164 Barche Domestiche è Naziunali sò state purtate à u Cumandante di a Guardia Costiera

I Barche Naziunali è Naziunali sò stati purtati à u Cumandante di a Guardia Costiera
164 Barche Domestiche è Naziunali sò state purtate à u Cumandante di a Guardia Costiera

U Ministru di l'Interior Süleyman Soylu hà desideratu a bona furtuna à i 164 barche domestiche è naziunali aghjuntu à l'inventariu di u Cumandante di a Guardia Costiera è a Pulizia Marina.

U Ministru Soylu, in u so video di spartera nantu à u so contu di e social media, hà dettu: "164 barche domestiche è naziunali sò state purtate à u nostru Cumandamentu di a Guardia Costiera è à a nostra polizia marittima nantu à istruzzioni di u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan. Bona furtuna à u nostru paese è a nostra nazione ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

In u video giratu in Yassıada, induve ci sò imaghjini di barche domestiche è naziunali, u Ministru Soylu hà dettu: "Com'è storia, Yassıada ùn hè micca solu un locu induve i ricordi dolorosi di u nostru passatu venenu à a vita. À u listessu tempu, si trova cum'è a tutela di quelli chì cercanu di fà scurdà di a libertà, a demucrazia, u sviluppu, a fiducia in sè stessu è impedisce à Turchia di scuntrà i grandi ideali di u futuru. Grazie à Diu, oghje, sottu a guida di u nostru presidente Recep Tayyip Erdogan, Turchia hà scunfittu è scunfittu a tutela Yassıada ". hà fattu a so valutazione.

 

U Ministru Soylu hà enfatizatu chì a Turchia hè circundata da i mari da trè lati è hà cuntinuatu cusì:

"Da una banda, i prublemi di sicurità in a costa, da l'altra banda, i prublemi di immigrazione, da l'altra parte, a lotta contru a droga, da l'altra banda, u crimine urganizatu, è soprattuttu i crimini transfruntieri è i prublemi di contrabbando, tutti. cun elli, cum'è e nostre forze di sicurezza, Gendarmeria, Pulizia, Mehmetçi, è ancu i nostri guardiani di sicurezza si trattanu di elli. Inseme, a nostra guardia costiera li batte in i nostri zoni marittimi ".

Hà caratteristiche chì parechji paesi di u mondu ùn anu micca

Dichjarà chì ci hè bisognu di veiculi di patrulla in i mari, u nostru Ministru Mr. Soylu hà dettu: "Avemu trasmessu questu à u nostru stimatu presidente Recep Tayyip Erdoğan è hà immediatamente datu l'ordine. Anu reclutatu 107 barche, cumprese 57 guardia costiera è 164 barche di polizia à e nostre forze. Semu grati è grati ". disse.

U Ministru Soylu hà ringraziatu à a Presidenza di l'Industrie di Difesa è à i fabricatori di a barca, "Perchè hà parechje caratteristiche è queste caratteristiche includenu caratteristiche chì ùn sò micca dispunibili in parechji paesi di u mondu". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*