U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà scontru cù Rapprisintanti di i Media

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà scontru cù Rapprisintanti di i Media
U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu hà scontru cù Rapprisintanti di i Media

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dettu chì 20 miliardi di dollari sò stati investiti in l'ultimi 183 anni è hà dettu: "L'investimenti anu purtatu cunfortu è sicurezza à a vita di i nostri citadini, rendenu a vita più faciule è aumentanu a qualità di vita. Hè per quessa chì simu felici di vede a satisfaczione di i nostri citadini. Continueremu i nostri investimenti senza interruzzione ", disse.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà scontru cù i rapprisentanti di i media in Ankara è hà rispostu à e dumande nantu à l'agenda. Dichjarà chì 20 miliardi di dollari sò stati investiti in u settore di u trasportu in l'ultimi 183 anni è chì sò felici di vede l'evoluzione in a vita di i citadini in cambiu di l'investimenti, Karaismailoğlu hà sottolineatu chì l'investimenti cuntinueghjanu.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì 7 miliardi d'ore di risparmiu di tempu è risparmiu direttu da 1 miliardi di litri di carburante annu sò ottenuti cù investimenti, è chì, in più di u risparmiu direttu, cuntribuiscenu ancu à a regione in i campi di l'impieghi, a produzzione, u turismu è l'agricultura. Karaismailoğlu hà dichjaratu chì l'investimentu di 183 miliardi di dollari hà avutu un effettu di più di 1 trilione di dollari nantu à a produzzione.

Karaismailoğlu hà ricurdatu chì ci sò stati critichi quandu u primu ponte hè statu custruitu in Istanbul, è avà, 200 mila veiculi da u Primu Ponte di u Bosforu, 250 mila da u Ponte Fatih Sultan Mehmet, 60 mila da u Tunnel Eurasia, è una media di 100 mila veiculi. da u ponte Yavuz Sultan Selim per ghjornu, disse chì 600 mila citadini passavanu per Marmaray. Karaismailoğlu hà dettu: "L'investimenti anu purtatu cunfortu è sicurezza à a vita di i nostri citadini, facianu a vita più faciule è anu aumentatu a qualità di vita. Hè per quessa chì simu felici di vede a satisfaczione di i nostri citadini. Continueremu i nostri investimenti senza interruzzione ". disse.

1915 ÇANAKKALE BRIDGE PROJECT DI TURCHIA

Attenti à l'impurtanza di u costu d'investimentu in i prughjetti, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u statu ùn hà micca ricevutu un centesimu per u costu di u ponte Osmangazi, chì era 6,7 ​​miliardi di dollari, l'autostrada Malkara-Çanakkale è u 1915 Çanakkale Bridge 2,545 miliardi d'euros. , è chì i prughjetti di u 1915 Çanakkale Bridge è Malkara-Çanakkale avianu 40 anni, hà ancu sottolineatu chì ùn anu micca implicatu in costi operativi di milioni di dollari.

Enfatizendu chì ùn anu micca interferitu cù i costi operativi di l'Autostrada Marmara di u Nordu, chì hè un prughjettu di 8 miliardi di dollari, più di 1 miliardi di lire, Karaismailoğlu hà dettu:

"Offertemu per un mudellu di finanziamentu per u ritornu di stu $ 8 miliardi in u periodu operativu. U ponte Yavuz Sultan Selim passerà à u statu in 1 senza chì un centesimu esce da e casse di u statu. Quì, l'imprese offrenu per l'offerta calculendu u costu di a custruzzione, u tempu di operazione è u finanziamentu. Tutti i nostri prughjetti BOT sò aperti à l'imprenditori, aperti à tutte e cumpagnie capaci di realizà i prughjetti, ci sarà una corsa quì. 2027 pruposte diverse preparate da 17 cumpagnie cumpetenu nantu à u Ponte Çanakkale. Quì, ancu, l'offerta più adatta per u publicu hè stata scelta. Sta volta, dicenu, "i costi sò altu, pudete custruisce 4 ponti invece di 1 ponte". À chì basa dici questu? U costu di u ponte di Çanakkale di u 3 hè di 2,545 1915 miliardi d'euros. Sè vo tenderu questu oghje, ùn serà micca menu di 3 miliardi d'euros. L'investitore aghjunghjenu u valore à u paese senza piglià un centesimu da u statu cù finanziamentu straneru. Questu era u prughjettu di Turchia. La farà funzionare per 12 anni.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì, se i prughjetti in questione sò fatti cù u bilanciu statale, u costu di u funziunamentu serà coperto è u costu di a custruzzione, è hà dettu chì i guadagni da u carburante, u tempu è i costi di l'accidenti dovuti à i prughjetti sò parechje volte sopra à soldi pagatu. Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu aumentatu i so ingressi sustenendu e rotte aeree è maritime.

