A 13ª Festa di l'uva di Karaburun hà iniziatu cù mostra di culore

A Festa di l'uva di Karaburun hà cuminciatu cù l'imaghjini culurite
A 13ª Festa di l'uva di Karaburun hà iniziatu cù mostra di culore

U 13e Festival di uva Karaburun, urganizatu cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà iniziatu cù imagine culurite. A ghjente di Izmir hà dimustratu un grande interessu in l'avvenimentu tradiziunale tenutu dopu à una pausa di dui anni per via di a pandemia. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, "Ciò chì dite di u patriotismu, u naziunalismu, u naziunalismu, principia cù a prutezzione di a fertilità di sta terra. Prutegeremu a fertilità di sta terra, l'onore di sta terra, u putere di sta terra. "Pruteremu a terra di i nostri antenati è nipoti", disse.

U festival di uva di Kösedere, ospitatu da a municipalità di Karaburun è cù u sustegnu di a municipalità metropolitana di Izmir, hà iniziatu. Dopu à a pandemia di dui anni, i pruduttori di uva di a regione si sò scontrati cù a ghjente di Izmir in a piazza di u quartiere di Kösedere. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à u 13e Festival di uva di Kösedere Tunç Soyer è a so moglia Neptün Soyer, u sindaco di Karaburun İlkay Girgin Erdoğan è a so moglia Teoman Erdoğan, rapprisentanti di u partitu puliticu, capi, persone lucali è persone di Izmir anu assistitu. Dopu à i discorsi d'apertura, u festivale cuntinueghja cù corteggi è visite di stand. A cunversazione "Sustenibilità di a viticultura" hè stata ancu fatta cù i pruduttori in u festival. In l'intervista moderata da l'ingegnere agriculu, u ricercatore è u scrittore Bilge Keykubat, u Maestru Ingegnere Agricultore Sacit İnal, i pruduttori Yakup Aksür, Mehmet Özduran è Ahmet Eren anu spartutu infurmazioni nantu à cumu si pò cresce a viticultura in Karaburun. Dopu à l'entrevista, u pruduttore Yakup Aksüt hà spiegatu e tecniche di pressa di uva à u Pekmez Workshop.

A Festa di l'uva di Karaburun hà cuminciatu cù l'imaghjini culurite

L'estinzione di a cultura agricula ùn hè mai u destinu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà dettu ch'ellu era felice d'esse cù a ghjente lucali in unu di i ghjorni più speciali di Karaburun. Tunç Soyer, "Karaburun, una geugrafia di uva, alivi è capre, cuntinueghja à mantene e tracce di a civiltà di a fertilità anatolica viva. Per pruduce suluzioni permanenti à prublemi cum'è a crisa climatica, l'impattu di quale avemu sempre più sentitu, avemu da trasfurmà l'armunia cù a nostra natura in una cultura. U passu più basicu chì avemu bisognu di piglià per questu hè di prutezzione di e sementi, l'acqua è a terra, chì sò l'inputs basi di l'agricultura. Per assicurà chì i nostri pruduttori, garantitori di a sicurezza alimentaria, sò alimentati induve sò nati. In Izmir, avemu brevemente chjamatu tuttu questu "Una altra agricultura" è partenu cù un sognu chì vedemu cum'è oghje passu à passu. Un'altra agricultura hè pussibule! Dicemu chì l'agricultura ùn hè micca qualcosa chì solu i pruduttori à grande scala è l'urganisazioni industriali ponu fà. Questu ùn hè micca statu u casu in tutta a storia. In tutta a storia, hè sempre stata una industria chì assicura a satisfaczione di i picculi pruduttori in u locu induve sò nati. Per quessa, Anatolia hè diventata u magazzinu di granu di u mondu. I paisani lascianu i so paesi è si uniscenu à l'armata disoccupata. A nostra cultura agricula hè à pocu à pocu sparisce. Allora hè questu un destinu? Mai ! "Sapemu bè chì l'altu costu di a vita, questa alta inflazione, è a crisa ecunomica in cui simu ùn sò mai un destinu", disse.

Prutegeremu a nostra terra

Ricordendu chì Izmir, cù e so pianure fertili, muntagne è valli, delta è fiumi, hè statu un locu chì hà inspiratu a vita in armunia cù a natura per 8 500 anni. Tunç Soyer, "Cinque gruppi di prudutti assai preziosi, tutti pruduciuti cù sementi è razzi lucali in questa geografia unica, sò i nostri prudutti priurità. Questi includenu frutti resistenti à a siccità, cum'è uva, fichi è amanduli, grani è legumi di l'eredi, pesche di a costa, pastura è, sicuru, alivi. Sti prudutti formanu a spina di a nostra pulitica Izmir Agriculture, chì hè resistente à a siccità è a crisa climatica. Tutti questi sò cultivati ​​in Karaburun. Karaburun hè u paradisu di a cultura capra. Karaburun hè una di e geografie più belle è fertili in u mondu. Sfurtunatamente, nè Karaburun, nè Izmir, nè Turchia campanu in una qualità di vita cumpatibile cù queste ricchezze è stu putenziale. Nisunu di noi hè vivu è nimu di noi meriteghja questu. Sapemu chì questu ùn hè micca un destinu, u cambiaremu. Tuttu ciò ch’è tù dici di u patriotismu, di u naziunalismu, di u naziunalismu, principia da a prutezzione di a fertilità di sta terra. Nimu ùn vi deve ghjudicà. Prutegeremu a fertilità di sta terra, l'onore di sta terra, u putere di sta terra. Prutegeremu a terra di i nostri antenati è nipoti. "Continueremu à campà inseme felici in queste terre", disse.

Fortunatamente, avemu un presidente chì a dirigenza hè l'agricultura è u sviluppu rurale.

Dichjarà chì a festa di l'uva hà fattu una grande cuntribuzione à a prumuzione di u distrittu è di Kösedere, u sindaco di Karaburun, İlkay Girgin Erdoğan, hà dettu: "Oghje, u nostru paese vive a più prufonda crisa ecunomica è un prufondu impoverimentu in a so storia. A causa di l'ecunumia difettu è di e pulitiche agricule sbagliate implementate, i nostri pruduttori, in particulare u settore agriculu, si alluntananu da a terra è a produzzione à un ritmu allarmante. Avemu avutu assai avvenimenti pieni di avvenimenti storichi per quelli chì volenu capiscenu. Mentre chì u nostru paese paradisu, chì e so terri campanu à u massimu in quattru stagioni è chì e so terri sò pieni d'abbundanza, hà u putenziale di alimentà facilmente almenu 200 milioni di persone, oghje avemu a vergogna di fighjà u percorsu di i battelli carchi di granu è granu chì sò permessi di lascià i porti ucraini. Sapemu è cridemu chì i ghjorni chì avemu da scaccià sta catina di vergogna sò assai vicini. A ricca geugraffia chì campemu permette a cultura di prudutti agriculi unichi à Karaburun. U nostru duvere hè di revelà l'abbundanza è di presentà i prudutti cultivati ​​in u megliu modu pussibule. Avemu da ottene u sviluppu cù pulitiche chì pioniere a produzzione senza perde a nostra identità core. Quantu simu furtunati d’avè un merre metropolitanu chì e so priorità sò l’agricultura è u sviluppu rurale. u nostru presidente Tunç Soyerhà dimustratu à tutti l'impurtanza ch'ellu attache à l'agricultura è dà un esempiu per tutta a Turchia. "Assicureremu u sviluppu agriculu cù i nostri agricultori è pruduttori nantu à sta strada", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*