TCDD hà decisu di sceglie i posti secondu u sessu in YHT Travels

TCDD hà decisu di sceglie i posti secondu u sessu in YHT Travels
TCDD hà decisu di sceglie i posti secondu u sessu in YHT Travels

Una nova applicazione hè stata introdutta per viaghji in TCDD, Trenu à Alta Velocità (YHT). In pràtica, i passageri chì sceglieranu i so posti, ora sceglienu secondu u so sessu.

A Republica di Turchia State Railways (TCDD) hà fattu un cambiamentu in l'opzioni di compra di biglietti per viaghji in Trenu d'Alta Velocità (YHT). In u sistema induve a selezzione di u bigliettu hè fatta secondu u sessu, i passageri sceglienu i so posti cù avvisi "latu maschile" o "lato femminile".

U passageru, chì avia una situazione ligata à u cambiamentu in quistione, hà annunziatu l'avvenimentu in u so contu Twitter. U passageru hà reagitu à a nova decisione dicendu chì ùn pudia micca uttene l'ultimu bigliettu per via di l'avvertimentu di "latu maschile".

A pruibizione di u "parte di e donne" nantu à i viaghji in treni à alta velocità hè stata terminata

In a nova applicazione, i passageri maschili è femini puderanu avà viaghjà fiancu à fiancu. Tuttavia, quandu hà sceltu un postu in YHT, un passageru hà affruntatu l'obbligazione di genere, cum'è in l'autobus. Un passageru, chì ùn pudia cumprà l'ultimu bigliettu di trenu per via di a so parte maschile, hà reagitu à l'incidentu in u so contu Twitter. Hà aghjustatu ancu una screenshot di l'avvertimentu "Ùn pudete micca sceglie u latu maschile" chì appare nantu à a quota di passageri femminili chì vole cumprà l'ultimu bigliettu in u trenu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*