Turchia produce è esporta u so propiu Inverter

Turchia produce è esporta u so propiu Inverter
Turchia produce è esporta u so propiu Inverter

Kolarc Makina, u primu è l'unicu fabricatore di inverter solari domestici in Turchia, sviluppa diverse soluzioni elettroniche di putenza per pannelli solari è saldatrici. Inverters, chì cunverte l'energia ottenuta da u sole in energia elettrica è facenu adattatu per a reta, trovanu cumpratori in più di 20 paesi è ancu in u mercatu domesticu.

U Ministru di l'Industria è Tecnulugia, Mustafa Varank, hà visitatu a fabbrica di l'elettronica di putenza di Kolarc Makina in Ankara Camera di Industria 2nd OSB. Nutendu chì Turchia hà più di $ 100 milioni in impurtazioni d'inverter di pannelli solari, u Ministru Varank hà dettu: "U nostru scopu hè di finisce cumplettamente sta importazione. Cume i pannelli solari aumentanu, l'investimenti inverter anu ancu aumentà. Hè per quessa chì hè un investimentu assai impurtante ", disse.

Durante a visita, u direttore generale di a cumpagnia, İlker Olucak, hà datu infurmazioni à u Ministru Varank nantu à l'attività chì anu realizatu. Una presentazione hè stata fatta à Varank, chì hà fattu inspezioni in i stabilimenti di produzzione, nantu à e soluzioni di a cumpagnia per a digitalizazione.

Facendu valutazioni dopu l'esame, u Ministru Varank hà dettu:

Sta cumpagnia hà principiatu a so vita di l'affari cù a fabricazione di saldatrici inverter.Semu una cumpagnia chì vende à Turchia è esporta sottu a marca Kolarc. Siccomu l'elettronica di putenza hè aduprata in parechji spazii diffirenti in u settore, anu cuminciatu à piglià i so passi per fà inverter di pannelli solari. Avemu visitatu una cumpagnia chì face una pruduzzione assai seria in u campu di l'elettronica di putenza. Macchine di saldatura naturali formanu a basa di l'industria. U fattu chì sti machini travaglianu in stretta cooperazione cù i robots è l'automatizazione industriale face una cuntribuzione significativa à i prucessi di produzzione.

INVEST IN ENERGIA RINNOVABILI

Partendu cù picculi numeri, vale à dì 25-30 kW, sò avà vende inverter di pannelli solari 100 kW à u mercatu. Pronti à lancià inverter 167 kW. Ci hè un grande sforzu per riduce l'impronta di carbone in tuttu u mondu. A manera di fà questu hè di investisce più in energia rinnuvevule.

COMPLEMENTARI DI PANNELLI SOLARI

Turchia hè in un locu ideale baciatu da u sole in u mondu. Attualmente, i centrali solari, i pannelli solari nantu à i tetti, l'applicazioni sulari in l'agricultura sò largamente usati in tutta a Turchia. U cumplementu di sti pannelli solari sò veramente inverter. Senza sti dispusitivi, ùn avete micca a pussibilità di cunvertisce l'energia da i pannelli solari chì avete ottenutu in electricità è mandà à u sistema.

U NOSTRE OBJECTU DI CUT IMPORTAZIONI

Attualmente, ùn avemu micca altre cumpagnie di produzzione domestica in Turchia. Hè una industria cù una importazione di più di 100 milioni di dollari. In questu sensu, aghju vulsutu soprattuttu à visità i nostri amichi. Hè impurtante per l'ecunumia di u nostru paese chì l'inverter hè pruduttu in Turchia cù facilità domestiche è chì hè attualmente vendutu in u mercatu. Di sicuru, ùn vulemu micca solu per una marca. U nostru scopu hè di taglià l'impurtazioni, chì sò attualmente più di $ 100 milioni. Quandu u numeru di prughjetti di energia rinnuvevuli è pannelli solari aumenta, l'investimenti inverter cresce in Turchia.

SUPPORTU CENTRU R&D

Hè ancu assai preziosa per l'industria di u nostru paese chì anu pruduciutu un inverter domesticu è naziunale per a prima volta in Turchia quasi invertendu una tecnulugia di saldatura, è chì anu pensatu à questu è investitu in questu campu. Vulenu esse centri di R&D stessi. Hanu applicatu. In questu sensu, daremu u sustegnu necessariu per trasfurmà stu locu in un centru di R&D in u campu di l'elettronica di putere.