Tirando l'attenzione à u prepagamentu ricevutu in u scopu di l'offerta per l'operazione di l'aeroportu di Antalya, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu digià furnitu un flussu di ingressu direttu da e rotte aeree è maritime. Una volta raccolte questi, i prughjetti BOT si susteneranu dopu l'annu prossimu. Dopu un certu periodu di tempu, u sustegnu finisce ancu, è discuteranu u mudellu chì furnisce direttamente un flussu di ingressu cumpletu ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

Ùn ci hè micca un prughjettu fattibile in u mondu chè l'aeroportu di Istanbul

U Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu, hà dettu chì l'Aeroportu d'Istanbul hè statu implementatu cù successu cù un mudellu di finanziamentu chì purterà 10 miliardi d'euros in affittu in 25 anni di operazione, cun un investimentu di 22 miliardi d'euros, senza un centesimu esce da e casse statali. "Ùn ci hè micca prughjettu più fattibile in u mondu chì l'aeroportu di Istanbul." Karaismailoğlu hà dettu chì 200 mila persone eranu impiegati.

Dichjarà chì u numeru di passageri hè statu in fondu per via di e restrizioni Kovid-19, Karaismailoğlu hà dettu: "Cuminciaremu à aumentà di novu da questu annu. Avemu tramindui u nostru affittu è averemu ingressu in parallelu cù u crescente numeru di passageri. Attualmente, ci hè una capacità per serve 120 milioni di passageri. Pudemu aumentà questu à 200 milioni di passageri cù investimenti supplementari. In altri palori, avemu rializatu u prughjettu di i prossimi 100 anni, prevedendu i bisogni di i prossimi 100 anni, senza mette un pesu à u nostru paese è u statu. hà fattu a so valutazione.

Sottulintendu chì ùn ci hè micca bisognu di l'Atatürk Airport per serve in a stessa regione in una corta distanza, Karaismailoğlu hà dettu: "Quaddu Allah dà saviezza è idee à quelli chì dicenu chì tutti duveranu stà aperti. U fattu chì dui aeroporti servenu in a regione è soportanu i so costi operativi hè qualcosa chì a certa mentalità chì critica stu affari pò pensà o inventà. disse.

ÙN PUDEMU LASCIà U POPLU DI ISTANBUL À DIVERTIMENTU DI QUALCHISCU

In quantu à e linee di metro di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì ci hè una linea di metro di 260 chilometri attualmente operata in Istanbul, 80 chilometri di quale hè operata da u Ministeru di Marmaray. Hà nutatu chì hè stata fatta prima di l'elezzioni lucali, è ancu s'è i prucessi di custruzzione di e linee, chì deve esse cumpletu in circa 100 anni, righjunghji 2019-4 anni, u tassu di realizazione hè intornu à 5 per centu.

Karaismailoğlu hà riferitu ancu à e linee di metro trasferite à a Municipalità Metropolitana di Istanbul è hà dettu: "Ci hè un guvernu lucale induve ùn ci hè micca azione. Sfurtunatamente, u statu dà un bilanciu à e municipalità per risponde à i bisogni in a so regione, ma ùn ci hè micca investimentu, nè soldi. I nostri citadini li dumandaranu quandu venenu l'elezzioni, ma ùn eramu micca d'umore per lascià a ghjente di Istanbul à u piacè di nimu. Attualmente travagliammu intensamente in 7 linee di metro in Istanbul. A so lunghezza tutali hè 103 chilòmitri. Da u prossimu settembre, avemu da principià à apre 3 linee di metro una per una. In u 2023, averemu finitu cumplettamente queste 7 linee di metro ". disse.

