I 5i Ghjochi di Sulidarità Islamica Fini cù Una Cerimonia Esuberante

I ghjochi di sulidarità islamica sò finiti cù Toren entusiasmu
I 5i Ghjochi di Sulidarità Islamica Fini cù Una Cerimonia Esuberante

I 5i Ghjochi di Solidarietà Islamica ospitati da Konya, Presidente di a Federazione Sportiva di Solidarietà Islamica è Ministru di Sport di l'Arabia Saudita Prince Abdulaziz bin Turki al-Faisal al-Saud, Ministru di Ghjuventù è Sport Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Governatore di Konya Vahdettin Özkan, Sindaco di A Municipalità Metropolitana di Konya Hè stata cumpletata cù una cerimonia di chiusura entusiasta à a quale hà assistitu Uğur İbrahim Altay.

À a ceremonia di chiusura tenuta à l'Università Selcuk 15 July Stadium; Presidente di a Federazione Sportiva di Solidarietà Islamica (ISSF) è Ministru di Sport di l'Arabia Saudita Prince Abdulaziz bin Turki al-Faisal al-Saud, Ministru di Ghjuventù è Sport Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Governatore di Konya Vahdettin Özkan, Sindaco di Konya Metropolitan Uğur İbrahim Altay è i rapprisentanti di u paese anu assistitu.

A cerimonia di chiusura, chì principia cù u cantu di l'Innu Naziunale, cuntinueghja cù a sfilata di l'atleti cù e bandiere di i paesi participanti. I luci è i fuochi d'artificiu in a cerimonia anu prisentatu ancu una festa visuale à i participanti.

"U VINCITORE ERA FRATELLANZA, UNITÀ, INSIEME"

In u so discorsu à a ceremonia, u Ministru di a Ghjuventù è di u Sport Kasapoğlu hà dichjaratu ch'elli anu urganizatu una grande urganizazione cù millaie di atleti di 54 paesi è hà dettu: "I ghjochi tenuti per a quinta volta seranu un strumentu per rinfurzà a fratellanza di i paesi cum'è un occasione di rinfurzà a nostra unità è sulidarità, rinforzendu cù u listessu entusiasmu è entusiasmu. Eramu assai felici di accoglie migliaia di i nostri fratelli in Turchia in stu clima di tolleranza di Mevlana. Ùn ci hè mai statu un perdente in sta lotta. Dopu à i cuncorsi pieni di lotta, u vincitore hè a fratellanza, l'unità è l'unione. Tutti i nostri invitati tornanu in i so paesi da sta bella cità, Turchia, cù novi amicizie è ricordi indimenticabili. Fortunatamente, sta riunione significativa hà avutu scontri fruttuosi cù i nostri cumpagni atleti, preziosi stati è amministratori sportivi. Da avà, avemu creatu un fundamentu impurtante è una tappa per l'unità è a sulidarità di i paesi islamici quì ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

"Avemu urganizatu l'urganizazione SPORTIVA PIÙ COMPRESIVA DI L'ANNU 2022"

Indicà chì l'umanità hà bisognu di a forte unità di u mondu islamicu per fà u mondu più ghjustu è vivable, u Ministru Kasapoğlu hà cunclusu e so parolle cum'è seguita. "In u prossimu periodu, purteremu a nostra cuuperazione sia in u campu di u sport sia in u campu di a ghjuventù à livelli più altu per rinfurzà a nostra unità è sulidarità. Avemu urganizatu l'urganizazione sportiva più cumpleta di u 2022. Ci hè assai sforzu è sforzu quì. In sta notte d'addiu, vogliu sprime a mo gratitudine à tutti quelli chì anu cuntribuitu à sta bella pittura. Cari stakeholder; Vogliu ringrazià u Guvernatore di Konya, a Municipalità Metropolitana di Konya è tutti i nostri citadini di Konya per u so ospitalità è cuntribuzioni. Vogliu sprime a mo gratitudine à u nostru presidente, Recep Tayyip Erdoğan, per u so forte dirigenza è sustegnu, in a strada di diventà un paese di marca in u turismu sportivu ".

GRAZIE PER HOSTING KONYA

U presidente di l'ISSF, u prìncipe Abdulaziz bin Turki al-Faisal al-Saud, hà ringraziatu per l'ospitalità dimustrata, "Più di 4 ghjucatori masculini è femini anu participatu à i ghjochi è rapprisentanu 54 paesi. Allora ti ringraziu per mandà un missaghju chjaru à u mondu sanu. A sulidarità hè u nostru nome, a pace hè a nostra lingua, a cumpetizione onorevoli in i campi sportivi hè u nostru modu. Grazie Konya. Vogliu sprime a mo gratitudine à a Republica di Turchia è u so populu, sottu a guida di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, per avè accoltu stu prugramma eccezziunale in Konya è riunite a famiglia sportiva in questa cità. Semu felici chì una tale riunione hè tenuta dopu à i prublemi chì u mondu hè statu sottumessu à causa di a pandemia ". disse.

U prugramma di chjusi finisci cù u cuncertu di Kubat.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*