Periculi chì aspettanu i zitelli in l'estiu

Periculi chì affettanu i zitelli in l'estiu
Periculi chì affettanu i zitelli in l'estiu

Acıbadem University Atakent Hospital Pediatria / Specialista in Cura Intensiva Pediatrica Assoc. Dr. Sare Güntülü Şık hà parlatu di i periculi 5 chì aspettanu i zitelli in l'estiu; hà fattu cunsiglii è avvisi impurtanti.

Salute di u zitellu è e malatie / Specialista in terapia intensiva pediatrica Dr. Stylish hà dettu i seguenti circa 5 periculi:

"Cossa di sole

U statu di fatigue è di fatigue causatu da l'esposizione à e alte temperature per un longu tempu hè definitu cum'è sunstroke. In sta tavula, u zitellu; Si pò vede febbre, debulezza, pallor, mal di testa, vertigini, somnolenza, vomitu è ​​cambiamenti in a cuscenza. In casu di colpu di calore, u zitellu deve esse purtatu à un locu ombreatu è frescu. Allora duvete caccià a so robba è rinfriscà u so corpu cù un pannu umitu. Hè ancu assai impurtante per dà l'acqua s'ellu hè cuscente è capaci di beie. Sì avete una cunvulsione per via di a sonnolenza, a cuscenza alterata o a frebba, duvete piglià immediatamente à l'uspidale più vicinu.

Cumu hè prutettu?

  • Assicuratevi chì u vostru zitellu cunsuma assai liquidi senza aspittà per a sete.
  • Ùn espone micca à u sole trà 11.00:15.00 è XNUMX:XNUMX quandu u sole hè in u so piccu.
  • Preferite a robba fina, di cuttuni è di culore chjaru, soprattuttu à meziornu quandu u sole hè più efficace.
  • Purtate sempre un cappellu per prutege a testa da u sole.
  • Pigliate frequenti duscia calda è evite l'esposizione prolongata à u sole.

sunburns

L'esposizione prolongata à u sole pò causà danni à a pelle è brusgiate. In brusture leve (1u gradu), si sviluppanu rossi, tenerezza è dolore nantu à a pelle. In questu casu, analgesici, moisturizers è assai cunsumu di fluidu sò abbastanza. In burns più severi, vesicule d'acqua, frebba, nausea, vomiting è gonfiore in l'area di burns pò esse aghjuntu à a tavula com'è u risultatu di una cullizzioni d'acqua severa. In questu casu, avvirtenu chì hè necessariu di applicà à l'istituzione di salute più vicinu, cum'è un sbilanciamentu elettroliticu è cunvulsioni pò esse sviluppatu per a desidratazione (perdita di fluidu).

Cumu hè prutettu?

  • Mantene fora di u sole trà 11.00:15.00 è XNUMX:XNUMX quandu u sole hè in u so piccu.
  • Sceglite sunscreens cù un fattore di prutezzione altu (fattore + 50).
  • Applicà u sunscreen 20-30 minuti prima di esce in u sole è repite stu prucessu ogni 2 ore.
  • Aduprate un cappellu largu è l'occhiali di sole per impediscenu u sole di dannu l'ochji.

Mosche è morse d'insetti

Ancu s'è i morsi di mosche è d'insetti causanu lagnanza, cum'è rash di a pelle, vesciche pruriginose è dolore, e lagnanze generalmente passanu in pocu tempu. Tuttavia, pò esse più severu in i zitelli allergii. In particulare, i pungi di l'api pò esse periculosi per a vita, pruvucannu una stampa di scossa chjamata anafilassi in i zitelli allergii. Lavate a zona muzzicata cù acqua è sapone per evità u risicu di infezzione. L'applicazione di ghiaccio riducerà ancu u dolore è u pruritu. A prima cosa chì duvete fà in una punta d'api hè di caccià u puntu per impedisce chì u velenu si sparghje. Tuttavia, ùn sguassate micca a stinga stringhjendu a pelle, perchè più velenu pò sparghje in tuttu u corpu. In i morsi di tick, hè assai impurtante di cunsultà un duttore u più prestu pussibule senza intervenzione.

Cumu hè prutettu?

