Hello Space, a prima rete di satelliti mobile di Turchia, si prepara à andà in u spaziu

A prima rete satellitare mobile di Turchia Hello Space hè pronta per andà in u spaziu
Hello Space, a prima rete di satelliti mobile di Turchia, si prepara à andà in u spaziu

Hello Space pruducia satelliti di sacchetta cù l'ultime tecnulugia di u mondu è u più chjucu standard satellitare in u campu satellitare. Hello Space, chì si prepara à mandà u so primu satellitu à Istanbul, furnisce servizii di dati à e cumpagnie cù a tecnulugia di l'internet di e cose cum'è a prima è a terza iniziativa di rete satellitare mobile in Turchia.

Hello Space, a prima iniziativa cummerciale di satelliti di sacchetta di Turchia, hà iniziatu à diventà una di l'impurtanti start-up di tecnulugia originate da Turchia chì furnisce servizii di dati in u mondu furnisce servizii di dati cù a tecnulugia di l'internet di e cose per mezu di satelliti di tasca (pocketqube) per esse mandati in u spaziu. I satelliti di sacchetta, pruduciuti cù u più chjucu standard satellitare di u mondu di 5 cm3 in dimensione, furnisce una cumunicazione di dati in banda stretta. Hello Space hà u scopu di furnisce un serviziu di dati end-to-end in tuttu u mondu creendu una reta di satelliti di sacchetta per esse mandati in u spaziu. U primu satellitu di sacchetta di Hello Space "Istanbul" si prepara à piglià u so postu in u spaziu cù a raquette Falcon2023 di SpaceX in ghjennaghju 9.

Hello Space coprerà tutte e parte di u mondu cù u so satellitu di teste di tasca Istanbul 5cm3. I satelliti di sacchetta furnisce un serviziu di dati ininterrottu è putente à pocu costu cù a tecnulugia di l'Internet di e Cose, ancu in regioni remoti è oceani cù bassa densità umana chì sò oltre l'area di copertura cù e tecnulugia attuali. In questu modu, diventa pussibule di seguità u muvimentu di cuntenituri di carica in l'oceani, per esempiu, traspurtendu dati di sensori remoti. I stessi dati ponu esse furniti à un costu assai più bassu di e tecnulugii esistenti in materia chì necessitanu u seguimentu di dati in temi marittimi, agricultura, zootecnia, energia, ambiente è clima.

Sia u hardware è u software di u satellitu di sacchetta di Istanbul, chì include tecnulugia di nova generazione, seranu pruduciutu in Turchia.

Hello Space Partner Fundatore è CEO Muzaffer Duysal hà dettu: "Aghju servitu cum'è Leader di u Team in u prughjettu Grizu-263A, u primu satellitu di sacchetta di Turchia. "Sò fieru di cuntinuà a mo sperienza quì crescendu cù Hello Space, cù u scopu di diventà una cumpagnia globale chì furnisce servizii di dati creendu una rete satellitare mobile", disse.

Zafer Şen, Partner Fundatore di Hello Space, hà dettu: "Cum'è Hello Space, simu travagliendu cun grande sforzu per fà a Turchia trà i pionieri di u mondu in u campu di i satelliti di sacchetta producendu hardware è software in Turchia". Zafer Şen hè ancu u cumpagnu fundatore di OBSS Technology.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*