U Portu Plomari di Lesbos hè apertu cù u ventu di l'amicizia

U portu di Plomari di Mitilene hè apertu cù u ventu di l'amicizia
U Portu Plomari di Lesbos hè apertu cù u ventu di l'amicizia

I viaghji in nave iniziati da a Direzzione Generale İZDENİZ di a Municipalità Metropolitana di Izmir à a cità di Plomari in Lesbos hà rinfurzatu l'amicizia trà i dui lati di l'Egeu. E rilazioni di riscaldamentu si sò ancu riflesse in l'apertura di u novu portu di Plomari. A cerimonia hè stata cun a participazione di a delegazione di Izmir guidata da u Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Mustafa Özuslu.

I viaghji in nave trà Izmir è a Grecia, chì sò stati sospesi dapoi anni per via di l'effettu di a pandemia, sò stati riavviati da a Direzzione Generale İZDENİZ di a Municipalità Metropolitana di Izmir. A nave da crociera İhsan Alyanak parte da u portu di Alsancak ogni vennari matina da u 17 di ghjugnu è porta i so passageri à u portu di Plomari di Lesvos. A nave torna ancu dumenica sera.

I rilazioni di riscaldamentu trà i dui lati di l'Egeu sò stati ancu riflessi in a ceremonia d'apertura di u novu portu di Plomari. A delegazione di Izmir guidata da u vice-sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Mustafa Özuslu, hà assistitu à a cerimonia, in a quale u 2u presidente di u Parlamentu grecu è u diputatu di Lesbos Haralambos Athanasiou, è ancu i viceministri greci di a difesa marittima è civile è i deputati sò stati. presente.

Facendu un discorsu in a cerimonia, Özuslu hà enfatizatu chì i viaghji marittimi rinforzanu i ligami d'amicizia trà i populi turcu è grecu è aumentanu e relazioni culturali, suciali è ecunomiche trà e duie parti. Dichjarà chì u Portu di Plomari hè ancu assai impurtante in questu sensu, Özuslu hà enfatizatu l'impurtanza di fà viaghji in nave da Lesbos à İzmir, dicendu:

Destinazione cumuna Midilli-İzmir

"I turisti venenu ancu à Lesbos da altre cità europee. Serà benefiziu per tutti noi di urganizà viaghji da Lesbos à Izmir per i residenti di Lesbos è i turisti, è trasfurmà i dui lati in una destinazione turistica cumuna. Grazie à l'ospitalità greca, ci sentimu in casa quì. Nimu ùn deve dubbità chì i nostri amichi grechi sperimentanu i stessi sentimenti in Izmir. Raftifichemu l'amicizia, a bona vicinanza, a pace, a tranquillità è u cummerciu per pudè stabilisce una vita assai più pruspera inseme in l'Egeu.

Haralambos Athanasiou, u 2u presidente di u Parlamentu grecu è u diputatu di Lesbos, hà dichjaratu ch'ellu accunsente à i desideri di Özuslu è ringraziò a delegazione turca per a so participazione. Dopu chì Özuslu è Athanasiou si prisentanu rigali à l'altri, u novu Portu Plomari hè statu apertu.

Tariffe di tariffu

Izmir - Plomari andata e ritorno costa 50 Euros... I passageri trà 7-12 anni viaghjanu cù un scontu di 50 per centu. U gruppu di età 0-7 hè gratuitu. Un serviziu di navetta gratuitu hè furnitu trà Plomari è u centru di Mytilene. I biglietti ponu esse acquistati in linea à Bilet.izdeniz.com.tr o da l'uffiziu di vendita İZDENİZ in u portu d'Alsancak. I citadini cù un passaportu verde o una visa Schengen ponu participà à i tour di pony.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*