Quandu si tratta di Ceramica è Sanitària, Turchia venerà in mente, micca l'Italia è a Germania

Quandu si tratta di Ceramica è Sanitaryware, Turchia hè u Futuru, micca l'Italia è a Germania
Quandu si tratta di Ceramica è Sanitària, Turchia venerà in mente, micca l'Italia è a Germania

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà dettu: "Quandu si tratta di ceramica è sanitarie, Turchia venerà in mente, micca l'Italia è a Germania". disse.

U Ministru Varank, in u so discorsu à u Kale 65th Anniversary Ceramics Festival è Granite Slab Factory Groundbreaking Cerimonia, hà dettu chì alcune marche sò speciali è Kale Group hè trà e più prestigiose cumpagnie di Turchia.

E MARCA È MATERIALE: KALEBODUR

Dichjarà chì induve andate in Anatolia, u nome "kalebodur" hè utilizatu per i tile ceramichi è i prudutti di tile, Varank hà cuntinuatu cusì:

"In listessu modu, quandu compra un adesivo per piastrelle di ceramica, basta à dì "kalekim". Mentre hè un grande successu per lancià ancu una tale marca generica, Kale Group hà almenu duie tali marche. Aghju travagliatu assai cù u mo babbu mentre facia a custruzzione in Istanbul, parlu cum'è u vostru fratellu chì sà bè ciò chì sò questi marchi. Believe me, stu successu hè unu di i rari successi ancu in u mondu. Ancu quandu pensate solu à questu prublema, capite l'impurtanza di i successi chì Kale Group hà ottenutu in 65 anni ".

U PIÙ GRANDE IN TURCHIA, NUMERO U U MONDU

Descrivendu u campus di Kale Bodur, u Ministru Varan hà dettu: "Hè u primu è u più grande cumplessu di produzzione ceramica in u nostru paese è unu di i pochi cumplessi di produzzione ceramica in u mondu. In una superficia tutale di 1250 decares, 50 strutture diverse, da u pavimentu à u muru, da u granitu à i sanitarii, operanu quì. U viaghju, chì hà cuminciatu cù una modesta facilità in u 1957, hè diventatu una grande zona industriale chì impiega 6 mila persone, cù l'investimenti visionari fatti cù u tempu. "A data d'oghje, parlemu di u 65u più grande fabricatore di piastrelle di ceramica in Europa è u 5u più grande di u mondu, cù una pruduzzione annuale di 17 milioni di metri quadrati".

EXPORTA A PIÙ DI 100 PAESI

Dichjarà chì a produzzione di u gruppu hè esportata in più di 100 paesi, u Ministru Varank hà dichjaratu chì vedenu una storia di crescita chì pò esse un mudellu per l'industria turca.

U Ministru Varank hà enfatizatu chì u Gruppu Kale face una grande cuntribuzione à l'impieghi è l'esportazioni di Turchia cù cumpagnie 17 chì operanu in diversi settori, è hà dichjaratu chì u gruppu hè impurtante per elli per u travagliu chì facenu in u campu di l'industria di difesa.

1.5 MILLIONI METRES SQUARE DI PRODUZIONE

Apuntendu chì anu pusatu i fundamenti di a Fabbrica di Slab di Granite, Varank hà dettu: "Circa 3 milioni di lire seranu investiti in questa fabbrica, chì hè a prima fase di un investimentu in 550 fasi. Cù l'investimenti successivi, a quantità tutale hè destinata à ghjunghje à 1 miliardi di lira. Cum'è u nome suggerisce, u granitu innovativu, di altu valore aghjuntu è di grande dimensione serà pruduttu in questa facilità. Quandu diventa operativa, sta fabbrica pruducerà 1,5 milioni di metri quadrati annu è 70 persone supplementari seranu impiegate. "Vogliu bona furtuna à Çanakkale è u nostru paese". disse.

A TECNULUGIA LOCAL È NAZIONALE hè a corona di i nostri capi

U Ministru Mustafa Varank hà ringraziatu a gestione di Kale Group per i so cuntributi à l'ecunumia turca.

Varank hà dichjaratu chì u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia ùn lascia micca l'imprese solu è hà dettu:

"Avemu emessu certificati d'incentive d'investimentu per un valore di 14 miliardi di lire per 1,6 investimenti di Kale Seramik. In novu, avemu appruvatu è incaricatu 3 centri di R&D in u Gruppu Kale, chì furnisce vantaghji seri per l'attività di ricerca è sviluppu. Sustemu stu investimentu in fabbrica, u fundamentu di u quale poseremu, in u scopu di u nostru sistema di incentivazione. Ben fattu, quandu fighjate à e cuntribuzioni chì questu investimentu farà à Çanakkale è u nostru paese, pudete digià vede chì si merita tuttu stu sustegnu. Dapoi u ghjornu chì avemu pigliatu l'uffiziu, avemu travagliatu ghjornu è notte per trasfurmà l'industria turca à a pusizione chì si merita. Ci riunitemu cù i nostri cummirciali sia in u campu sia à u Ministeru. Mentre amparemu ciò chì ùn sapemu micca, pruvemu à risponde à e dumande è suggerimenti di l'industria.

