A Linea di Trenu d'Alta Velocità Osmaniye serà messu in serviziu in u 2025

A Linea di Trenu d'Alta Velocità Osmaniye serà ancu messa in serviziu
A Linea di Trenu d'Alta Velocità Osmaniye serà messu in serviziu in u 2025

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu, inseme cù a strada Kadirli-Andırın, avemu custruitu una sezione di 2,5 chilometri di a strada di Kadirli Southern Ring cum'è una strada divisa. Avemu ancu acceleratu l'investimenti ferroviari in Osmaniye. Avemu rinnuvatu e nostre linee cunvinziunali esistenti. U nostru prughjettu di u trenu d'alta velocità Mersin-Adana-Osmaniye-Gaziantep cuntinueghja in Osmaniye. Ellu hà dettu chì metteremu a nostra linea di treni à alta velocità in u serviziu di Osmaniye in 2025.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu ispezioni in u situ di custruzzione di Kadirli-Osmaniye Road, è dopu hà fattu una dichjarazione. Cuntribuisce à unu di l'elementi più impurtanti di a visione per u futuru, a cumpetitività di Turchia è l'elevazione di a qualità di vita di a società; Karaismailoğlu hà nutatu chì per creà un sistema di trasportu sicuru, ecunomicu, cunfortu, amichevule à l'ambiente, ininterrottu è sustenibile, è hà dettu chì durante i guverni di u Partitu AK, Turchia hà fattu un prugressu rivoluzionariu in i settori di l'infurmazioni è di a cumunicazione, cù a terra, l'aria, a ferrovia rotte maritime.

Karaismailoğlu, chì hà dichjaratu chì cum'è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, hà investitu 2003 trilione 2022 miliardi di lire in l'infrastruttura di trasportu è di cumunicazione di Turchia trà 1-670, hà datu e seguenti informazioni nantu à l'investimenti fatti:

"In tuttu u paese, avemu pigliatu a longa strada divisa da 6 mila 100 chilometri. Avemu purtatu à 28 mila 700 chilometri. Avemu aumentatu a reta di l'autostrada più di 2 volte è hà righjuntu 3 mila 633 chilometri. Avemu attraversatu e muntagne impenetrable cù tunnelli è vaddi prufonde cù viaducti. Avemu aumentatu a lunghezza di u ponte è u viaductu à 729 chilometri. Avemu aumentatu a nostra lunghezza totale di u tunnel di 50 chilometri à 13 chilometri aumentendu 661 volte. Avemu fattu u nostru paese u 6u operatore di Treni d'Alta Velocità in Europa è u 8u in u mondu. Avemu aumentatu a nostra rete ferroviaria tutale à 13 mila 22 chilometri. Avemu aumentatu u numeru di aeroporti da 26 à 57. I nostri voli domestici, chì sò stati fatti versu 2003 destinazioni da 2 centri in u 26, operanu avà da 7 centri à 57 destinazioni. Comparatu à u listessu periodu di u 2022, u trafficu aereu tutale hà aumentatu di 2021 per centu à a fine di lugliu 44. U numaru di passageri chì viaghjanu in aereu in 7 mesi hà superatu 96 milioni.

C'È CHAOS IN AEROPORTI EUROPEI, COMFORT IN AEROPORTI TURCHIA

Karaismailoğlu hà dettu: "Ora sò diventati silenziu davanti à u successu di l'Aeroportu d'Istanbul, chì cercanu di attaccà cù bugie ogni ghjornu solu per difamali", hà dettu Karaismailoğlu, "Tuttavia, anu iniziatu queste bugie è campagne di calunnia da u ghjornu. avemu annunziatu u prughjettu di l'aeroportu di Istanbul. A nostra nazione, chì hè stata cun noi è daretu à noi per 20 anni, hà pigliatu cura di l'aeroportu di Istanbul. À questu puntu, l'aeroportu d'Istanbul rinfurzeghja u so primu postu ghjornu per ghjornu, lascendu l'aeroporti europei. Ci hè u caosu in l'aeroporti europei. Ci hè cunfortu in l'aeroporti turchi. Grazie à i nostri mega investimenti cum'è l'Aeroportu d'Istanbul è altre misure chì avemu pigliatu, ùn avemu micca sperienze interruzioni è prublemi in i bagaglii, u trafficu è i voli. Mentre ottene questi successi in u campu di u trasportu, facemu grandi sforzi in l'infrastruttura di cumunicazione di u nostru paese. L'annu passatu, avemu pigliatu u nostru postu trà i paesi principali in u mondu mandendu i nostri satelliti di cumunicazione Türksat 5A è Türksat 5B in u spaziu. Mandendu u nostru satellitu naziunale naziunale Türksat 6A in u spaziu in u 2023, pigliaremu u nostru postu trà i primi 10 paesi in stu settore in u mondu. Cum'è u Ministeru di i Trasporti è Infrastrutture, facemu passi giganti in linea cù a visione chì avete stabilitu davanti à noi in u trasportu di persone, carichi è dati ".

