A pruduzzione di l'automobile hà aumentatu 1,5 per centu in a prima metà

A produzzione di l'automobile hà aumentatu per centu in a prima metà
A pruduzzione di l'automobile hà aumentatu 1,5 per centu in a prima metà

Automotive Industry Association (OSD) hà annunziatu i dati per u periodu di ghjennaghju à ghjugnu. A pruduzzione di l'automobile in i primi sei mesi di l'annu hà aumentatu di 2 per centu cumparatu à u listessu periodu di l'annu precedente è hè stata di 649 mila 311 unità, mentre chì a produzzione di l'automobile hè diminuita di 8 per centu à 382 mila 947 unità. Inseme cù a pruduzzione di trattori, a pruduzzione tutale hà righjuntu 673 mila 991 unità. In u stessu periodu, l'esportazioni totali di l'automobile anu aumentatu da 1,2 per centu à 466 mila 995 unità, mentre chì l'espurtazioni di l'automobile anu diminuitu da 9 per centu à 271 mila 54 unità. In u periodu di ghjennaghju à ghjugnu, u mercatu tutale hè diminuitu di 9 per centu cumparatu cù l'annu precedente è hè stata à 375 mila 683 unità. Duranti stu pirìudu, u mercatu di l'automobile hà cuntrattu da 10 per centu è ammontava à 278 mila 282 unità. Sicondu a media di l'ultimi 10 anni, u mercatu tutale hà aumentatu da 3 per centu è u mercatu di l'automobile da 4 per centu in i primi sei mesi. Mentre chì u mercatu di i veiculi cummirciali pisanti hà aumentatu di 10 per centu, u mercatu di i veiculi di u veiculu ligeru era à un livellu parallelu.

Automotive Industry Association (OSD), chì hè l'urganizazione ombrella di u settore cù i so 13 più grandi membri chì guidanu l'industria automobilistica turca, hà annunziatu i numeri di produzzione è di esportazione è e dati di u mercatu per u periodu di ghjennaghju à ghjugnu. Dunque, in a prima mità di l'annu, a pruduzzione tutale di l'automobile hè aumentata di 2 per centu cumparatu à u listessu periodu di l'annu precedente, à 649 mila 311 unità, mentre chì a produzzione di l'automobile hè diminuita di 8 per centu à 382 mila 947 unità. Inseme cù a pruduzzione di trattori, a pruduzzione tutale hà righjuntu 673 mila 991 unità. Duranti stu periodu, u tassu d'utilizazione di a capacità di l'industria automobilistica era di 67 per centu. In basa di u gruppu di veiculi, i tassi d'utilizazione di a capacità eranu 67 per centu in i veiculi ligeri (cars + veiculi commerciali ligeri), 88 per centu in u gruppu di camioni, 33 per centu in u gruppu bus-midibus, è 66 per centu in trattori.

A pruduzzione in u gruppu di veiculi cummirciali pisanti hà aumentatu da 26 per centu!

In u periodu di ghjennaghju à ghjugnu, a produzzione di veiculi cummirciali hà aumentatu da 19 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente. In questu periodu, mentri a pruduzzione in u gruppu di veiculi cummirciali pisanti aumentava da 26 per centu, a pruduzzione in u gruppu di veiculi cummirciali ligeri aumentava da 18 per centu. In a prima mità di l'annu, a pruduzzione tutale di veìculi cummirciali hà aumentatu da 19 per centu è ammontava à 266 mila 364 unità. Fighjendu à u mercatu, u mercatu di i veiculi cummirciali hè diminuitu da 4 per centu è u mercatu di i veiculi commerciali ligeri di 6 per centu, mentre chì u mercatu di i veiculi pisanti di i veiculi cummirciali hà aumentatu di 3 per centu in u periodu di ghjennaghju à ghjugnu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente. Malgradu l'aumentu di u gruppu di veiculi cummirciali pisanti paragunatu à l'annu precedente, quandu l'effettu di basa hè cunsideratu, u mercatu di camioni hè diminuitu di 2015 per centu è u mercatu di autobus è midibus di 30 per centu paragunatu à 53.

U mercatu era 10 per centu sopra à i medii di 3 anni!

In u periodu chì copre a prima mità di l'annu, u mercatu tutale hè diminuitu di 9 per centu cumparatu cù l'annu precedente è hè stata à 375 mila 683 unità. In questu periodu, u mercatu di l'automobile hà ancu cuntrattu da 10 per centu è ammontava à 278 mila 282 unità. Cunsiderendu a media di l'ultimi 10 anni, u mercatu tutale hà aumentatu di 2021 per centu è u mercatu di l'automobile di 3 per centu in u periodu di ghjennaghju à ghjugnu 4. Mentre chì u mercatu di i veiculi cummirciali pisanti hè cresciutu di 10 per centu, u mercatu di i veiculi commerciali ligeri era à u listessu livellu di l'annu passatu. In questu periodu, a parte di i veiculi domestici in a vendita di l'automobile era di 39 per centu, mentre chì a parte di i veiculi domestici in u mercatu di i veiculi commerciali ligeri era di 59 per centu.

A parte di u settore in l'espurtazioni totali era di 12,1 per centu!

In i primi sei mesi di l'annu, l'espurtazioni di l'automobile anu aumentatu da 1,2 per centu nantu à una basa di unità cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente, è ammonta à 466 mila 995 unità. L'esportazioni di l'automobile anu diminuitu da 9 per centu à 271 mila 54 unità. In u stessu periodu, l'espurtazioni di trattori anu aumentatu da 13 per centu è sò stati registrati cum'è 8 mila 906 unità. Sicondu i dati di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TIM), l'esportazioni di l'industria di l'automobile anu classificatu secondu in l'espurtazioni settoriali cù una parte di 12,1 per centu in l'espurtazioni totali in u periodu ghjennaghju-ghjugnu.

L'esportazione di 6 miliardi di dollari hè stata fatta in 15,5 mesi!

In u periodu di ghjennaghju-ghjugnu, paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente, l'exportazioni totali di l'automobile anu aumentatu da 5 per centu in termini di dollari è 16 per centu in termini di euro. In questu periodu, l'esportazioni totali di l'automobile ammontanu à 15,5 miliardi di dollari, mentre chì l'esportazioni di l'automobile anu diminuitu da 7 per centu à 4,5 miliardi di dollari. In termini di Euro, l'exportazioni di l'automobile anu aumentatu da 3 per centu à 4,1 miliardi di Euro. In i primi sei mesi di l'annu, l'esportazioni di l'industria principale anu aumentatu da 4 per centu in termini di dollari, mentre chì l'espurtazioni di l'industria di furnimentu anu aumentatu da 7 per centu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*