Prucessu ANKAPARK Spiegatu à Rapprisintanti Naziunale di Media

Prucessu ANKAPARK Spiegatu à Rapprisintanti Naziunale di Media
Prucessu ANKAPARK Spiegatu à Rapprisintanti Naziunale di Media

U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà parlatu cù i rapprisentanti di l'urganisazioni di stampa, i direttori di notizie è i columnisti nantu à u prucessu ANKAPARK, chì hè statu trasferitu à ABB dopu 3 anni di lotta legale. Yavaş hà fattu una presentazione nantu à u prucessu di compra di u parcu tematicu è hà rispostu à tutte e dumande di i ghjurnalisti. Yavaş hà dettu: "A nostra priorità ùn hè micca d'investisce i soldi di i citadini in tali investimenti fittizi. U nostru scopu hè di assicurà chì stu locu ùn sparisce micca è apre u publicu gratuitamente ", disse.

Dopu à ANKAPARK, chì a custruzzione costava 801 milioni di dollari, hè stata trasferita à a Municipalità Metropolitana di Ankara da una decisione di a corte dopu una lotta legale di 3 anni, e porte di u parcu tematicu sò stati aperte à i rapprisentanti è i direttori di notizie di l'urganisazioni media in Ankara sta volta.

Dopu a tour in autobus in l'area di u parcu tematicu, u presidente ABB Mansur Yavaş hà fattu una presentazione à i ghjurnalisti nantu à u prucessu di compra di ANKAPARK. Descrivendu u prucessu d'acquistu cù a so storia è i ducumenti, Yavaş hà rispostu à e dumande di i membri di a stampa dopu a presentazione.

SLOW: "Avemu quasi supplicatu"

Durante a so presentazione, Mansur Yavaş, chì spiegò a lotta legale in u prucessu di acquisizione di ANKAPARK, a decisione è l'obiezioni, inseme cù e date, hà dichjaratu chì a causa di a mancanza di impiegati è di debule di sicurezza in ANKAPARK, u dannu publicu aumentava ogni ghjornu. chì ANKAPARK ùn hè micca statu consegnatu, è hà dichjaratu ch'elli vulianu chì l'area sia consegnata è applicata à u tribunale.

Nutendu chì, dopu chì l'operatore hà dichjaratu fallimentu, i furti anu aumentatu in a zona è u parcu era usu di ghjornu, u sindaco Yavaş hà nutatu chì anu dumandatu à u tribunale parechje volte, "Tutti sò stati rifiutati. L'avemu guasi imploratu chì stu locu hè in putrefa ", disse. Yavaş hà dichjaratu ch'ellu hà presentatu e note d'infurmazioni nantu à ANKAPARK u 1 di settembre di u 2020 è u 5 d'aprile di u 2021 à u presidente Recep Tayyip Erdoğan, "Incontru ancu cù u Ministru di l'Ambiente di tantu in tantu. In questu sensu, aghju trasmessu e note di u nostru Cunsigliu Legale à ellu duie volte ", disse.

Indicando chì u futuru di ANKAPARK serà decisu inseme cù a ghjente di Ankara, Yavaş hà nutatu chì anu da inizià un prucessu per a determinazione di i rispunsevuli è u casu di compensazione dopu i studii di valutazione di danni.

"U nostru scopu hè di assicurà chì stu locu ùn si distrugge micca"

Enfatizendu chì a so priorità hè i desideri di a ghjente di Ankara in e so dichjarazioni, u sindaco Yavaş hà dettu: "Sò chì questu hè a pruprietà di u populu di Ankara. Ùn vuleria mai chì stu locu dannatu. Nisun manager vole chì stu locu sia danatu. Hè necessariu di dumandà: Stu locu hè statu custruitu vendendu l'acqua à i poveri per 1,5-2 dollari à tonna. In altri palori, l'acqua hè stata venduta per 30 lire per tonna. U trasportu publicu hà servitu per 1 dollaru per parechji anni. I soldi ottenuti da quì hè statu intarratu quì. Ci sò sempre fognature aperte in Ankara. Duvete avè vistu u statu di i 800 tanki d'acqua quandu avemu ghjuntu. Li cambiamu. Finitemu i canali aperti. Continuemu sempre. Quessi sò a nostra priorità. A nostra priorità ùn hè micca d'investisce i soldi di i citadini in tali investimenti fittizi. Eppuru, u dicu di novu, u nostru scopu hè di assicurà chì stu locu ùn sparisce micca è apre u publicu gratuitamente.

U presidente Yavaş hà rispostu à e dumande nantu à a riapertura di ANKAPARK o à a rimozione è u smantellamentu di i ghjoculi, "i studii di rilevazione cuntinueghjanu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*