AMU AUMENTU L'INVESTIMENTI IN AUTOSTRADA À 1 MILIARDU 595 MILIONI LIRA IN OSMANİYE

Dichjarà chì ogni travagliu hè fattu per sustene l'interessi di a Turchia è i scopi futuri, u Ministru di i Trasporti Karaismailoğlu hà enfatizatu chì Osmaniye riceve ancu a parte chì merita da i servizii di trasportu è di cumunicazione in linea cù i scopi. U Ministru di i Trasporti, Karaismailoğlu, hà dettu: "Più di 371 per centu di i 43 chilometri di autostrada in a pruvincia sò autostrada divisa. In u periodu di i nostri guverni, in Osmaniye; Avemu aumentatu a nostra lunghezza di strada divisa à 150 chilometri. Avemu ancu fattu una sola custruzzione di strada è migliuramentu di 104 chilometri. Mettimu in serviziu 347 ponti cù una lunghezza tutale di 6 metri. Mentre solu 1993 milioni di lire sò stati spesi per l'investimenti stradali di Osmaniye in u periodu 2002-95, avemu aumentatu sta cifra più di 16 volte à 1 miliardi 595 milioni di lire. U costu tutale di i nostri 6 prughjetti di l'autostrada chì cuntinueghjanu in tutta a pruvincia supera 1 miliardi 128 milioni di lire. Avemu finitu a Strada Osmaniye-Nurdagi, a Strada di Crossing Garden, è a Strada di Osmaniye Ring Road cum'è una strada divisa bituminosa rivestita in caldu ".

41 KILOMETRI PIANIFICATI COME STRADA DIVERSA

Karaismailoğlu hà dichjaratu chì 2,5 chilometri di a strada Kadirli-Osmaniye hè stata custruita cum'è una strada divisa è 38,5 chilometri cum'è una strada unica.

"Inseme cù a strada Kadirli-Andırın, avemu custruitu una sezione di 2,5 chilometri di a strada di Kadirli Southern Ring cum'è una strada divisa. Avemu ancu acceleratu l'investimenti ferroviari in Osmaniye. Avemu rinnuvatu e nostre linee cunvinziunali esistenti. U nostru prughjettu di u trenu d'alta velocità Mersin-Adana-Osmaniye-Gaziantep cuntinueghja in Osmaniye. Puderemu a nostra linea di treni à alta velocità in u serviziu di Osmaniye in 2025. A durata tutale di a strada Kadirli-Osmaniye, nantu à quale avemu esaminatu u situ di custruzzione, hè di 52 chilometri. u vostru modu; Avemu finitu è ​​messu in serviziu a sezione di 10,6 chilometri di a sezione di 8,2 chilometri chì forma a strada provinciale Kadirli-City Crossing è Kadirli-Sumbas. A seccione di 41 chilometri di u nostru prughjettu include a strada provinciale Kadirli-Osmaniye. Cù l'aumentu di a pupulazione è a densità di trafficu, è ancu di l'aumentu di l'agricultura è di u cummerciu, sta sezione di 41 chilometri; L'avemu pianificatu cum'è una "strada divisa" è cuminciamu à travaglià. In u travagliu stradale, quist'annu, l'attività di strada divisa cuntinueghja nantu à a seccione di 5,5 chilometri di a strada di a Zona Industriale Organizzata Kadirli. Avemu previstu di mette in serviziu tuttu u nostru prughjettu in u 2023 ".

QUALCHUNI PARLA SU 20 ANNI

U Ministru di Trasportu è Infrastruttura Karaismailoğlu hà dettu: "Alcune persone parlanu solu da 20 anni. Mentre producemu bugie, calunnia è calunnia, continueremu à pruduce servizii sottu à a dirigenza di u nostru presidente è à custruisce u futuru Turchia in bracciu cù a nostra nazione. Cù assai più servizii è opere infrastrutturali in linea cù u spiritu di l'era, purteremu u nostru paese à a pusizione chì merita trà i paesi sviluppati di u mondu. Tenemu sempre in mente u principiu di "ùn piantà micca, cuntinuà" mentre pianifichemu, custruiscenu è prisentanu tutti questi investimenti à a nostra nazione. U travagliu nantu à una basa di serviziu 7/24, avemu ancu stabilitu obiettivi per l'anni à vene di u nostru paese. finu à u 2053; Sicondu u nostru Pianu Maestru di Trasportu è Logistica chì avemu preparatu, avemu pianificatu investimenti finu à u 2035 è u 2053. Per noi, "U serviziu à u publicu hè serviziu à Diu". Cù sta credenza, cù questu amore, cuncepemu, custruemu è purtemu à a nostra nazione ".

Cuntinuemu à Servì u Nostre POPLU, GIORNU E NOTTE, LIVE-START, SENZA STOP

Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, chì compara ogni strada fatta à un fiume, hà dettu chì e rotte terrestri, aeree è ferroviarie, induve vanu, facenu cuntributi serii à i campi di produzzione, impiegu, cummerciu, turismu è educazione-culturale. , è ch'elli sò u sangue di e regioni chì passanu. Enfatizendu chì tutti i modi di trasportu sò integrati è gestiti in armunia cù l'altri, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu fattu i nostri piani per a sensibilità ambientale, menu emissioni di carbone, trasportu veloce, sicuru è ecunomicu in i nostri novi mudelli di trasportu. Cum'è un membru di u nostru guvernu, cum'è cumpunenti di l'Alleanza Populari, cuntinuemu à serve u nostru populu ghjornu è notte, cù core è anima, senza piantà. noi; U nostru scopu principale hè di serve Osmaniye è Turchia. U nostru solu scopu hè di fà u nostru paese u capu in a so regione è trà i paesi principali in u mondu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*