TECHNOLOGY NAZIONALE MOVE

Rimodellamu l'industria turca cù a visione di u Movimentu di a Tecnulugia Naziunale sottu a dirigenza di u nostru presidente, è valutemu a tecnulugia lucale è naziunale. In questu sensu, l'industria ceramica hè unu di i pomi di u nostru ochju. Hè unu di i settori chì utilizanu più risorse domestiche in l'espurtazioni è hà u minimu dependenza di i prudutti impurtati. Hè trà l'industrii più impurtanti in Turchia, cù un volume di transazzione di circa 2 miliardi di dollari è esportazioni di più di 1 miliardi di dollari. "Crea 40 mila impieghi diretti è 330 mila indiretti".

Türkiye HA A CAPACITÀ DI PRODUCE OGNI PRODUTTU

Dichjarà chì a ceramica hè largamente utilizata in parechji spazii, cum'è u spaziu, l'applicazioni militari, i materiali d'insulazione, l'industria di l'aviazione, u filtru di luce blu è infrarossi, Varank hà dichjaratu ch'elli anu preparatu una Road Map di Tecnulugia di Materiali Avanzati è chì sò decisi à dà un momentu più grande à l'industria ceramica.

Dichjarà chì anu stabilitu obiettivi per u sviluppu di ceramica avanzata è innovativa, cumposti è i so prucessi di produzzione, Varank hà dettu: "Ùn ci hè nunda chì Turchia ùn pò micca pruduce alcuna tecnulugia. E nostre risorse umane competenti, l'ecosistema R&D in crescita è a capacità imprenditoriale sò attualmente a chjave per a produzzione domestica è naziunale. À questu puntu, u settore privatu hà cuminciatu à familiarizà cù u Programma di Movimentu Industriale Focalizatu in Tecnulugia. Cù stu prugramma, sustenemu a produzzione di prudutti d'altu valore aghjuntu chì ùn sò micca pruduciuti in Turchia da una sola finestra. U mese passatu, avemu annunziatu i risultati di a chjama per a trasfurmazioni strutturali in a produzzione. "Avemu decisu di sustene 2,7 prughjetti cù una dimensione tutale di 21 miliardi di lire". disse.

UNU DI I PORTI DI INVESTIMENTI PIÙ SICURI IN U MONDU

Dichjarà chì l'investimenti seranu fatti in parechji prudutti è tecnulugii critichi, Varank hà dettu chì furnisceranu ancu supportu in a trasfurmazioni digitale.

Raccomandendu à l'investitori di seguità u prugramma di Movimentu Industriale Focalizatu in Tecnulugia, Varank hà dettu: "Per piacè ùn esitate micca à dumandà. Avemu rializazioni assai impurtanti in l'industria di a ceramica, ma ci sò altre cose impurtanti chì avemu da fà in u mondu cambiante è trasfurmatu. Unu di questi hè a trasfurmazioni verdi. A trasfurmazioni verdi, u cambiamentu climaticu è a sustenibilità sò avà in cima à l'agenda di i paesi. U Regolamentu Border Carbon, chì hè ghjuntu à l'agenda cù u pacchettu di armonizazione annunziatu da a Cummissione Europea in lugliu 2021, serà implementatu da l'Unione Europea in 2026. L'industria ceramica hè prevista per esse unu di i settori chì seranu affettati da stu regulamentu. Facemu una parte significativa di e nostre esportazioni à l'Unione Europea. "Questa trasfurmazioni ùn hè micca una scelta, ma una necessità per l'industria ceramica". disse.

U Ministru Varank hà dichjaratu chì ci sò stati difficultà in l'economia glubale per via di a Guerra Russia-Ucraina dopu l'epidemie di Covid-19 è hà dettu:

Ùn esitate micca

"Di sicuru, sti tempi turbulenti passeranu. I vincitori di quellu ghjornu seranu quelli chì cuntinueghjanu à seguità a so strada è invistisce cun determinazione. Dicu questu cum'è un amicu toiu chì si scontra, parla è cunsulta ogni ghjornu cù l'industriali è i rapprisentanti di u settore.Di sicuru, l'ambienti di a guerra, sta cungiuntura hè assai trista, ma d'altra parte, cuntene serii opportunità. Avvenimenti recenti ci anu dimustratu chì Turchia, l'intersezzione di l'Europa, l'Asia è l'Africa, hè oghje unu di i porti più sicuri in u mondu per l'investimenti. Turchia hè un paese preferitu cù a so capacità di risorse umane, i zoni industriali pianificati è l'ecosistema d'innuvazione acceleratu. In questu cuntestu, aghju chjamatu una volta è una volta à quelli chì volenu investisce, ma dicenu "Mi dumandu"; Ùn esitate micca. "Site in u locu ghjustu è à u mumentu bellu per investisce è guadagnà".

Türkiye VENIRÀ IN MENTA

Dichjarà chì u primu paese chì vene in mente in l'industria di a ceramica in u mondu oghje hè l'Italia, ma l'anu cambiatu in Turchia, Varank hà dettu: "Ci sò amici europei quì, scusate, ma diceraghju questu; Se l'Italia hè u primu paese chì vene in mente in l'industria ceramica in u mondu oghje, Turchia serà u primu paese chì vene in mente in ceramica da avà. Se u primu paese chì vene in mente in i sanitarii oghje hè a Germania, assicuratevi chì da avà, u primu paese chì vene in mente serà Turchia. "Avemu digià ricivutu signali di questu è avemu veramente fiducia in a nostra industria è i nostri affari". disse.

U presidente di u Gruppu Kale è Chief Executive Zeynep Bodur Okyay hà prisentatu u Ministru Varank cun un libru è una ceramica apposta dopu u so discorsu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*