5 STORIE DI BIG COMPANY SONT COMPLETAMENTE ARCHIATE

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì e "cinque grandi storie di cumpagnie" sò cumpletamente fabbricate è hà dettu: "Ci sò più di 5 cumpagnie chì offrenu per i nostri prughjetti BOT, ùn ci sò micca restrizioni quì, e so dimensioni sò apprussimatamente uguali l'una à l'altru. 30 cumpagnie anu presentatu offerte per u Ponte di Çanakkale. Queste 17 cumpagnie sò imprese chì travaglianu in prughjetti infrastrutturali in u mondu sanu. Queste cumpagnie infrastrutturali anu pruvatu è ricevenu offerte da tuttu u mondu, queste sò imprese preziose di Turchia. Grazie à a so sperienza, esportanu cunsulenza di prughjettu, ingegneria è cunsulenza. Turchia hè diventata avà unu di i migliori in u mondu in questu campu ". hà fattu a so valutazione.

Nantu à a quistione di e garanzie di u Tesoru in i prughjetti, Karaismailoğlu hà dettu:

"U travagliu hà un costu di custruzzione, s'è vo avete soldi, u spende da u bilanciu di u statu, fate a vostra offerta in 2 anni è dà à una sucietà, elli. Avemu investitu 545 miliardi di dollari in l'ultimi 4 anni, solu 20 per centu di quale avemu ottenutu cù u mudellu di custruzzione-operate-trasferimentu, cù a guaranzia di u Tesoru. Avemu usatu 183 per centu di questu cum'è serviziu à i nostri citadini cum'è millaie di prughjetti in ogni angulu di l'Anatolia. Siccomu ùn ci hè micca un prublema finanziariu cù u mudellu di build-operate-trasferimentu, avemu utilizatu u prughjettu di u prughjettu di 20 miliardi di dollari per compie i prughjetti in anticipu, furnisce benefizii publichi. Tuttu u mondu sapi u Tunnel di a muntagna di Bolu, "Serà un magazzinu di patate?" si parlava. Bolu Mountain Tunnel durò 80 anni. Perchè? Prublemu di finanziamentu, prublema di cuntrattura ... U nostru budgetu hà persu 38 milioni di dollari perchè i nostri citadini ùn puderanu micca aduprà stu prughjettu per 17 anni ".

PUBBIAMU CUMPLETU I PROGETTI DI LINEA METRO IN ANKARA IN U PRIMU TRIMESTRE DI 2023

Esprimendu chì ci sò 185 chilometri di travagliu di linea di metro in totale in tutta a Turchia, Karaismailoğlu hà dettu chì ci sò linee di metro in costruzione in Ankara, è chì anu u scopu di compie in u primu trimestre di u 2023. Karaismailoğlu hà dettu chì ci sò prughjetti purtati da a Municipalità Metropolitana di Ankara, è i so prucessi di appruvazioni cuntinueghjanu à a Direzzione Generale di Investimenti Infrastrutture.

Karaismailoğlu hà rimarcatu chì a Turchia hà affruntatu disastri assai serii in l'ultimi anni è hà dettu chì e distruzzioni gravi sò accadute in i disastri, ma chì e distruzzioni in quistione ùn eranu micca in i prughjetti fatti in l'ultimi 20 anni. Esprimendu chì i novi investimenti fatti sò estremamente resistenti à questi disastri, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu pigliatu lezioni da tutti è hà fattu i so piani in cunseguenza. Dichjarà chì ci sò 5 mila siti di custruzzione in custruzzione in tutta a Turchia, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì tutti sò prughjetti chì sò travagliatu cù ingegneri è cunsultanti.

Karaismailoğlu hà dettu: "Puderaghju dì chì hè assai difficiule o ancu impussibile per i novi prughjetti per esse affettati da disastri. Pigliendu lezioni da i disastri sperimentati, avemu aumentatu ancu più u numeru di coefficienti di sicurezza in i nostri prughjetti. Continuemu à pruduce strutture chì sò resistenti à i terremoti è i disastri ". disse.