  • Aduprate mosquito nets nantu à porte è finestri, mosquito nets nantu à u lettu è rete protettive per strollers.
  • Ùn portate micca vestiti à maniche curtite è gamba corta à l'apertu, postu chì mosche è insetti ponu entre in u vostru corpu.
  • Evite vistimenti cù fiori è culori chì s'assumiglia à fiori, cum'è rosa, giallu è rossu, chì ponu attruverà l'api.
  • Applica ingredienti naturali à a vostra pelle.
  • Ùn aduprate micca creme o colognes chì ponu emette un aroma fiurali.

Avvelenamentu alimentari

L'avvelenamentu alimentariu hè una cundizione chì si trova in u risultatu di u cunsumu di l'alimenti chì cuntenenu battìri, virus, tossine o chimichi è pò causà gravi prublemi di salute in i zitelli. Vomiting, diarrea, nausea, dolore addominale, perdita di l'appetite, fatigue è debulezza pò accade in 6-24 ore dopu l'ingesta di l'alimentariu. Mentre chì a maiò parte di elli si ricuperanu spontaneamente, in avvelenamenti severi (in particulare accumpagnati da una perdita di fluidu severu-desidratazione) hè necessariu di dumandà à l'istituzione di salute più vicinu.

Cumu hè prutettu?

  • Evite l'alimenti chì sò stati lasciati aperti.
  • Ùn cumprà micca carne è prudutti di carne è latti è latticini da lochi micca fiduciati.
  • Sè vo site à manghjà fora, sceglite i posti chì rispettanu e regule d'igiene.
  • Cogliu l'alimenti risichi facilmente periscibili, cum'è carne rossa, pollo, pesci, latti è latticini per u tempu è a temperatura adattati, ùn mantene micca l'alimentu cottu à a temperatura di l'ambienti per più di 1 ora.
  • Ùn cunsuma micca verdura è frutti malamente lavati, acqua potable impura è latti micca pasteurizatu è prudutti di latti.
  • Per scongelà l'alimenti congelati, pigliate à a frigorifera u ghjornu prima è scongelu à 0-4 ° C o in forni di micru, è ùn rinfriscà micca l'alimenti scongelati.
  • Ùn riscaldate micca un alimentu chì avete riscaldatu, sguassendu da a frigorifera è rimette in a frigorifera.

diarrea d'estate

A diarrea d'estate cumuna in i zitelli pò esse pruvucatu da inghiottite a piscina impura o l'acqua di mare, cunsumendu l'alimenti chì ùn sò micca puliti o almacenati in cundizioni adattati, l'alimenti lavati cù l'acqua brutta o l'acqua brutta, è l'alimenti chì venenu in cuntattu cù mosche o insetti. feci acqua; Pò esse accumpagnatu da nausea, vomitu, dolore abdominal è debule. Cum'è in l'avvelenamentu, se a perdita di fluidi è minerali ùn hè micca rimpiazzata in a diarrea, i prublemi di salute serii ponu sviluppà. Per quessa, a terapia di fluidu orale è, se ne necessariu, intravenosa hè necessaria per rinfurzà i fluidi è l'elettroliti persi in a diarrea. Se e cause bacteriale sò cunsiderate secondu l'esaminazione di feci risultati in diarrea microbiana, u trattamentu antibioticu adattatu hè amministratu. In generale, a sustituzione di u fluidu, e droghe protettive gastriche è l'usu di probiotici appropritati chì restaurà a flora intestinali sò abbastanza in infizzioni virali. Duranti stu periodu, l'alimenti pisanti è grassi ùn deve esse manghjatu, è l'alimenti chì aumentanu i movimenti di l'intestione deve esse evitati.

Cumu hè prutettu?

  • Prestate attenzione à u lavatu frequente di e mani è e regule di igiene persunale.
  • Assicuratevi chì cunsuma liquidi puliti è cibi freschi.
  • Lavate e mani per almenu 20 seconde, soprattuttu prima di manghjà è dopu aduprà u toilette.
  • Assicuratevi chì i frutti è ligumi sò lavati bè in acqua pulita.
  • Lavate e so buttigli ogni volta è ùn aduprate micca una formula almacenata.
  • Evite l'alimenti chì sò servuti in u buffet apertu.
  • Evite piscine chì ùn site micca sicuru di a so pulizia. "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*