Trabzonspor vince l'entusiasmu di u Festival di a Super Cup raddoppiatu

Trabzonspor vince l'entusiasmu di u Festival di a Super Cup raddoppiatu
Trabzonspor vince l'entusiasmu di u Festival di a Super Cup raddoppiatu

U "Festival Internaziunale di Horon" urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Trabzon cuntinua. Migliaia di persone riunite in l'area di u festival anu vistu a partita Trabzonspor-Sivasspor nantu à u screnu giganti stallatu da a Municipalità Metropolitana. Trabzonspor, chì hà vintu u match 4-0, hà purtatu a "Super Cup" à u museu, radduppiendu l'entusiasmu di u festival.

Ospitatu da a Municipalità Metropolitana di Trabzon, cù u sustegnu di u Ministeru di a Cultura è u Turismu è u Guvernatore di Trabzon, u '61. U Festival Internaziunale di Horon cuntinueghja cun entusiasmu. Mentre chì l'invitati di tuttu u mondu chì assistenu à u festival passanu u tempu à u massimu accumpagnatu da horon è kemençe, cuntinueghjanu à mette in scena a so propria cultura.

CEMAL DAI UN CONCERTU CÙ KAYGUSUZ

Cemal Kaygusuz hà pigliatu u palcuscenicu in u 3u ghjornu di u festivale in Ortahisar Millet Mahcesi. Mentre Kaygusuz cantava parechje canzoni populari unu dopu l'altru, a ghjente di a zona si divertiva assai.

L'ECCITAZIONE DI A SUPER CUP S'ACCUCCE

Quandu u clock dimustrava 20.45 dopu à u cuncertu, i cori di tutti in u campu battenu per Trabzonspor. Per u partitu di a Super Cup ghjucatu trà Trabzonspor è Sivasspor, a Municipalità Metropolitana hà stallatu una schernu gigante in l'area di u festival. Trabzonspor vincìu a partita 4-0 è divintò u pruprietariu di a Super Cup, mentre chì millaie di fans in u campu anu animatu in tuttu u partitu.

PRESTAZIONI DJ

Dopu à u partitu, Hakan Kurbetli è Aslan Kar pigliò u palcuscenicu è hà fattu cum'è DJ. I fans, chì eranu felici di vince a 'Super Cup', si sò divertiti finu à l'ora tardi di a notte.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*