Turchia hè u 2u paese più arrabbiatu in u mondu

Turchia U paese più arrabbiatu di u mondu
Turchia hè u 2u paese più arrabbiatu in u mondu

Üsküdar University NPİSTANBUL Brain Hospital Specialist Clinical Psychologist Çağrı Akyol Çeviri, hà valutatu a pusizione di Turchia cum'è u sicondu paese più arrabbiatu in u mondu in un studiu è hà fattu cunsiglii per riduce a rabbia.

U 48 per centu di i turchi sò arrabbiati

In l'ultimu studiu da a cumpagnia di ricerca glubale Gallup, "Global Emotions", Turchia hè classificatu cum'è u sicondu paese più arrabbiatu in u mondu dopu à u Libanu, mentre chì sta rata era 49 per centu in Turchia. Sicondu i risultati, hè statu determinatu chì quasi a mità di a ghjente era in furia. In i risultati di a ricerca nantu à l'emozioni pusitivi, u Salvadore hà pigliatu u primu postu cù 48 punti. Allora El Salvador hè statu sceltu cum'è u paese più pusitivu è più felice ". disse.

U psicologu clinicu specialistu Çağrı Akyol Çeviri dici chì parechji fatturi ponu spiegà perchè simu un paese cusì nervoso è cuntinuava e so parolle cusì:

"Pudemu dì chì u risultatu ottenutu in u studiu ùn hè micca utopicu. Parechji ragiuni venenu in mente in cunnessione cù stu risultatu. In ogni casu, se un paese cù un redditu mediu cum'è Cuba ùn hè micca inclusu in questa classificazione, u mutivu di questu ùn deve esse spiegatu solu da fatturi ecunomichi. Di sicuru, a calata di e cundizioni di vita in pocu tempu, u fattu chì a ghjente ùn pò micca risparmià u tempu per sè stessu è e fluttuazioni in l'ecunumia sò fattori assai forti, ma deve esse ancu altri fattori. U fattu chì u paese prova d'adattà à una idea è di colpu chì prova d'adattà à un altru principia un prucessu caòticu in a ghjente. Mentre ùn pò micca trattà cù u prucessu in ellu stessu, riceve ancu stimuli da l'esternu unu dopu l'altru. Pudemu dì chì hè una spressione piuttostu chè una ecunumia. A dinamica di a sucità, e cundizioni di vita è e risposte culturali amparate sò efficaci.

S'ellu ci hè u periculu, ci hè l'idea chì "tinceraghju u primu pugnu" è questu in realtà ci mostra chì a persona si tratta di l'ansietà in modu sbagliatu. Questu hè ancu una risposta amparata. Quì parlemu di reazione inappropriata è espressione eccessiva di rabbia intensa. Di sicuru, a rabbia hè solu una emozione cum'è felicità, gioia è timore. Tuttavia, ùn deve esse missu chì ci hè un pensamentu daretu à ogni emozione. A còllera, chì hè alimentata da pruvucannu sbattimenti bruschi da u tempu à u tempu è ùn pò micca stabilisce una relazione causa-effettu, hè avà assai intensu è reduce a qualità di vita di a persona è impairs a so funziunalità. Individuale; ùn pò micca implementà u mecanismu di stop, pensa è agisce è ùn mantene micca i freni. Unu si nasconde cum'è una bomba in attesa di esplusione ". disse.

U psicologu clinicu specialistu Çağrı Akyol Çevirir hà dettu chì u trafficu vene in mente prima quandu si tratta di vacanze d'estate è vacanze, è hà cunclusu e so parolle cusì:

"U primu aggettivu cù quale a parolla trafficu, chì hè accettata cum'è una parte di a vita di a cità in u mondu sanu, hè assuciata in u nostru paese hè "rabbia". L'emozioni è i pinsamenti negativi, chì ùn ponu micca esse trasmessi, processati o ancu accettati in a rutina, chì hè definitu cum'è a lotta per a vita quandu hè intemporale, s'accumula in u mondu internu di l'individuu è riduce u livellu di toleranza. Micca solu per stu prucessu, ma per un longu periodu di tempu, pensu chì serà benefiziu per e persone per passà più tempu per elli stessi, sviluppà i so miccanismi per cumbatte stimuli ambientali, accettà emozioni negattivi è permettenu di sperimentà emozioni pusitivi. , è dirigenu e so energie à e cose più custruttivi piuttostu cà distruttivi. Hè necessariu di ricurdà chì a nostra priorità hè noi stessi, è s'ellu ùn simu micca bè, ùn pudemu micca esse utili à a nostra famiglia o u nostru cerculu vicinu. Cumu piglià una pusizioni di fronte à i stressors, cumu facemu? Avemu da pensà un pocu di più è ùn esitate micca à cercà aiutu da esperti in questu sensu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*