A sensibilizazione di u disastru hè elevata à e donne chì vivenu in e zone rurali in Sakarya

A sensibilizazione di u disastru hè guadagnata à e donne chì vivenu in e zone rurali in Sakarya
A sensibilizazione di u disastru hè elevata à e donne chì vivenu in e zone rurali in Sakarya

A Direzzione Provinciale di Disastru è Emergenza di Sakarya (AFAD) furnisce una furmazione di sensibilizazione di disastru à e donne chì vivenu in e zone rurale in u scopu di u prughjettu "Femu u Primu Passu Forte".

50 donne anu ricevutu furmazione in u prugramma tenutu in a sala di cunferenza di u Centru di Educazione Publica Adapazarı. In u scopu di u prugettu, hè destinatu à furnisce una furmazione di disastru à 5 mila donne in tutta a cità.

In a so dichjarazione, u direttore provinciale di l'AFAD, Hüseyin Kaşkaş, hà dettu chì in a furmazione, hè statu spiegatu ciò chì deve esse fattu per determinà i risichi di disastru è piglià precauzioni, è per minimizzà a perdita di vita è di pruprietà.

Esprimendu chì u prugettu era produtivu, Kaşkaş hà nutatu chì anu ricevutu feedbacki pusitivi da i participanti.

Nilüfer Turhan, chì hà participatu à u prugramma, hà dichjaratu ch'ella pensava chì a furmazione era benefica è hà dettu: "In u risultatu di a furmazione, eru cunvinta chì duverebbe veramente avè un extinguisher in casa è micca inserisce u telefunu in u caricatore à notte. Fixà e cose hè assolutamente essenziale. Hè statu assai bonu per mè di ricurdà questi, sicuramente prestaraghju attenzione ". disse.

Nurcan Şişik, qui a déclaré qu'il avait obtenu l'efficacité de la formation, a déclaré qu'il appliquerait ce qu'il avait appris.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*