A furmazione di l'Accademia Ankara hà iniziatu

A furmazione di l'Accademia Ankara hà iniziatu
A furmazione di l'Accademia Ankara hà iniziatu

A Municipalità Metropolitana di Ankara, chì hà iniziatu a trasfurmazioni digitale in Başkent cù BLD 4.0 in u so approcciu di serviziu; Cuntinueghja à implementà i so travaglii chì cuntribuiscenu à l'impieghi, impediscenu a fuga di i cervelli è aprenu a strada per i ghjovani intraprenditori per apre u mondu.

A furmazione di l'Accademia TechBridge, chì hà iniziatu prima in u Nordu di Ankara per cuntribuisce à u sviluppu di u settore di l'infurmazione è di a tecnulugia in Ankara, cuntinueghja avà à u Centru Tecnulugicu Ansera. I furmazioni gratuiti "Academy Ankara", chì sò dati in 22 diversi campi d'altu livellu sottu a coordinazione di u Dipartimentu di Tecnologie di l'Informazione ABB, anu ancu iniziatu in Ansera TechBridge Academy.

100 persone chì anu participatu à a furmazione, chì includenu parechje sezioni da a furmazione di metaverse, chì hè una di e zone più populari di l'era digitale, à u sviluppu di u ghjocu, da a criptulugia à a codificazione robotica è a tecniche di cinema, riceveranu una furmazione di software in teoria è pratica. per 1,5 mesi.

Sottulineendu chì i ghjovani mostranu un grande interessu per l'educazione è chì u prughjettu dà un esempiu, u Trainer İrem Gökçe hà dettu: "Queste opportunità furnite da a cità metropolitana à i studienti sò à un livellu apprezzabile. L'energia di i studienti hè assai alta. Credu chì avemu da ottene boni risultati cum'è furmatori. Avemu un feedback pusitivu. L'interessu per l'educazione hà superatu e nostre aspettative ".

I ghjovani chì anu u dirittu di assistisce à i corsi aperti in l’Accademia, anu ancu a pussibilità di avè una professione in u settore di l’informatica dopu a furmazione ch’elli riceveranu.

Hè destinatu à purtà più di 09.30 mila ghjovani à u mercatu di l'industria digitale in 17.30-2 anni dopu à a furmazione di tecnulugia avanzata, chì serà datu à i ghjovani di a capitale trà 3-100 i ghjorni di a settimana, chì sò ubligatoriu.

I ghjovani chì anu participatu à a furmazione "Academy Ankara" tenuta à l'Academia Ansera TechBridge, chì includenu a Sala di Conferenza, u studio greenbox è whitebox, computer di stazioni di travagliu high-end equipati, smart boards, sala di sport è parechje opportunità tecniche, anu manifestatu a so satisfaczione. cù u prugettu cù e seguenti parolle:

Elcin Kilic: "Sò interessatu à i ghjochi è l'animazioni da quandu era chjucu. Aghju cercatu una educazione. Ùn pudia truvà un locu chì insegna stu equipamentu. Eru interessatu in sti furmazioni urganizati da a cumuna metropolitana è aghju applicatu. Bona cosa chì aghju applicatu. Pensu chì questi furmazioni sò una grande opportunità ".

Melisa Yilmaz: "Aghju dumandatu sta furmazione per migliurà in u campu di codificazione è software. Eru particularmente impressiunatu quandu aghju vistu l'ambiente. Aghju visitatu e classi, sò innovatori è belli cuncepiti. Grazie per avè datu questa opportunità cum'è ghjovani ".

Kemal Gulnar: "Tuttu hè ben preparatu. Aghju un prughjettu chì aghju travagliatu è aghju bisognu di piglià sti furmazioni per sviluppà u mo prughjettu, cusì sò quì. Hanu creatu un grande ambiente per i ghjovani, ringraziu a Municipalità Metropolitana ".

Yunus Khan: "Facciu disinni di ghjocu. Aghju decisu di piglià sta furmazione per rinfurzà l'aspettu visuale di questu. Spergu chì imparemu cose boni ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*