A municipalità metropolitana di Istanbul hà consegnatu carne di sacrifiziu à 232 mila famiglie

A municipalità metropolitana di Istanbul hà consegnatu carne à e case di mille famiglie
A municipalità metropolitana di Istanbul hà consegnatu carne di sacrifiziu à 232 mila famiglie

Grazie à a campagna di donazione qurban realizata da a Fundazione Istanbul, IMM hà consegnatu carne à e case di 232 mila famiglie. Un totale di 3 milioni 43 mila TL hè statu cullatu in a terza campagna di donazione di vittime questu annu. Cù e donazioni cullate, 506 vacche sò state sacrificate. A carne tagliata hè stata cunservata è consegnata à i bisogni.

A campagna di donazione Eid al-Adha, urganizata per a terza volta quist'annu da a Fundazione Istanbul affiliata à a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM), hà attiratu una grande attenzione da i filantropi in Istanbul è in Turchia. Un totale di 3 milioni di 600 mila TL hè statu cullatu in a campagna di donazione, chì u prezzu di l'azzioni hè statu determinatu cum'è 43 mila 506 TL questu annu.

ADATTA PER U PUBLICITÀ RELIGIUSO È SENSIBILE À L'AMBIENTAMENTE

Cù queste donazioni, a Fundazione IMM Istanbul hà sacrificatu 1.728 bovini in cunfurmità cù e cundizioni di salute è l'obbligazioni religiose. Da sti vittimi, chì currisponde à 12 mila 85 azzioni, 169 mila cubi in conserve, 57 mila brodi di osse di medula, 3 3 zuppa di trippa è 50 XNUMX zuppa di trottu sò stati ottenuti. U XNUMX per centu di a zuppa è i succhi di medula sò stati furniti da a cumpagnia.

Cum'è l'annu passatu, a Fundazione IMM Istanbul hà massacratu e vittime cù a stessa cumpagnia in u distrittu Kemalpasa di Izmir questu annu. I taglii sò stati fatti sottu a registrazione di càmera è sottu a tutela di un nutariu publicu. U direttore di a fundazione hà datu un mandatu à a persona chì hà fattu a macellazione per ogni segmentu, a macellazione hè stata realizata in a cumpagnia di l'imam affiliatu à u Diyanet, sottu u cuntrollu di u veterinariu di a direzzione di l'agricultura di u distrittu. leghjendu i nomi di ogni donatore.

A cumpagnia, chì hà un Certificatu Positivu EIA, Permisu Ambientale, Licenza di Travagliu, Certificatu di Approvazione di l'Affari, Certificatu di Macellazione Halal, Certificatu di Sistema di Gestione di Qualità ISO 26001, hà fattu i tagli senza dannu l'ambiente. Sangue, basura, manure, etc. da i cuttings. I rifiuti sò stati mandati à i stabilimenti di riciclamentu è di biogas autorizati. Dopu chì e pelle di l'animali macellati sò stati venduti da a cumpagnia, u costu hè stata donata à a Fundazione Istanbul.

Pò esse pruduciutu secondu u CODEX ALIMENTARI

Dopu chì u prucessu di slaughtering hè statu finitu, a carne, chì hè stata pigliata à riposu per trè ghjorni, hè stata trasfurmata è pronta per a canning. U rispettu di u codice di l'alimentariu hè statu preparatu ottenendu un certificatu di cunfurmità da l'università. I lattine chì ùn cuntenenu micca additivi sò stati sottumessi à un periodu di attesa di 21 ghjorni è sò stati riuniti cù quelli chì anu bisognu chì anu ricevutu aiutu da IMM dopu a prova di laboratoriu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*