A Federazione di Ristoranti si prepara à boicottà i sistemi di ordini alimentari in linea

A Federazione di Ristoranti si prepara à boicottà i sistemi di ordini alimentari in linea
A Federazione di Ristoranti si prepara à boicottà i sistemi di ordini alimentari in linea

In a dichjarazione fatta da u presidente Sayit Karabağlı, hè statu dichjaratu: "Se i sistemi di ordine di l'alimentu in linea ùn anu micca rivisione e cumissioni esorbitanti chì ricevenu, noi, cum'è a Federazione Turca di Ristoranti, Kebab, Pasticceria è Dessert, chjuderemu i sistemi. in i nostri 100 mila imprese membri ", hà dettu a dichjarazione.

Sayit Karabağlı, presidente di a Federazione Turca di Restaurant, Kebab, Pasticceria è Pasticceria, hà publicatu una dichjarazione per informà u publicu. In a dichjarazione, "U settore di l'alimentariu è di e bevande, chì hè statu battutu per un bellu pezzu cum'è 2 anni per via di a pandemia, hè avà impotente per affruntà l'inflazione. Ci hè ancu a perdita di sangue per via di i mercati shrinking. I chjusi di l'imprese sò in crescita, è quelli chì cercanu di mantene a flotu si debitu. Se i sistemi di ordinazione di l'alimentu in linea ùn anu micca rivisione l'alte cumissioni chì applicanu cum'è vulemu, più di centu mila imprese membri affiliate à e nostre 81 camere di cummerci in 104 pruvince in u corpu di a nostra Federazione decideranu di boicotterà in tuttu u paese.

"A lege di u cummerciu è di u mercatu deve esse promulgata urgentemente"

Indittendu chì l'urganisazione di i cummercianti, chì hè a dinamo di a sucità, deve esse prutetta è prutetta, Sayit Karabağlı hà dettu: "Ancu se i duveri di u statu, cum'è a riduzione di l'IVA, u sustegnu di creditu, l'esenzione fiscale in alcune professioni chì sò nantu à u orlo di spariscia, sò stati parzialmente implementati, e misure pigliate sò insufficienti. Avemu bisognu di suluzioni fundamentali. Hè imperativu chì suluzioni cum'è a promulgazione immediata di e lege di vendita è di u mercatu, l'inclusione di i nostri cummercianti in i rigulamenti nantu à l'aumentu di l'affittu di l'abitazione, a riduzzione o l'eliminazione di l'imposte di ritenuta di l'affittu, o l'eliminazione da u pruprietariu, deve esse messe in vigore. subitu. Facendu l'evacuazioni di u locu di travagliu più difficili deve esse inclusu in a lege di u cummerciu di vendita ", disse.

"I tariffi di apertura di ogni ghjornu duveranu esse ridotti à 6% senza carica supplementu"

Sayit Karabağlı, presidente di a Federazione Turchia di Ristoranti, Kebab, Pasticcerie è Pasticcerie, hà dettu chì in u regulamentu n.u., e cumissioni di i sistemi di ordine di l'alimentu in linea, chì creanu un pesu per l'industria di l'alimentariu è di e bevande è sfruttanu i cummercianti cù i so tassi elevati. chì varieghja da u 6% à u 2016%, sò richiesti da a lege è cum'è in e carte di manghjà; tariffu di serviziu, tariffu di publicità promozionale, applicazioni wildcard, tariffu di apertura di ogni ghjornu, etc. deve esse ridutta à 29793% senza spese supplementari.