A MUST HAVE PER U CANALE ISTANBUL TURCHIA

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u prughjettu di Kanal Istanbul hè assai impurtante per pudè risponde à elli logisticamente cù l'aumentu di u voluminu cummerciale in u mondu è per alleviare u trafficu di u Bosforu, è hà dettu: "U Canale Istanbul hè un must per a Turchia. " usatu a frasa. Karaismailoğlu, chì hà dettu chì anu cuntinuatu à custruisce e rotte di trasportu riguardanti Kanal Istanbul, hà cuntinuatu cusì:

"Dopu chì furniscemu alternative di trasportu, faremu l'offerta principale è cuminciamu u travagliu principale. Attualmente, u nostru travagliu nantu à l'autostrada Başakşehir-Hadımköy-Ispartakule cuntinueghja. E nostre pruduzzione nantu à u Ponte Sazlıdere cuntinueghjanu ancu. Si trova à circa 45 chilometri. Producemu unu di i ponti di Kanal Istanbul è cuntinuemu à fà u nostru modu, chì hè un modu alternativu per eliminà a congestione in i cabine di pedaggio Mahmutbey TEM Highway. Nantu à a ferrovia, u Canale passerà sottu à u Bosforu in cunfurmità cù Istanbul. Halkalı-Avemu fattu a nostra offerta trà Ispartakule, è e nostre pruduzzione cuntinueghjanu quì. Questu hè unu di i più grandi prughjetti di infrastruttura in u mondu ".

IN I PROSSIMO 2 ANNI, A PARTITA DI FERROVII IN INVESTIMENTI AUMENTARÀ À 65 PERCENT

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì anu iniziatu un periodu d'investimentu basatu nantu à a ferrovia è hà dettu: "In i prossimi 2 anni, a parte di e ferrovie in investimenti aumenterà à u 65 per centu, è a strada cuntinuerà à u 30 per centu. Oghje, avemu una reta ferroviaria di 13 mila 50 chilometri, di cui 1400 chilometri sò treni à alta velocità, ma u nostru scopu di u 2053 hè di avè 28 mila chilometri di linee ferroviarie ". disse.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì ci sò attualmente 4 mila 500 chilometri di linee ferroviarie in costruzione in tutta a Turchia. Halkalı-Ispartakule-ÇerkezköyEllu hà dichjaratu chì a linea ferroviaria Edirne-Kapıkule hè lunga 220 chilometri, è chì anu u scopu di mette in serviziu à a fine di u 2024.

Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli anu ancu finitu l'offerta per a linea di treni à alta velocità Ankara-İzmir, è chì i travaglii cuntinueghjanu rapidamente, è chì metteranu in opera a linea di treni à alta velocità Ankara-İzmir, lunga 2025 chilometri. a fine di u 500.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì e produzioni nantu à a linea Ankara-Sivas anu ghjuntu à a tappa finale, chì ci sò prublemi trà Ankara è Kırıkkale, ma chì e produzioni sò in strada, è chì metteranu a linea di treni d'alta velocità Ankara-Sivas. serviziu à u principiu di u 2023.

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì i travaglii nantu à a linea Mersin-Adana-Osmaniye-Gaziantep cù una lunghezza di 220 chilometri seranu ancu operativi à a fine di u 2024, è hà attiratu l'attenzione à u fattu chì l'investimenti fatti sò assai preziosi micca solu per u trasportu di passageri. ma ancu per riduce i costi in termini di logistica.

U TARIFU DOMESTICI IN COMMUNICAZIONE RUSSU 30 PERCENT

Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli prughjettanu un investimentu di 2053 miliardi di dollari finu à u 190, è destinanu una parte significativa di questu à u settore ferroviariu è di cumunicazione. Dichjarà chì attualmente facenu un'offerta assai impurtante per a necessità di Internet in e zone rurale, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì stanu travagliendu in stazioni di basa fissa in 1000 paesi è cumincianu à operallu da u mese prossimu.

Karaismailoğlu hà enfatizatu chì anu studii assai serii nantu à 5G è hà dichjaratu chì un cluster di cumunicazione hè statu stabilitu in Ankara per esse naziunale è naziunale, è seguitanu u so travagliu.

Karaismailoğlu, chì hà dettu chì a tarifa di a località in a cumunicazione hà righjuntu u 30 per centu, hà dichjaratu chì questu continuarà à aumentà.

Spiegà chì, da una banda, l'offerta 5G, da una banda, u rinnuvamentu di i privilegi esistenti, da l'altra banda, a fine di 2G, chì hè utilizata in a cumunicazione trà e macchine, è a so estensione sò i prublemi nantu à l'agenda. , Karaismailoğlu hà dettu: "Semu in cumunicazione constante cù Türk Telekom, Turkcell, Vodafone. Seguimu ancu i sviluppi in u mondu da una parte. Lanceremu cù una riunione assai impurtante in l'aeroportu di Istanbul u 29 di lugliu. L'aeroportu di Istanbul serà un aeroportu 5G. I nostri preparativi per ellu cuntinueghjanu ". disse.

