ASPİLSAN Energy A 33ª Cumpagnia di Turchia chì conduce a maiò parte di i prughjetti di R&D

ASPILSAN Energy A Cumpagnia di Prughjettu R&D più grande di Turchia
ASPİLSAN Energy A 33ª Cumpagnia di Turchia chì conduce a maiò parte di i prughjetti di R&D

ASPİLSAN Energy hè diventata a 2021ª cumpagnia in u nostru paese chì hà realizatu u più prughjetti in 33, secondu u numeru di prughjetti di R&D. Sicondu a ricerca "R&D 250", ASPİLSAN Energy hè diventata a 2021ª cumpagnia in u nostru paese chì hà realizatu a maiò parte di prughjetti in a categuria "Top 100 secondu u numeru di prughjetti realizati in u Centru R&D" in 33.

Mentre ASPİLSAN Energy hà rispostu à i bisogni energetichi di l'industria di difesa dapoi 41 anni, hà allargatu significativamente a so cartera cù novi prudutti vultendu à diversi settori cù e so suluzioni innovative è visionarie chì hà pruduttu in l'ultimi anni.

Facendu una dichjarazione in quantu à l'impurtanza chì ASPİLSAN Energy attribuisce à l'attività di R&D per riduce a dipendenza di u nostru paese da i bisogni energetichi stranieri, u direttore generale di ASPİLSAN Energy, Ferhat Özsoy, hà dettu: hè diventatu u prublema più impurtante di ASPİLSAN Energy in 2021 in termini di trasfurmazioni è crescita. Cum'è ASPİLSAN Energy, avemu fattu una longa strada in a produzzione di batterie in u locu è naziunale.

Cum'è ASPİLSAN Energy, seguimu da vicino e soluzioni innovative è tecnulugia avanzate in u nostru settore in i nostri quattru centri R&D situati in Kayseri, Ankara, Istanbul è Edirne. In i nostri centri R&D, avemu fattu un prugressu significativu in prughjetti di cuncepimentu di batterie d'alta tecnulugia per i prudutti ASELSAN, TUSAŞ è Roketsan. Queste batterie daranu cuntributi significativi à a produzzione domestica è naziunale di i sistemi di difesa critichi di u nostru paese.

In u nostru Centru R&D di Ankara, avemu finitu l'installazione di una infrastruttura chì hè capace di sviluppà è cuncepisce batterie è sustene i pruduttori di materie prime. In questu centru di R&D, chì serà una basa per i studii di batterie di u nostru paese, servemu tutti i nostri stakeholder in quantu à ogni tipu di teste, chjuche o grandi, per a produzzione è u sviluppu di batterie. In listessu modu, grazia à un cuntrattu chì avemu firmatu cù TUBITAK Rail Transport Technologies Institute (RUTE), simu cungiunendu studii di sviluppu di batterie.

In u nostru Centru R&D d'Istanbul, avemu lasciatu una tappa impurtante rivelendu i primi prototipi di studii di l'idrogenu è di celle di combustibile in 2021. Avemu prisentatu i nostri prototipi di l'elettrolizzatore è di celle di combustibile à u publicu. L'impurtanza di sti travaglii diventa ancu più evidenti dopu à a firma di a Cunvenzione di Parigi. In u periodu chì vene, u nostru travagliu nantu à questu sughjettu hà da guadagnà ancu più impulsu.

U nostru portafoglio di prudutti hè allargatu in i settori civili

Quandu guardemu à diversi mercati è novi prudutti, avemu intrutu in un mercatu impurtante localizzandu diverse batterie di u sistema ferroviariu. In parallelu cù l'investimenti in metro è treni fatti in u nostru paese, avemu ottinutu i risultati di i nostri investimenti in u campu di e batterie di u sistema ferroviariu è furnite e nostre prime batterie di u sistema ferroviariu domesticu à e nostre imprese è i pruduttori.

Inoltre, avemu cuminciatu à furnisce i nostri primi prudutti per e diverse piattaforme navali. Inoltre, avemu fattu un passu in un novu mercatu decidendu di pruduce batterie per l'apparecchi in casa cù Arçelik. In novu, avemu fattu cullaburazioni impurtanti in dui settori diffirenti cù e nostre batterie di telecomunicazioni è batterie di e-mobilità. Avemu ancu intrutu in u mercatu di l'aviazione civile grazia à a certificazione di l'Agenzia Europea di Sicurezza di l'Aviazione (EASA), chì avemu finitu in 2021. In questu rispettu, pudemu dì chì 2021 hè statu un annu produttivu per i prughjetti di R&D realizati da ASPİLSAN Energy.

Cù u scopu di rinfurzà l'industria di u nostru paese cù i sforzi di l'ingegneri turchi cù risorse domestiche è naziunali, continueremu à a ricerca è u sviluppu cù passi fermi, senza abbandunà a nostra strategia ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*