U prublema di l'acqua residua di Mordogan diventerà a storia

U prublema di l'acqua residuale di Mordogan diventerà a storia
U prublema di l'acqua residua di Mordogan diventerà a storia

A Municipalità Metropolitana di Izmir, u capu di u trattamentu di l'acqua residuale di Turchia, hà messu a 70ª facilità per operare in questu campu à u serviziu di i Mordogani. A Direzzione Generale İZSU hà annunziatu chì l'acqua residua di a regione serà trattata in questa facilità dopu chì e prucedure di cunnessione di i pacchi di l'abbonati sò finite. Dichjarà chì travaglianu per ùn lascià un solu stabilimentu in İzmir senza trattamentu, u presidente Tunç Soyerhà dichjaratu chì questu investimentu hè d'impurtanza vitale per u paradisu turisticu Mordoğan.

Presidente Tunç SoyerCuntinuendu e so attività cù u scopu di fà İzmir una di e cità esemplarii di a vita in armunia cù a natura, a Direzzione Generale İZSU hà messu in serviziu a so 70a pianta di trattamentu d'acqua residuale in Mordoğan. Cù a messa in funzione di a stallazione cù una capacità di trattamentu di 11 mila metri cubi à ghjornu, u prublema di l'acqua di Mordoğan diventerà una cosa di u passatu.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerDichjarà chì sò fieri di rinfurzà a superiorità di İzmir, a cità principale di Turchia, in questu campu, cù investimenti di trattamentu, hà dettu: "Ùn lasceremu micca un solu stabilimentu in İzmir senza trattamentu. Travagliemu versu stu scopu, stabilendu novi strutture, rinnuvà e strutture esistenti è aumentendu e so capacità. Avemu ancu raffinatu Mordoğan, chì a so populazione hà aumentatu rapidamente in l'ultimi anni, soprattuttu in l'estiu. Stu investimentu hè vitale per Mordoğan, un paradisu turisticu. Ti vogliu bona furtuna ", disse.

Soullineendu chì solu İZSU in Karaburun hà spesu 143 milioni di lire per l'infrastruttura, Soyer hà dettu: "Grazie à questi investimenti, avemu aumentatu u numeru di bandiere blu nantu à e spiagge di İzmir da 49 à 66 in trè anni. "Questa hè una stampa di orgogliu per tutti noi", disse.

L'acqua residua sarà eliminata senza dannu a natura

A facilità, chì hà cuminciatu à serve l'abbonati chì e so prucedure di cunnessione sò state cumplete, tratterà l'acqua di l'acqua di tutta a regione dopu chì l'applicazioni è a produzzione di pacchi sò finite. L'acqua trattata cù un metudu biologicu avanzatu in a facilità serà eliminata da un scaricamentu di u mare profondu senza dannu a natura.

L'abbonati anu da compie u prucessu di candidatura u più prestu pussibule.

L'abbonati anu da compie e so prucedure di cunnessione di pacchi è applicazioni u più prestu pussibule per chì a nova rete di fognaria di 110 chilometri, a custruzzione di a quale hè stata finita in u quartiere Mordoğan di Karaburun, pò trasmette l'acqua residuale à l'impianto senza dannu l'ambiente.

Spieghendu i prublemi chì l'abbonati devenu attente in cunfurmità cù e disposizioni di u regulamentu di scaricamentu di l'acqua residuale à a rete di fognatura, a Direzzione Generale di İZSU hà annunziatu chì i pruprietarii di e case cù abbonati di l'acqua di rete puderanu annullà a so settica. cisterne è cunnetta direttamente l'installazione di l'acqua residuale à l'uscita di l'edificiu à a manhole di cunnessione di u duttu situatu à i cunfini di u pacchettu cù a fabricazione di novi tubi.

Tutti i pruprietarii chì ùn anu micca un abbonamentu di acqua di rete duveranu dumandà à l'unità di servizii di abbonati İZSU prima di cunnette à a rete di fognaria.

Siccomu i siti è e residenze cù una stazione di depurazione d'acqua sò sottumessi à a legislazione ambientale, ch'elli anu un abbonamentu d'acqua di rete o micca; sia à l'unità di i servizii di abbonati İZSU sia à a Direzzione Pruvinciale di Cambiamentu Climaticu, Ambiente è Urbanizazione prima di cunnette à a rete di fognatura, sia in quantu à a cunnessione à a rete fognaria sia à a disattivazione di a pianta di trattamentu d'acqua. Hè impurtante chì e residenze chì anu una rete di fognatura in a strada nantu à u fronte di u pacchettu, ma chì ùn anu micca un pozzu per l'acqua residua si applicanu à l'unità di servizii di abbonati İZSU u più prestu pussibule.

U trattamentu hè finitu, hè ghjunta a bandiera blu

A spiaggia di Ardıç, unu di i posti turistici più impurtanti di Mordoğan, hà avutu una bandiera blu issata u ghjornu precedente, è in a valutazione fatta da TÜRÇEV, hè statu enfatizatu chì l'investimentu di purificazione di a Municipalità Metropolitana di Izmir hè ghjuntu in prima linea per dà u turchinu. bandiera à a spiaggia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*