Reazione à a Suspensione di l'Attività di e Scole Turche in Grecia

Risposta à a Suspensione di l'Attività di e Scole Turche in Grecia
Reazione à a Suspensione di l'Attività di e Scole Turche in Grecia

U Ministru di a Difesa Naziunale, Hulusi Akar, hà parlatu à a "Cerimonia d'apertura di massa Kayseri è a Cerimonia di inaugurazione di a linea di trenu d'alta velocità Ankara-Yerköy-Kayseri", chì hà fattu in a piazza Kayseri Cumhuriyet cù l'onore di u nostru presidente u Signore Recep Tayyip Erdoğan. Ministru Akar; Hà enfatizatu chì in un periodu criticu quandu i equilibri pulitichi, militari è ecunomichi sò stati ricustruiti, Turchia hè diventata un sughjettu in e relazioni internaziunali sottu a dirigenza di u nostru presidente, u Signore Erdoğan, rinfurzendu u so putere regiunale è ancu esercendu influenza cum'è attore glubale.

Spieghendu chì a Turchia, chì sempre agisce in modu proattivu di fronte à i sviluppi, hà sappiutu diventà un paese chì furnisce stabilità è fiducia in a so regione è e diverse geografie di u mondu, u Ministru Akar hà cuntinuatu cusì:

"U Ministeru di a Difesa Naziunale è e Forze Armate Turche, chì i so duveri è e so rispunsabilità anu aumentatu in questu prucessu induve u nostru paese hà intrapresu una missione cusì impurtante, stanu realizanu l'attività più intense è efficaci in a storia di a Republica cù novi approcci è approcci. strategie per a sicurità regiunale è glubale. In questu cuntestu, Mehmetçik assicura a sicurità di e nostre fruntiere cù a cunniscenza di "A fruntiera hè l'onore", a lotta contru tutte l'urganisazioni terroriste, in particulare FETO, PKK, YPG, PYD è DAESH, cù una viulenza crescente è una mentalità offensiva in casa è fora di a fruntiera. , è prutege i nostri diritti è interessi in i nostri mari è celi, cumpresu Cipru. Hè ancu pruteghja cù perseveranza è determinazione ".

REACTION À A SUSPENSIONE DI L'ATTIVITÀ DI E SCOLE TURCHE IN GRECIA

Enfatizendu chì l'azzioni pruvucatori di i pulitici grechi cuntinueghjanu malgradu tutti l'avvicinamenti bè intenzioni, u Ministru Akar hà dettu:

"L'ultimu esempiu di questu hè a decisione di suspende l'attività di e scole turche in Grecia. Cundannamu fermamente questu. Cum'è Turchia, ùn avemu micca lasciatu ogni tipu d'iniziativi inghjusti è illegali di a Grecia senza risposta nantu à u campu è à a tavula. Ùn ci rinunceremu nè da avà.

Inoltre, e Forze Armate Turche sustene a causa ghjusta di i nostri amichi è frati alleati in Libia, in particulare i nostri fratelli azerbaigiani, è cuntribuiscenu constantemente à a pace regiunale è mundiale. In listessu modu, i nostri sforzi sinceri per finisce a guerra trà Russia è Ucraina è per risolve a crisa di granu sò apprezzati da u mondu sanu. In questu cuntestu, l'accordu di spedizione di granu firmatu ieri in Istanbul in a presenza di u nostru presidente è u Sicritariu Generale di e Nazioni Unite hà dimustratu più chjaramente l'efficacità di u nostru paese in u campu diplomaticu. Da oghje, u nostru centru di coordinazione cumuna, chì hà da gestisce tutte queste attività in Istanbul, hà cuminciatu à travaglià cù a participazione di rapprisentanti di l'Ucraina, a Russia è l'ONU. Sfurtunatamente, ci hè stata una splusione in Odessa sta mane. Semu in cuntattu cù e duie parti è seguite l'evoluzione da vicinu. Cum'è Turchia, avemu rializatu tutti i nostri duveri finu à avà per risolve tuttu u prublema, è continueremu à fà. Vogliu sprimà u mo rispettu à a nostra nobile nazione, chì hà furnitu u so sustegnu, amore, fiducia è preghiere per permette di cumpiendu cù successu tutti i travaglii chì avemu fattu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*