2014 è hà fattu un nome per ellu stessu cù filmi cum'è Oslo, The Worst Person In The World, Reprise (Again), per quale hà scrittu a sceneggiatura cù Joachim Trier. U so filmu di u 2021 "The Innocents", chì hè stata presentata in a sezione Un Certain Regard di u Festival di Cannes, incontra l'audienza à u Cinema AKM Yeşilçam.

Cù un interessu particulare in i caratteri chì ùn ponu micca intruduce in a folla, Vogt in The Innocents cronica u statu di ghjuventù di esse furzatu à sviluppà un sensu persunale di l'etica mentre face u mondu esternu.

Innocent, chì invita l'adulti à i terribili mondi secreti di i zitelli, si svolge in l'estiu luminoso di u Nordu. A film conta a storia di quattru zitelli chì ghjucanu à i ghjoculi quandu l'adulti ùn vedenu o vedenu, è i so putenzi scuri è soprannaturali emergenu è causanu avvenimenti misteriosi è spaventosi. Ispiratu da i fiabe, chì sò in u centru di u patrimoniu artisticu di a cultura scandinava, u regista vene cun un narrativu allegoricu chì hè impurtante quant'è a so dimensione murale cum'è a so dimensione fantastica.

Rakel Lenora Fløttum, Alva Brynsmo Ramstad, Sam Ashraf sò in u cast di a coproduzzione norvegese-svedese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*