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a Turchia hà una forte infrastruttura in quantu à a cibersecurità.

A TURCHIA hè unu di i più riesciuti cù u mudellu di bot in u mondu.

Karaismailoğlu hà datu a seguente risposta à una quistione nantu à i prughjetti di Build-Operate-Transfer (BOT):

"Se avemu fattu 37,5 miliardi di dollari di travagliu da u nostru propiu budgetu, ci hè 28 km di lunghezza di strada divisa oghje, avariamu pussutu compie in 664-10 anni, stimatu. Chì saria u risultatu ? Ci sarà carburante, costi di tempu, ci saria custu di accidenti. Se avemu fattu questu da u budget statali, per dà un esempiu concretu, ùn puderemu micca custruisce l'aeroportu di Tokat. Ùn puderemu micca custruisce l'aeroportu di Rize-Artvin. A cuntribuzione di i prughjetti BOT in quantu à furnisce risorse à u budgetu, a so cumpiimentu in pocu tempu è u so ritornu à u publicu in pocu tempu hè assai più di i soldi chì avemu fattu è spentu. Indirettu, monitoremu l'aumentu di a produzzione, l'industria, l'agricultura è l'impieghi è l'aghjunghje à l'analisi di u costu-benefiziu ".

"Se aviamu custruitu l'aeroportu di Zafer cum'è un statu, avariamu spesu 50 milioni di dollari direttamente da u bilanciu di u statu, avariamu fattu 7 milioni di dollari in costi operativi ogni annu". Karaismailoğlu hà dettu chì attualmente spende 7 milioni di dollari in costi operativi per l'Aeroportu Adıyaman. Karaismailoğlu hà dettu:

"Uppusizione di l'Aeroportu di Zafer hè un prublema separata, oppone à u mudellu BOT cum'è un mudellu finanziariu hè un altru prublema. Pudete dì: "Sò contru à u Ponte di Çanakkale, ùn hè micca necessariu". Ma dicendu "Avete fattu stu prughjettu caru, avete fattu cù u mudellu sbagliatu" hè una cosa diversa. Cuntinuemu à spiegà elli. Cum'è l'Aeroportu Regionale di Kütahya, l'Aeroportu di Zafer hè statu pianificatu cum'è a necessità di quella regione è u mudellu BOT era preferitu cum'è un mudellu finanziariu per un affari cù un certu costu d'investimentu. Hè solu un prughjettu di 37,5 milioni di dollari trà i prughjetti BOT di 50 miliardi di dollari, hè ancu un prughjettu fattibile, hè statu custruitu cum'è a necessità di a regione. U numaru di passageri ci hè dettu. Ci hè statu un prucessu Kovid-2 per 19 anni, avemu chjusu à e case, avemu chjusu l'aeroporti. Di sicuru i passageri cascanu. U passageru ùn hà micca sbarcatu, ma l'aviò militari è l'ambulanza l'utilizanu. Quessi ùn sò micca visibili in u numeru di passageri. Ci sò aeroporti in Anatolia induve 1-2 aerei sbarcanu ogni ghjornu, ma se 1 aereo sbarca ogni ghjornu, quellu aeroportu hè preziosu per a regione. A chjuderemu perchè face male ? S'ellu ci fighjate, l'uspitali facenu ancu pèrdite, avemu? I tribunali di ghjustizia soffrenu ancu. Ma avemu da fà certi servizii cum'è ubligatoriu publicu per purtà i nostri citadini à i so pedi. E nostre spese direttamente da u bilanciu publicu, e nostre spese cum'è BOT, e nostre spese cum'è prestiti stranieri ... Tutti questi sò mudelli di custruzzione chì sò stati decisi per via di fattibilità. Oghje, soffremu di questi in certi prughjetti, ma i prughjetti di l'aria, di u mare è di a terra sustenenu l'altri. S'ellu ùn era micca per u focu di Kovid-19, forse ùn avariamu micca parlatu di elli. Quantu rivenutu anu avutu? Li interrugaremu. Ma ghjunti à u 2030, à pocu tempu à sustene i prughjetti, quandu simu ghjunti à l'anni 2040, pruduciaremu u bilanciu di u Ministeru grazia à i rivenuti di sti prughjetti senza riceve un centesimu da u Statu. Quessi sò u risultatu di una pianificazione à longu andà. Tutti questi ùn sò micca fattibilità di 3-5 anni. Eru à u peghju di u ponte Osmangazi u sabbatu. Aghju vistu u piacè, u cunfortu, a sicurità è a fiducia chì i nostri citadini avianu in u so paese quandu anu utilizatu quella strada in i so ochji. Ùn scribble sti prughjetti per piacè à pusà à l'iniziu di e social media, quelli chì usanu sti prughjetti u più facenu sti inni. Ma veramente, i nostri citadini sò soddisfatti di elli. Questi prughjetti anu facilitatu a vita di i citadini è serviranu per anni. Turchia hè unu di i paesi chì utilizanu u mudellu BOT più successu in u mondu.

