À chì deve esse attentu à e donne incinte d'estate durante u viaghju?

À chì deve esse attentu à e donne incinte d'estate durante u viaghju?
À chì deve esse attentu à e donne incinte d'estate durante u viaghju?

Specialista in Ostetricia è Ginecologia Op. Dr. Meral Sönmezer hà datu infurmazioni impurtanti nantu à u sughjettu. I mesi di l'estiu sò ancu un periodu indispensabile di vacanze per e donne incinte. À questu puntu, hè assai impurtante per attentu à certi reguli di viaghju per a salute di a mamma è di u zitellu. 11th-36th ghjorni di gravidenza. I fine di settimana sò i migliori tempi per andà in strada. E donne in attesa chì anu risicu di abortu, risicu di nascita prematura, sanguinamentu è prublemi di coagulazione anu da valutà definitivamente a so situazione cù u so duttore prima di viaghjà. Viaghjà in aviò per longu distanzi deve esse preferitu durante a gravidanza. Se a strada deve esse usata, viaghjà in veìculu privatu serà assai più còmode ch'è in autobus. Questu hè seguitu da viaghji in veìculu privatu. Viaghjà in autobus ùn hè micca assai sanu è còmode. Stà immobile per un bellu pezzu nantu à i viaghji di l'aviò pò causà coaguli di sangue in i vini di a gamba di e donne incinte, è questu coagulu pò sbulicà è andà in organi cum'è i pulmoni è u cervellu, facendu chì u flussu di sangue si ferma quì. Stu fenominu hè chjamatu "tromboembolismu". Per quessa, in viaghji in aereo chì duranu più di 3 ore;

  • Ùn stà fermu per un bellu pezzu.
  • L'attenzione deve esse pagata à u cunsumu di fluidu adattatu.
  • Calzini di cumpressione chì aumentanu a circulazione di sangue in i gammi deve esse purtati in voli longu. In casu di necessariu, a medicazione anticoagulanti pò esse pigliata sottu u cuntrollu di un duttore prima di u volu.

Sti cunsiglii sò validi da u principiu di gravidenza finu à 6 simane dopu à u parto. In i viaghji cù un veiculu privatu, hè apprupriatu à pusà in u sediu di daretu da a 11a settimana o, se pusatu in u sediu di fronte, per mette un picculu cuscinu trà u cinturione è u corpu. L'impurtante quì hè di piglià una pausa ogni 2-3 ore. Cù i camini da esse fatti durante i pause, a circulazione di sangue pò esse riarrangiata. Inoltre, u cunsumu di fluidu ùn deve esse interrottu durante u viaghju. Evite bevande chì cuntenenu cafeina è cibi chì sò amari, agri o assai grassi. E donne in attesa cù prublemi di coagulazione di u sangue pò preferite calze di compressione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*