A Cina ùn averà micca autostrada senza stazioni di ricarica à a fine di l'annu

Ùn ci sarà micca autostrada senza stazioni di ricarica in Cina à a fine di l'annu
A Cina ùn averà micca autostrada senza stazioni di ricarica à a fine di l'annu

In un novu documentu publicatu in quantu à l'infrastruttura di ricarica in autostrade, u Ministeru di i Trasporti Cinese s'hè impegnatu à furnisce u serviziu di ricarica à tutte e zone di serviziu di l'autostrade - eccettu quelli in lochi d'altitudine assai alta o regioni assai freti - à a fine di u 2022. Cusì, à a fine di u 2023, stazioni di ricarica seranu dispunibili nantu à tutte e strade statali induve ponu esse piazzate, è u so numeru serà aumentatu più in u 2025.

U pianu hà determinatu un calendariu chjaru per a custruzzione di l'infrastruttura di carica è in linea cù u tempu di sviluppu di a nova industria di i veiculi energetichi di u paese. U numeru di novi veiculi energetichi utilizati in Cina hà righjuntu 2022 milioni in ghjugnu 10. Stu numeru currisponde à 3,23 per centu di u numeru tutale di veiculi nantu à e strade di u paese.

In fattu, 2,2 milioni di veiculi di energia nova sò stati registrati in a prima mità di questu annu. Stu numeru hè u doppiu di i veiculi d'energia novi chì anu acquistatu targhe in a prima mità di u 2021. I figuri mostranu chì l'usu di novi veiculi d'energia aumenterà rapidamente.

Ci era 2021 milioni di colonne di carica in u paese à a fine di u 2,62. Inoltre, queste strutture di carica sò state distribuite in modo ineguale trà e diverse regioni. Per quessa, i cunduttori anu avutu difficultà à carricà i so veiculi in alcune regioni. U novu pianu faciliterà e cose per i veiculi chì funzionanu cù energia pulita in parechje manere.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*