"Sorella" chì vene à u museu Gazhane

"U fratellu vene à Muze Gazhane"
"U fratellu vene à Muze Gazhane"

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluInseme cù u sindaco di Fatih Ergün Turan, hà esaminatu u situ di custruzzione di Yedikule Gazhanesi, chì serà aghjuntu à u tesoru culturale di a cità. İmamoğlu hà dettu: "Vulemu dimustrà l'ambienti di Hasanpaşa, almenu per u principiu, à i Istanbuliti prima di a fine di questu annu", disse Turan, "Yedikule Gazhanesi hè un vechju edifiziu industriale in a cità. Avà, a nostra municipalità metropolitana rivive u prughjettu quì ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluhà fattu esami in u situ di custruzzione Yedikule Gazhanesi, chì serà aghjuntu à u tesoru culturale di a cità da IMM Heritage. U sindaco di Fatih Mehmet Ergün Turan hà ancu accumpagnatu İmamoğlu in a tour di studiu. I dui Presidenti, chì anu infurmatu nantu à u prugressu di l'opere è u prugettu da Mahir Polat, Vice Sicritariu Generale di IMM, anu fattu e so valutazioni di "Yedikule" in u situ di custruzzione. Dicendu: "Ogni puntu di Istanbul hè un valore diversu, un patrimoniu storicu diversu", İmamoğlu hà dettu, "Semu i figlioli di una cità assai ricca. Eccu i resti industriali di a pianta di gasu in Yedikule, chì anu sopravvissutu à questu ghjornu. Vulemu disignà stu locu in u modu più currettu nantu à un terrenu induve a cultura è l'arti sò predominanti, chì vi farà sente l'impurtanza data à quella storia industriale è cuntribuisce à l'usu d'oghje, è purterà stu locu à u nostru populu ", disse. disse.

"ISTANBUL SERÀ UNA DESTINAZIONE ASSOLUTAMENTE SPECIALE"

Esprimendu chì sò in cooperazione cù a municipalità di Fatih per a risturazione di i Dungeons di Yedikule è i mura storichi, İmamoğlu hà dettu:

"Vulemu fà di sta regione una destinazione cusì speciale per Istanbul. Ancu a nostra vista; Avemu u desideriu di permette à un turista in Istanbul per visità stu locu cù uni pochi di ghjorni extra. In questu sensu, u nostru travagliu cuntinueghja. Inoltre, u nostru trenu di trasportu chì avemu usatu in u passatu hè quì. Cù u prugettu iniziatu da u Ministeru, a so pruduzzione cuntinueghja cù a logica di un trenu di nostalgia. Tutti issi guadagni, uni pochi d’anni dopu, in Yedikule, stu rughjonu ch’è no avemu scurdatu per una stonda, aduprata com’è qualchì magazzinu o necessità per una stonda, diventeranu un locu vivu duv’è no scontru cù i turisti lucali è stranieri. Attualmente travagliammu in una stazione di benzina intensiva. Ci sò qualchi passi chì ci vole à fà in sè stessu, ci sò prucessi amministrativi. Tuttu avanza à un ritmu raghjone ".

"Apreremu un pocu di l'annu prima di a fine di l'annu"

Dicendu: "Vulemu dimustrà l'atmosfera di Hasanpaşa à i Istanbuliti, almenu cum'è un principiu, prima di a fine di questu annu", disse İmamoğlu, "Semu assai speranti cù a cunnessione marittima, a cunnessione di treni suburbani, a struttura storica in sè stessu. è a trasfurmazioni di strutture industriali in cultura è arti.Semu in una di e zone. Spergu chì videremu u risultatu inseme. U nome hè designatu quandu vene u ghjornu. Ma i nomi chì facenu digià u so nome, dà un sintimu più permanente è più propiu di i nostri citadini. U nome "Yedikule" hè ancu un nome storicu. Yedikule hè un nome chì tutti sentimu è sapemu assai bè. In u passatu, avvenimenti assai preziosi sò stati ancu tenuti quì. Havi un club, un distrittu, tuttu ciò chì Yedikule hè cunnisciutu. In questu sensu, esse chjamatu cù i so nomi creanu un ambiente più speciale ".

TURAN: L'IMM GUIDE STU PROGETTU QUI"

U sindaco di Fatih Turan hà ancu espresu i so punti di vista, "Cumu u signore sindaco hà dettu, Yedikule Gasworks hè un vechju edifiziu industriale in a cità. Avà a nostra municipalità metropolitana mette u prughjettu nantu à i so pedi quì. Cridemu una volta di più chì u prugettu Gazhane si stalla in a memoria di a cità cum'è un spaziu suciale. Ùn aghju micca dubbitu chì serà una nova destinazione. Di sicuru, in u listessu modu, a Municipalità Metropolitana di Istanbul hà un travagliu nantu à i mura chì partenu da Yedikule. Avemu travagliatu in Yedikule Dungeons per circa dui anni. Spergu chì Yedikule Dungeon hà cuminciatu à piglià u so postu in a memoria di a cità cum'è un locu culturale per l'ultimi dui anni. Quist'annu averemu attività assai più impurtanti. Avà u Ministeru di i Trasporti hè ancu cumissionatu a linea suburbana. D'una banda, a cunnessione cù a costa... L'istituzioni prutegge stu locu in modu integratu. Credu chì Yedikule sperendu esse un postu megliu per u futuru. Si trasformerà in un locu chì serà adupratu da u publicu è da i turisti ", disse.

U CASU DI I CITTADINI hè CUMU : ECONOMIA

İmamoğlu ùn hà micca lasciatu Fatih dopu a visita di ispezione Yedikule Gazhanesi. İmamoğlu, chì hà visitatu i cummercianti in a strada Kocamustafapaşa Hacı Kadın, hà ascoltatu i prublemi di i citadini, per suprattuttu basatu annantu à a disgrazia economica. İmamoğlu, chì si n'andò à Karagümrük dopu à Kocamustafapaşa, hà visitatu u mercatu di u distrittu stabilitu in a strada Rendeciler in Hırka-i Şerif Mahallesi. Beie u tè offrittu da i cummercianti di u mercatu, İmamoğlu hà pigliatu ritratti cù i citadini à i quali hà intesu i so prublemi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*