Un novu bancu digitale serà stabilitu in Turchia

Un novu bancu digitale serà stabilitu in Turchia
Un novu bancu digitale serà stabilitu in Turchia

Great East Capital (GEC) è Boustead Holdings Berhad (Boustead) anu firmatu un memorandum d'intesa per scopre l'opportunità d'investimentu è di cooperazione per u bancu digitale chì GEC pensa à stabilisce in Turchia. In questu sensu, GEC hà iniziatu u prucessu di candidatura à l'Agenzia di Regulamentu è Supervisione Bancaria (BDDK) per u permessu di stabilisce un bancu digitale in Turchia.

L'accordu in quistione hè statu firmatu da u Signore Boustead Group Deputy General Manager. Izaddeen Daud è u fundatore di GEC Mr. Da Umut Tekin S. Eccellenza, Primu Ministru di Malasia, Mr. Hè statu firmatu in una ceremonia tenuta in Istanbul cum'è parte di a visita ufficiale di Dato' Sri Ismail Sabri bin Yaakob in a Republica di Turchia.

Facendu una dichjarazione annantu à u sughjettu, u fundatore di GEC Umut Tekin hà dettu: "Avemu partitu cù u scopu di diventà unu di i principali banche digitali di Turchia, furnisce una soluzione bancaria digitale innovativa chì risponde à i bisogni di i segmenti chì ùn usanu micca attivamente i prudutti bancari è portanu. inclusione finanziaria. Cum'è GEC, avemu pensatu à ghjunghje stu scopu per avè partenarii strategichi di capitale chì portanu capitali stranieri diretti in Turchia, è dinò a so preziosa sperienza in a tecnulugia bancaria digitale, a finanza islamica è a responsabilità suciale. Semu assai felici d'imbarcà in stu viaghju cù Boustead, chì hà una sperienza significativa in banca digitale, fintech è finanza islamica. "A cunniscenza di Boustead in questi spazii ci aiuterà à sfondà più veloce è più profonda in e zone induve vulemu avè successu", disse.

Izaddeen Daud hà dettu: "Questa iniziativa permetterà à Boustead micca solu di esse attivu in u mercatu malese, ma ancu di pusizioni per entre in Turchia è i paesi circundanti. "Speremu di pudè sparte l'expertise è u sapè fà di Malaysia, chì hè ricunnisciutu cum'è unu di l'ecosistema di Finanza Islamica più avanzata in u mondu, cù l'Europa è u restu di u mondu", disse.

Daud hà cunclusu: "Questa iniziativa indirizza u "S" in a Governanza Ambientale, Sociale è Corporativa (Social) cuncentrandu nantu à purtà i prudutti finanziari dormienti à un publicu più largu, è marca u rinfurzamentu di u recente desideriu di Boustead di abbracciare l'ESG. Boustead crede in l'alfabetizazione finanziaria è dimucratizà l'accessu à a guvernanza. Cù a banca digitale, permetteremu à u cliente di esse in cuntrollu di i so bisogni finanziarii, è simu veramente entusiasmati di creà è furnisce questi valori inseme cù GEC. Spergu chì sta piattaforma aprirà a strada per noi per participà à a scena bancaria digitale di Malesia ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*