102 9 combattenti terroristi stranieri da XNUMX naziunalità diverse deportati

Migliaia di cumbattenti terroristi stranieri di naziunalità sfarente deportati
102 9 combattenti terroristi stranieri da XNUMX naziunalità diverse deportati

In u risultatu di u travagliu realizatu per a sicurità di a Turchia in e fruntiere, un totale di 1.168 102 cumbattenti terroristi stranieri di 9.000 naziunalità diverse, di quali XNUMX XNUMX sò stati membri di i Stati Uniti è l'UE, sò stati deportati.

U Ministeru di l'Internu, a Direzzione di a Gestione di a Migrazione cuntinueghja à travaglià nantu à a deportazione di i cumbattenti terroristi stranieri chì venenu da i so paesi per unisce à l'urganisazioni terroriste cum'è PKK / PYD è DAESH. Dapoi a guerra civile siriana chì hà iniziatu in u 2011, un totale di 102 9.000 cumbattenti terroristi stranieri da XNUMX naziunalità diverse sò stati deportati.

A maiò parte di i Naziunali di l'UE Deportati

In cunsiderà a distribuzione di naziunalità di i cumbattenti terroristi stranieri espulsi, hè statu vistu chì parechji terroristi sò stati rimandati in i paesi di l'UE. In u scopu di i studii realizati, un totale di 2011 naziunali FYTS da 59 paesi membri di i Stati Uniti è l'UE sò stati deportati da u 1.109.

Sicondu questu;

  • 2019 da 12 paesi di l'Unione Europea in 126,
  • 2020 da 8 paesi di l'Unione Europea in 95,
  • Mentre era rinviatu in 2021 paesi FTF da 8 paesi di l'Unione Europea in 69;

In u periodu di sette mesi di questu annu, 6 cumbattenti terroristi stranieri da 20 paesi di l'Unione Europea sò stati deportati.

Trà i cumbattenti terroristi stranieri rimpatriati da u principiu di u 2019, i primi ottu naziunalità (stati membri di l'UE) eranu Francia, Germania, Paesi Bassi, Belgio, Finlandia, Romania, Svezia è Austria.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*