Petre riutilizate in u corpu di u Castellu d'Ankara Aperta a mostra di fotografia

Petre chì giranu in u corpu di u Castellu di Ankara Apertura di a mostra fotografica
Petre riutilizate in u corpu di u Castellu d'Ankara Aperta a mostra di fotografia

Kızılay Metro Art Gallery, Dr. Ospitu a mostra intitulata "Solved Stones in the Body of Ankara Castle", chì hè custituita da e fotografie scattate da Cabir Deniz Seyran. Aperta da Bekir Ödemiş, Capu di u Dipartimentu di Patrimoniu Culturale è Naturale ABB, a mostra pò esse visitata finu à u venneri 12 d'Aostu.

Cuntinuendu à mette in luce i valori storici è culturali di a cità, a Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à cuntribuisce à a prumuzione di u Castellu di Ankara cù a so mostra fotografica intitulata "Petri riutilizzati in u corpu di u Castellu di Ankara".

ABB Department of Cultural and Natural Heritage è Dr. A mostra di fotografia, preparata in cullaburazione cù Cabir Deniz Seyran, hè stata aperta à a Galeria d'Arte Metro Kızılay.

ÖDEMİŞ: "U CASTELLU ANKARA hè UN MUSEU APERTU DI ANKARA"

Bekir Ödemiş, Capu di u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale, chì hà assistitu à l'inaugurazione di l'esposizione, hà indicatu chì stanu realizatu un travagliu intensivu per a risturazione di tuttu u patrimoniu storicu, culturale è archeologicu di e civiltà antiche chì stavanu in Ankara.

"U Castellu di Ankara hè unu di i valori più impurtanti di Ankara. Ancu s'è a data esatta di a custruzzione di u nostru casteddu ùn hè micca cunnisciuta, pudemu definisce cum'è una struttura chì hè almenu 2 mila 250 anni. U castellu hà subitu riparazioni cum'è s'hè purtatu cù u tempu, è durante e riparazioni, i materiali più adattati chì ponu esse truvati in e cundizioni di u ghjornu sò stati evaluati. I materiali utilizati in a riparazione di u corpu di u casteddu appariscenu in a mostra cum'è beni archeologichi è culturali lasciati da e civiltà chì stavanu in Ankara. Per questu, u Castellu di Ankara hè un museu à l'aria aperta di Ankara. Quandu guardemu à i strati di u castellu, hè pussibule di vede e tracce di tutte e civiltà chì anu campatu in Ankara. U nostru onorevoli presidente Mansur Yavaş hà dettu: "Cominciamu cù a capiscitura chì Ankara pò esse prutetta s'ellu hè cunnisciutu da a ghjente di Ankara". In questu cuntestu, realicemu rapidamente studii destinati à priservà u patrimoniu architettonicu di i beni culturali è archeologichi in Ankara. D’altronde, cuntribuiscemu à tali attività culturali in modu di sensibilizà issi beni ».

A MOSTRA PUDE ESSERE VISITA FINA U 12 AGOSTO

Descrivendu e petre piazzate in u Castellu di Ankara da diverse civilisazioni durante a risturazione di u castellu per esse cunsirvatu in un statu incrustatu in i mura, hè una grande chance per e petre cù scritti è diverse figure per ùn esse persu. Cabir Deniz Seyran hà dettu: "Tuttu cuminciò quandu aghju nutatu a petra à l'entrata di u castellu. Di listessa manera, cuntinueghja cù e petre accantu à a funtana in piazza. In u risultatu, cum'è aghju vistu chì tali petri eranu intarrati in i mura di u castellu internu è esternu cum'è un oceanu, pensu chì duverebbe fà un prughjettu nantu à questu. Per più di 2 anni, aghju andatu à u Castellu di Ankara è fotografiatu sti petri. Parechje petre chì appartenenu à i Rumani, Bizantinu, Seljuks Anatolian è Periodi Ottumani sò stati usati in a riparazione di u castellu. Ogni civiltà chì vene quì hà messu petre in i mura cum'è per dì "semu ancu quì".

L'esposizione "Solved Stones in the Body of Ankara Castle", custituita da 60 ritratti, pò esse visitata in a Galeria d'Arte Metro Kızılay finu à u venneri 12 d'Aostu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*