I suoni di i pedali risonanu in Kayseri Erciyes in e gare ciclistiche internaziunali

I soni di i pedali in e gare ciclistiche internaziunali si sò ripresi in Kayseri Erciyes
I suoni di i pedali risonanu in Kayseri Erciyes in e gare ciclistiche internaziunali

In i cuncorsi internaziunali di Erciyes Road è Mountain Bike, si sò tenuti u Grand Prix Kayseri è u Grand Prix Erciyes. E corse di dui ghjorni anu vistu a lotta feroce di i ciclisti.

Kayseri Erciyes, Turchia cuntinueghja à accoglie a corsa internaziunale di bicicletta di strada, in quale participanu atleti prufessiunali di tuttu u mondu.

Sottu a dirigenza di l'Unione Internaziunale di Ciclisti -UCI è a Federazione Turca di Ciclismo, Erciyes High Altitude and Sports Tourism Association è Erciyes A.Ş è Spor A.Ş. sottu l'auspici di a Municipalità Metropolitana di Kayseri. E tappe GP Erciyes è GP Kayseri sò state compiute in e gare chì anu fattu cù u so sustegnu.

A prima di 7 corse internaziunali di bicicletta, cumprese 4 biciclette da strada è 11 mountain bike, hà iniziatu cù a tappa di Grand Prix Erciyes u sabbatu 23 di lugliu di u 2022. I ciclisti anu cuminciatu davanti à u Centru di Scienze di Kayseri nantu à a tour GP Erciyes di 141 chilometri, passanu Bünyan è Sarıoğlan, è pedalavanu finu à u puntu finale davanti à u Centru di Scienze di Kayseri. In questa pista, Jeroen Meijers da Terengganu Polygon Cycling Team di Malaysia hè stata prima, Mykhaylo Kononenko da Sakarya BB Sports Club hè stata seconda, è Oleksandr Prevar da Spor Toto Continental Cycling Team hè stata terza. Bekhzodbek Rakhimbaev da a squadra prufessiunale di a cità di Tashkent di l'Uzbekistan hà ricevutu u premiu di l'atleta più ghjovanu.

In a tappa GP Kayseri lunga 131 km, l'atleti partianu da Cumhuriyet Square è passanu per i distretti İncesu è Hacılar, è pedalavanu à u puntu finale à Erciyes Ski Center Hacılar Kapı. In questa tappa induve i ciclisti cumpetenu ferocemente, Anatolii Budiak da a squadra di ciclismo malese Terengganu Polygon Cycling Team hè stata prima, Metkel Eyop da a stessa squadra hè stata seconda, mentre Akramjon Sunnatov da a squadra di ciclismo prufessiunale di a cità di Tashkent d'Uzbekistan hè stata terza. Konstantin Elli da a squadra prufessiunale di a cità di Tashkent hà vintu u premiu di l'atleta più ghjovanu.

E medaglie è cuppe sò state presentate à Kayseri Erciyes A.Ş. Hè statu presentatu da u Vice Direttore Generale Zafer Akşehirlioğlu.

I Corsi Internaziunali di Ciclismo in Strada è Montagna di Erciyes continueranu finu à u 25 di settembre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*