L'epidemia di Monkeypox si trasformerà in una pandemia?

U focu di fiori di scimmia si trasforma in una pandemia?
U focu di fiori di scimmia si trasforma in una pandemia?

Rettore interim di l'Università di Viru Oriente Prof. Dr. Tamer Şanlıdağ hà valutatu u risicu di a malatia di a variola di scimmia, u primu casu di quale hè statu rilevatu in Turchia, per trasfurmà in una pandemia.

L'"epidemia di Monkeypox", chì emerge in un momentu quandu a pandemia di COVID-19 hà cuminciatu à perde a velocità è a sucetà hà cuminciatu à respira facilmente, hà purtatu i timori di se una nova pandemia hè principiata. U primu casu di a malatia di Monkeypox, chì hà cuminciatu à esse vistu in u mondu in maghju, hè statu ancu rilevatu in Turchia a settimana passata. A nutizia annunziata da u Ministru di Salute di a Republica di Turchia, Fahrettin Koca, nant'à u so contu di e social media, hà resuscitatu a preoccupazione di a diffusione di a malatia in Turchia è in a TRNC. L'Organizazione Mondiale di a Salute hà annunziatu u 7 di lugliu chì ci sò più di 6 casi in u mondu. Allora, un focu di vaiola di scimmia pò veramente trasfurmà in una pandemia? Rettore interim di l'Università di Viru Oriente Prof. Dr. Tamer Şanlıdağ hà parlatu di l'incognite di a malatia di a variola di scimmia.

A vacuna di a variola hè menu prubabile di creà immunità croce!

Dichjarà chì a malatia hè stata descritta per a prima volta in u 1958 in colonie di scimmie tenute per a ricerca, u Prof. Dr. Tamer Şanlıdağ hà dichjaratu chì a variola di scimmia hè stata rilevata per a prima volta in l'omu in u 1970. In altri palori, ancu s'è parechji di noi sentenu u nome di a malatia per a prima volta, a so storia torna in realtà da 60 anni. Dichjarà chì i sintomi di a malatia sò simili à a variola, chì hè stata determinata per esse sparita in u mondu in u 1980, u Prof. Dr. Tamer Şanlıdağ, però, trova l'affirmazioni chì a vacuna di a variola fatta in l'ultimi anni creà immunità contr'à a malatia sò troppu ottimisti. Ricordendu chì a variola hè sparita in l'anni 1980, u Prof. Dr. Şanlıdağ hà enfatizatu chì i studii mostranu chì a vacuna di a variola in una sola dose furnisce a prutezzione per 10 anni, è a vaccina a variola multi-dosi finu à 30 anni, per quessa, a vacuna di variola, chì hè stata terminata in u 1980, hè assai improbabile di creà una immunità cruciata contr'à a variola. .

Monkeypox hè difficiule per ghjunghje à a prevalenza di COVID-19

Enfatizendu chì u virus Monkeypox hè un virus DNA, à u cuntrariu di SARS-CoV-19, chì provoca COVID-2, u Prof. Dr. Tamer Şanlıdağ hà dettu: "I virus DNA sò menu probabili di mutà cà i virus RNA". Tuttavia, questu ùn significa micca chì u virus ùn pò micca mutà in tuttu, Prof. Dr. Şanlıdağ hà dettu: "I tendenzi di trasmissione atipiche vistu in i casi recenti revelanu a pussibilità chì u virus pò avè acquistatu diverse caratteristiche. Questu serà determinatu da a ricerca per detectà cambiamenti in u materiale geneticu di u virus. Spergu chì i risultati di a ricerca seranu spartuti cù u mondu scientificu in un futuru vicinu ". Dichjarà chì u virus ùn hè micca contagiosu durante u periodu di incubazione, u Prof. Dr. Şanlıdağ hà dettu: "I sintomi duveranu avè principiatu per chì u virus sia trasmessu. Dunque, hè più faciule per evità u virus cù sintomi visibili ", dice. In più di rash o lesioni, a monkeypox hà ancu sintomi cum'è noduli linfatici gonfiati, musculi è dolore di spalle, debule, febbre è mal di testa intensa.

Una di e caratteristiche chì impedisce à u virus di sparghje rapidamente hè u modu di trasmissione. U virus Monkeypox hè trasmessu da un cuntattu assai vicinu è prolongatu. A trasmissione di u virus Monkeypox, chì richiede un cuntattu strettu piuttostu chè a trasmissione respiratoria, limita a so diffusione. In particulare in casi recenti, tende à esse trasmessi sessualmente.

prof. Dr. Tamer Şanlıdağ, per tutti questi motivi; Dicendu chì hè difficiule per a monkeypox da esse trasmessa in quantu à u COVID-19, aghjusta: "Hè pussibule di predichendu chì u numeru di casi serà limitatu, ancu s'ellu si vede in parechje parte di u mondu à u stessu tempu. "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*