Semu a prima cumpagnia in Turchia

U Direttore Generale di Kolarc, İlker Olucak, hà dichjaratu ch'elli anu decisu di realizà i primi in u campu di l'elettronica di putenza in Turchia è hà dettu: "Attualmente simu a prima cumpagnia in u so campu in Turchia cù più di 40 ingegneri è 200 impiegati. Ci sò esempi in l'industria chì producenu a saldatrice è l'inverter à u stessu tempu. Sapemu i miri è i figuri chì anu ottenutu in u mondu. Avemu accettatu sti scopi internaziunali cum'è i nostri. Facemu tutti i passi rapidamente per rapprisintà u nostru paese in u megliu modu pussibule ". disse.

CONFIDEMI À E RISORSE UMANE

U Ministru Varank hà dettu: "L'uppusizione hà un discorsu, dicenu, ùn ci hè micca produzzione in Turchia, ùn ci hè micca fabbrica. Chì ne pensate di sta parolla?" Nantu à a quistione di u Direttore Generale, Olucak hà dettu: "Ùn avemu micca un prublema cù a nostra fiducia in sè stessu. Ognunu hà bisognu di fiducia in e nostre risorse umane. Ùn ci hè nunda chì ùn pudemu micca ottenevule quandu credemu, quandu mettemu in u nostru sforzu, quandu travagliemu duramente ". hà datu a risposta.

SOLUZIONI AUTOMATISME DA INGEGNIERI TURCHI

U Ministru Varank hà dettu chì a cumpagnia travaglia ancu in a cooperazione, a cumunicazione è l'automatizazione di robots è saldatrici inverter è hà dettu: "Questa automatizazione cuntribuiscerà di sicuru à u prucessu di digitalizazione. Avemu sempre pruvatu à copià i mudelli di certi paesi à noi stessi. Eccu l'Industria 4.0. Quandu si vede, hè in realtà una marca di Germania. Ma quandu dicemu a digitalizazione, oghje e nostre cumpagnie ponu pruduce prudutti d'alta tecnulugia in l'elettronica stessi. Ma cù a so digitalizazione è l'automatizazione, i nostri ingegneri ponu sviluppà e so solu suluzione quì. Avemu bisognu di vede induve l'industria turca andava è per quessa, se e nostre PMI seranu digitalizzate, se avemu da rende l'industria più efficiente da a digitalizazione, avemu bisognu di applicà tali suluzioni domestiche à l'industria. In questu sensu, sti travaglii di a nostra cumpagnia sò ancu assai preziosi ". disse.

TAMBI ECONOMICI È DI QUALITÀ

U Ministru Varank hà chjamatu l'autorità di l'imprese chì utilizanu i prudutti Kolarc è hà dumandatu nantu à u pruduttu. U pruprietariu di una di l'imprese hà dettu à u Ministru Varank: "Aghju veramente luttatu per queste macchine. Venia sempre da fora. Avemu compru tramindui à u prezzu è a megliu qualità. Semu assai piacè. In u passatu, i nostri soldi andavanu à l'esteru, avà sò naziunali è lucali, quantu sò belli. disse.

U 30 PERCENT DI A PRODUZIONE hè PER EXPORT

Fundatu da Koloğlu Holding, Kolarc Makine è Solarkol Energy producenu saldatrici è sistemi inverter solari à i standard internaziunali. Situatu in a Camera di l'Industria di Ankara 2a Zona Industriale Organizzata, Kolarc Makine realiza R&D, cuncepimentu è pruduzzione cù 100 per centu di capitale domesticu è risorse umane. A cumpagnia, chì hà 200 impiegati, soprattuttu donne, esporta u 30 per centu di a so pruduzzione. A cumpagnia hà u scopu di triplicate a cifra di esportazione di 6 milioni di dollari chì hà ottenutu l'annu passatu questu annu.

COSA È INVERTER?

Inverters chì cunverte u currente direttu à u currente alternante sò principalmente usati in sistemi di energia solare. L'energia solare hè datu à u sistema cunvertisce in l'electricità attraversu inverter è facendu adattatu per a reta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*