U ponte Osmangazi hè in vendita per 400 milioni di dollari!

Osmangazi Bridge hè in vendita per milioni di dollari
U ponte Osmangazi hè in vendita per 400 milioni di dollari!

Oğuz Çarmıklı, Vicepresidente di Nurol Holding, unu di l'operatori di u Ponte Osmangazi è l'Autostrada İzmir, hà dichjaratu ch'elli anu fattu una perdita è stavanu cunsiderendu di ritirà da l'operazione, cum'è informatu da u ghjurnalistu Vahap Munyar, è hà dettu: A trasmettemu, ", disse.

Oğuz Çarmıklı, u senior manager di Nurol Holding, chì hè una di e trè cumpagnie chì operanu u Ponte Osmangazi è l'Autostrada İzmir cù Makyol è Özaltın, hà dettu chì anu "persu" è stanu cunsiderà trasfirià i diritti operativi.

À u scrittore mundiale Vahap Munyar U vicepresidentu di u Cunsigliu di Amministrazione di Nurol Holding, Oğuz Çarmıklı, hà ricurdatu chì anu battutu un record da quandu l'Autostrada İzmir hè entrata in serviziu stu mese, chì anu ricevutu 15 dollari per veiculu, è chì a garanzia di u Tesoru hè di 40 dollari, è hà dettu: "Femu una perdita in queste cundizioni".

Çarmıklı hà dettu: "U Tesoru ùn vi paga micca a diferenza di prezzu?" Hà rispostu à a quistione cusì:

"Per pagà a diferenza di prezzu, u Tesoru piglia a media di l'ultimi 10 ghjorni di dicembre di l'annu precedente, fissa a tarifa à u principiu di l'annu è paga in TL. U pagamentu hè ritardatu da 9 mesi. Hè per quessa chì facemu male ".

"U costu d'investimentu di u Ponte Osmangazi hè di 1.48 miliardi di dollari. U costu tutale d'investimentu di l'Autostrada di İzmir era di 7.5 miliardi di dollari ", hà dettu Çarmıklı, è hà dettu chì stanu cunsiderà ritirassi da l'operazione di u Ponte Osmangazi è l'Autostrada di İzmir à u puntu ghjuntu oghje:

"Se i $ 400 milioni chì avemu investitu venenu fora, trasfereremu i nostri diritti operativi, chì continueranu finu à u 2036".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*