Van Sea Swimming Festival Finisci cù Nemrut Crater Lake Stage

Van Sea Swimming Festival Finisci cù Nemrut Crater Lake Stage
Van Sea Swimming Festival Finisci cù Nemrut Crater Lake Stage

L'ultimu ghjornu di u "Van Sea Swimming Festival" urganizatu per a prima volta quist'annu da a Municipalità Metropolitana di Van, i bagnanti prufessiunali natavanu in l'acque fresche di Nemrut Crater Lake, u più grande lavu di cratere di Turchia.

U Van Sea Swimming Festival, urganizatu da a Municipalità Metropolitana per prumove u Lavu Van è aumentà l'interessu di i turisti lucali è stranieri in a cità, hà iniziatu cù un cuncertu è un campu tenutu u 16 di lugliu. A participazione di parechje pruvince di Turchia è di i paesi straneri hà participatu ancu à u festival di 8 ghjorni, chì si teneva ogni ghjornu in un puntu sfarente nantu à u Lavu Van.

L'ultima tappa di u festivale hè stata in Nemrut Crater Lake, u più grande lavu di cratere di Turchia, cù una altitudine di 2 500 metri, situatu in i cunfini di u distrittu Tatvan di Bitlis. L'atleti chì sò ghjunti à u Crater Lake in a matina cù i veiculi chì appartenenu à a Municipalità Metropolitana sò entrati in u lavu sottu misure di sicurezza. I natatori natavanu da una punta di u lavu à l'altru, creendu imagine culurite in l'acque blu profonde.

Dichjarà chì hà assistitu à tutte e tappe di u festival di 8 ghjorni, Hamide Yılmaz hà dettu: "U Lavu Van hè un locu incredibilmente bellu. Sò andatu à tutte l'isule durante l'avvenimentu. Tutte l'isule eranu più belle chè l'altri. Oghje avemu ghjuntu à Nemrut Crater Lake. Natà in u lavu di u cratere m'hà fattu incredibbilmente eccitati. Ancu s'è l'acqua era fridda, mi piacia assai. Mi sentu cum'è natà in una piscina enormi. U festival era perfettu in ogni sensu. "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*