5 cuncepzioni sbagliate nantu à u sole

L'idea sbagliata ghjustu cunnisciuta di u sole
L'idea sbagliata ghjustu cunnisciuta di u sole

Acıbadem Bakırköy Hospital Specialista in Dermatologia Dr. Belma Bayraktar hà dettu à i 5 idee sbagliate cumuni nantu à u sole in a sucetà è hà datu avvirtimenti è suggerimenti impurtanti.

Un bronzu ligeru prima di andà in vacanze mi pruteghja da u cancer di a pelle

A verità: "Dermatologu Dr. Belma Bayraktar "I dispusitivi di abbronzatura sò assai più dannosi cà a radiazione UV chì simu esposti à l'esternu. Emettenu 2-4 volte più radiazione UV cà u sole normale. Questu significa più danni à l'ADN è un risicu più altu di cancru di a pelle penetrendu più profonda in a pelle. U bronzu ligeru ottenutu cù u dispusitivu di tanning furnisce solu prutezzione finu à SPF 3-4. Questu hè ben sottu u nostru minimu SPF 30 cunsigliatu. Inoltre, ùn ricumandemu micca di abbronzatura in ogni modu, sia cù u sole o cù un solarium ".

Ùn ci hè bisognu di prutezzione di u sole in tempu nuvoloso è ombra

A verità hè: "I nuvuli ùn impediscenu micca a radiazione UV cum'è pensatu. Sicondu l'Organizazione Mondiale di a Salute, 80 per centu di a radiazione UV ghjunghje à a terra attraversu i nuvuli. Per quessa, hè necessariu d'utilizà sunscreen in tempu nuvoloso è in l'ombra. Mentri si pensa chì i raghji di u sole ùn sò micca dannusu in a nostra sucità quandu i raghji di u sole ùn sò micca verticali in a tarda, sta infurmazione ùn riflette micca a verità. Per questa causa, hè necessariu di ùn esce micca senza piglià precautions per a prutezzione di u sole è micca esse espunutu à u sole trà 10-16, quandu i raghji di u sole sò intensi.

Aghju intesu chì u 80 per centu di l'esposizione UV hè sottu à l'età di 18 anni. Ùn ci hè bisognu di prutezzione di u sole dopu à 50 anni

A verità: "25 per centu di l'esposizione UV si trova sottu à l'età di 18 anni. U cancer di a pelle ùn si sviluppa micca solu in a zitiddina, ma ancu cù a dosa cumulativa di a radiazione UV chì simu esposti in tutta a nostra vita. A maiò parte di i cancers di a pelle non melanoma si sviluppanu in i zoni chì sò stati esposti à u sole per parechji anni, cum'è a testa è u collu. Per questu causa, indipendentemente da l'età, hè necessariu di prutezzione di u sole cù u sunscreen, cappelli è robba.

Quelli cù a pelle scura ùn anu micca bisognu di prutezzione di u sole

A verità: "I cancers di a pelle sò cumuni in i caucasiani. Mentre chì l'effettu di prutezzione di u sole (SPF) di a pelle negra hè di 13,4 in media, hè 3,4 per a pelle bianca. A radiazione UV provoca danni à l'ADN in tutti i tipi di pelle, in altri palori, nisun tipu di pelle hè resistente à l'ultraviolet. Per quessa, tutti i tipi di pelle deve esse prutetti da u sole. Quandu i precautions necessarii sò pigliati per pruteggiri da u sole (per ùn esse espunutu à u sole trà 10: 00-16: 00, per ùn fà attività all'apertu durante l'ore quandu i raghji di u sole sò intensi, per portà un cappellu à larghezza, per portà vestiti di culore chjaru, per portà occhiali di sole protettivi UV), u melanoma è u sviluppu di u cancer di a pelle senza melanoma pò esse prevenu.

Sunscreens sò dannusu

A verità: "Dermatologu Dr. Belma Bayraktar hà dettu: "Ci sò alcune riserve nantu à i filtri di u sole, chì ùn riflettenu micca a verità, soprattuttu nantu à u fattu chì sò assorbiti da a pelle è mischiati cù u sangue, dannu l'organi è avè effetti hormonali. In i studii realizati, ùn sò micca stati truvati risultati chì pruvucanu questi. Eruzioni pruriginose pò esse scontru in quelli chì sò allergii à un ingredientu in certi sunscreens. dice. Dichjarà chì, malgradu i raghji dannosi di u sole, i sunscreens chì ùn causanu micca effetti allergii deve esse appiicati à tutte e parti esposte di u corpu, senza lascià spazii. Belma Bayraktar parla: "Cù una ricetta pratica; Per un adultu mediu, 2-3 tablespoons d'applicazione hè abbastanza per u corpu, è 1-2 teaspoons per a faccia è u collu. Si deve esse ripetutu dopu à natà è sudatu. Pò stà ottu ore senza alcuna attività. Sunscreen deve esse appiicatu 15-20 minuti prima di entra in cuntattu cù l'acqua. I filtri solari ùn sò micca cunsigliatu per i zitelli di menu di 6 mesi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*