A NOSTRA INFRASTRUTTURA DI FIBRA HA ARRIVATA À 470 MIL miglia circa.

Nutendu chì l'usu di l'infrastruttura di fibra cumuni in u settore di e telecomunicazioni hè stata annantu à a so agenda per un bellu pezzu, Karaismailoğlu hà dettu: "Continuemu à investisce in u sviluppu di l'infrastruttura di fibra. A nostra infrastruttura di fibra hà avà righjuntu à circa 470 mila chilometri, di sicuru, ùn hè micca abbastanza. Ci vole à sviluppà, ma d’altra parte, si cuntinueghja à travaglià nant’à l’infrastruttura cumuna, sia in basa di u settore è di l’operatori. Hè unu di i travaglii impurtanti nantu à a nostra agenda di infrastruttura cumuni in quantu à a ristrutturazione di Türk Telekom ". disse.

Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli sò in un sforzu di passà à 5G in u paese è naziunale, "Continuemu u nostru travagliu per piglià passi impurtanti in quantu à 2023G in 5". usatu a frasa.

U TEMPU DI VIAGGIU RIMINARÀ À 3,5 HORA IN A LINEA ISTANBUL

Ricordendu chì i pedaghji di i prughjetti di custruzzione-operazione-trasferimentu (BOT) di a Direzzione Generale di l'Autostrade sò determinati in cunfurmità cù u cuntrattu di l'offerta è e specificazioni, Karaismailoğlu hà enfatizatu chì i contraenti preparanu ancu e so offerte in cunsequenza. Indittendu chì a strada Antalya-Alanya serà offerta cum'è BOT u 25 d'Agostu, in u scopu di i grandi prughjetti, Karaismailoğlu hà dettu chì l'offerta per a strada Ankara-Kırıkkale-Delice si terrà ancu u 25 d'Agostu. Karaismailoğlu hà dichjaratu chì in u scopu di grandi prughjetti, sò intruti in un periodu di investimenti principalmente basati in ferrovia.

Indittendu chì a pruduzzione in a sezione di Bilecik cuntinueghja per accurtà u tempu di trasportu nantu à a linea di treni à alta velocità Ankara-Istanbul, Karaismailoğlu hà dettu: "Ci vole 4 ore perchè a velocità hè diminuita quì. Quandu e nostre custruzzioni di tunnel in Bilecik sò finite da u 2024, u tempu di viaghju serà riduttu à 3,5 ore nantu à a linea di Istanbul. Inoltre, u nostru travagliu di treni d'alta velocità, chì permette 350 chilometri trà Ankara è Istanbul, cuntinueghja da una banda. I nostri studii di fattibilità cuntinueghjanu per a so custruzzione cum'è BOT. I nostri prucessi di licitazione cuntinueghjanu per a linea di trenu d'alta velocità Gebze-Çatalca chì passerà per u Ponte Yavuz Sultan ". hà fattu a so valutazione.

Karaismailoğlu hà enfatizatu chì i prucessi di prova in u trenu elettricu naziunale cuntinueghjanu nantu à i rails è hà dettu chì cumincianu a produzzione di massa dopu avè finitu u prucessu di certificazione da questu annu.

