TCDD hà da stabilisce una centrale solare di 22,5 MW in Konya

TCDD hà da custruisce a centrale solare MWlik Asagipinarbasi in Konya
TCDD hà da stabilisce una centrale solare di 22,5 MW in Konya

Una centrale solare senza licenza Aşağıpınarbaşı di 22,5 MW di capacità (GES) serà stabilita in u distrittu di Selçuklu di Konya. Fonte: 22,5 MW Aşağıpınarbaşı SPP da esse installatu in Konya

A Direzzione Generale di l'Amministrazione Ferroviaria Turca di u Statu (TCDD) stabiliscerà è operarà una centrale solare 81 MW in Konya cun un investimentu di 22,5 milioni di TL.

Republica di Turchia State Railways Direzzione Generale Direzzione di u Dipartimentu di Modernizazione Ferroviaria è TCDD Teknik A.Ş. Una pianta di energia solare serà stabilita in a Pruvincia di Konya, u Distrettu di Selçuklu, in u scopu di u "Travagliu per fà l'Area di Responsabilità TCDD Conforme à e Disposizioni in a Legislazione Energetica" firmata trà. A Centrale Solare Senza Licenza Aşağıpınarbaşı (GES), chì serà stabilita da a Direzzione Generale di Ferrovie Turchi di Statu (TCDD) cun un investimentu di 81 milioni di TL, avarà una capacità di 22,5 MW.

33,67 500 pannelli solari cù una putenza di 54.000 Wp seranu utilizati in a centrale elettrica, chì serà stabilitu nantu à 25 ettari di pasture. A vita ecunomica di a centrale elettrica hè prevista per XNUMX anni. L'electricità prodotta in a centrale elettrica serà aumentata à a tensione di distribuzione di rete per mezu di un trasformatore è trasferita à a rete elettrica esistente.

Fonte: Energy Diary

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*