"Stanu marketing i nostri clienti à noi"

Sayit Karabağlı hà dettu chì i sistemi di ordine di l'alimentu in linea funzionanu cù i ristoranti di a catena internaziunale cù una cumissioni da 4% à 5% è chì e cumpagnie publicità nantu à i televisioni naziunali è in i media stampati, Sayit Karabağlı hà dettu: "I sistemi di ordine di cibo in linea rendenu u sistema attraente dandu. bonus è sconti à l'utilizatori, grazia à l'alte cumissioni chì riceve da u settore. Questa situazione attrae l'imprese impotenti in u sistema. Quandu a cumissioni di 18% pagata per via di sti sistemi chì vendenu i nostri clienti à noi hè riflessa à u cunsumadore cù u calculu di u costu, provoca prezzi esorbitanti innecessarii, disturba l'equilibriu di l'offerta è a dumanda è provoca inflazione in l'alimentariu.

"Fanu 2-3 volte più prufittu chè i cummercianti"

Rimarchendu chì i sistemi di ordine di l'alimentu in linea applicanu cumissioni extra attraversu i sistemi di pagamentu in linea chì anu creatu, chì deducenu i so crediti in anticipu è facenu pagamenti à i posti di travagliu in periodi di 15 à 30 ghjorni, Sayit Karabağlı, presidente di i ristoranti turchi, Kebab Shops. , Federazione di Pasticcerie è Pasticcerie, cuntinueghja e so parolle cusì : « Sti cumpagnie chì mostranu cummissioni di 10% o menu in i so cuntratti ; Porta e so cumissioni à a banda di 18% à 20% facendu tariffi supplementari cum'è tariffu di serviziu, tariffu di publicità promozionale, sconti settimanali di wildcard, tariffu di apertura è di chiusura. U sistema, chì face 2-3 volte u prufittu di i nostri cummercianti, hè diventatu cusì prufittu è attrattiva chì l'imprese internaziunali si multiplicanu entri in u sistema unu per unu.

"Avemu risoltu u prublema di l'accessu à u zuccheru"

Sayit Karabağlı, enfatizendu chì se e cumissioni ùn sò micca attirate à i tassi desiderati, deciderà di boicotterà più di 100 mila stabilimenti affiliati à a Federazione di Ristoranti in tuttu u paese, Sayit Karabağlı hà dettu: "In questu periodu campemu in cundizioni straordinarie, avemu hà iniziatu studii per stabilisce cooperative di cunsumu in un modu per allevà i nostri imprese membri affiliati à a nostra Federazione è per furnisce i prudutti di massa in cundizioni adatte. TÜRK-ŞEKER A.Ş., per eliminà i prublemi di i nostri pasticceri è dolci in l'accessu à u zuccheru. In cunfurmità cù l'accordu chì avemu fattu cù a nostra cumpagnia, avemu cuminciatu à furnisce u zuccheru à i nostri membri à i prezzi di vendita di fabbrica. Stu etc. Per diversificà e nostre iniziative, avemu pigliatu iniziative per acquistà prudutti di basa cum'è u zuccheru, a farina, l'oliu è a carne da e strutture di produzzione statali o da u settore privatu. Vulemu annunzià a bona nova chì averemu risultati in pocu tempu. Credu chì supereremu tuttu in pocu tempu travagliendu cù determinazione è diligenza in questu periodu quandu andemu per un collu di buttiglia ".

"Apertura di strutture suciali à u publicu crea una cumpetizione sleale"

Sayit Karabağlı, presidente di a Federazione Turca di Restaurant, Kebab, Pasticceria è Dessert, hà dettu chì un altru prublema hè l'installazione suciale, è hà finitu e so parolle cusì: "Alcune municipalità è istituzioni pubbliche aprenu e so strutture suciale à u publicu è u so propiu persunale. Queste iniziative, chì creanu una cumpetizione sleale è disturbanu l'equilibriu di u mercatu, mettenu ancu in prublemi i nostri cummercianti. In novu, alcune municipalità anu apertu ristoranti di a cità fora di e strutture suciale è cuminciaru à serve in tutta a cità. Ci vole à piglià precauzioni di fronte à sta situazione trista è pensativa chì provoca a vittimisazione di i nostri cummercianti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*