30 CONTRACTORS TRAVAGLIONI IN BOT PROJECTS

Nutendu chì l'affirmazioni chì u costu di i prughjetti BOT sò elevati sò completamente infundati, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì queste offerte sò aperte à u publicu. Rimarchendu chì ci sò 30 contraenti diversi chì participanu à queste offerte, Karaismailoğlu hà dettu: "5 cumpagnie sò citate, ma cum'è una grande cumpagnia, 30 cuntratturi travaglianu in prughjetti BOT. Avemu ancu 1200 cuntratturi diffirenti chì travaglianu per u ministeru. À mezu à elli, ci sò persone di sfondate diverse, cumpresi i cuntratturi chì eranu prima diputati CHP è sò ora parlamentari CHP in u parlamentu. Travagliemu cù tutte e cumpagnie chì facenu affari per u publicu, facenu offerte, s'ellu ci hè una offerta adattata per via di a cumpetizione, u travagliu hè accettatu. disse.

QUESTI LAVORI ÙN SI VENU INSTALLATI DENDU CHE QUESTE LAVORI sò CARU

Spieghendu chì l'offerte sò state raccolte in l'offerta aperta è più di una offerta hè stata ricevuta, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì à a fine di a cumpetizione, a cumpagnia chì hà datu l'offerta più adatta hè stata scelta. Karaismailoğlu cuntinuò e so parolle cusì:

"Queste cose ùn succede micca dicendu irresponsabilmente chì queste cose sò caru. Queste opere anu costu, anu quantità unità, i prezzi di u mercatu sò ancu certi. Fate un discorsu da induve site pusatu. Kılıçdaroğlu avia falsamente calunniatu annantu à u trenu à alta velocità Bursa-Istanbul. Sortimu, ci spieghemu unu à unu, ma ùn si voltanu mai in daretu, ci mettemu e so bugie in faccia, cercanu di cuntinuà cù un’altra bugia. Ùn avemu micca tempu da perde cù questi, avemu tantu travagliu da fà. Avemu pianificatu un altru $ 190 miliardi in affari ".

PIÙ DI 8 MIL VETURE PASSATE PER U PONTE OSMANGAZI L'80 LUGLIU

Ricordendu chì più di 8 mila veiculi passavanu per u Ponte Osmangazi l'80 di lugliu, Karaismailoğlu hà attiratu l'attenzione à u fattu chì ùn saria micca pussibule per tanti veiculi di attraversà u battellu. Karaismailoğlu hà dichjaratu chì se u ponte ùn esiste micca, u trasportu serà chjusu, è hà dettu chì questu hè statu cunsideratu è u ponte hè statu pianificatu 10 anni fà.

I USE MARMARAY PERCHÈ ADATTU PER A MUA ROUTE

Karaismailoğlu, nantu à una quistione di viaghjà in Marmaray, hà dettu:

"In 1995, aghju cuminciatu à travaglià cum'è ingegnere di novu graduatu in a Direzzione di Trasportu di a Municipalità Metropolitana di Istanbul. Aduprà tutte e linee di trasportu publicu chì sò adattati per a strada, cum'è sò assai bè chì viaghju hè più còmuda è più corta, cum'è sò in tutte e tappe di a pianificazione, a custruzzione è l'operazione di tutta a reta di trasportu in Istanbul. Aghju utilizatu Marmaray in quelli ghjorni perchè era adattatu per a mo strada. In particulare, pruvate à fà i mo viaghji à Bilecik, Bursa è Ankara in questu modu pigliendu u Marmaray à Söğütlüçeşme è dopu u trenu d'alta velocità. Di sicuru, l'utilizaraghju da avà. Venemu da l'internu di i nostri citadini, simu ancu figlioli anatoliani. Eramu in u nostru paese durante a festa, ci andemu di novu. Semu i citadini, a nazione stessa ".

Karaismailoğlu, chì hà dichjaratu chì a foto publica hè stata presa u ghjornu chì hè ghjuntu in Marmaray per andà à u trenu d'alta velocità in Söğütlüçeşme, hà dettu: "Vogliu ancu cullà in l'autobus, ma ci hè un risicu di stà. a strada in Istanbul. L'ascensori è l'escalators di i treni d'alta veloce in u nostru metro, Marmaray, funzionanu assai bè, ùn ci hè micca prublema. Tutti i nostri citadini cù disabilità è prublemi d'accessu l'utilizanu assai facilmente, ma vedemu da a stampa chì a municipalità ùn hà micca quella opportunità, spergu ch'elli guariscenu prestu ". hà fattu a so valutazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*